Computerland of www.computerland.nl zeer slechte Ervaring
Geplaatst: 06 jul 2010 12:18
Ik heb op 24-06-2010 een email ontvangen van een mooie aanbieding van Computerland.nl om 21:05 .
Aanbieding 50 pc,s vertion €119,- per stuk voor zeer lage prijs en op = op .
Ik wauw te mooie aanbieding dus ik metteen betaald om 21:08 en betaald met ideal om 21:15.
Mijn broertje wilde er ook 1 dus bestelde er per ongeluk 2 .( ik las later dat het 1 per bestelling was )
Heb erover netjes gebeld Vrijdag 25-06-2010 ( € 2,50 ) de volgende dag met klantenservice om dat in orde te maken,dat was geen probleem en het geld zou worden terug gestort en 1 stond er klaar in het magazijn om op dinsdag 29-06-2010 bij mij thuis te worden afgeleverd .
Ik maandagmorgen email verzonden naar hun klantenservice voor een track & trace nummer van UPS want dat was niet updated in mijn account op hun website.
Kreeg geen antwoord dus ben Dinsdagmorgen 30-06-2010 maar weer eens gaan bellen (€ 4,50) kreeg een track en trace nummer (van een oude bestelling van vorig jaar bij dit bedrijf) en de garantie dat het allemaal gisteren was verzonden en dat ik anders aan het einde van de middag moest terug bellen.
Dus heb ik in de middag een email verzonden naar de klantenservice dat het niet is geleverd en dat het me een vrije dag heeft gekost .
Toen kreeg ik het volgende bericht retour .
Geachte heer ,
Wij hebben uw order nagekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat wij niet meer kunnen leveren.
Het systeem die u heeft besteld is uitverkocht, en wij kunnen die op dit moment niet meer leveren.
Indien u een betaling heeft gedaan zullen wij deze zo spoedig mogelijk crediteren aan u. Ons excuus voor het ongemak.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd terecht per mail via .. @ Computerland . nl of bellen naar 0900- 0,35€ PER MINUUT.
Dus ik heb gebeld s'middags en me woedde geuit (€4,50) en me geld terug geeist per direkt , maar duurde 5 werkdagen voordat ze dat konden terug sturen .De medewerker verontschuldigde zich voor de fout die ze hadden gemaakt .
De werknemer vertelde mij dat er wel 500 bestellingen waren voor dit produkt ( DIT BETEKEND OOK DUS 500 X €119,- ) .( ja je kon vrijdagmiddag nog steeds betalen voor dit produkt dit vernam ik van een collega van mijn werk).
Maar ik moest wel metteen en direkt betalen tijdens de bestelling want op=op.
Ik ben een half uur later door de medewerker terug gebeld en ze hadden er nog 9 over waarvan hij er 1 op mijn naam had gezet en dat ik het 100% zou ontvangen het geld voor de andere zouden ze binnen 5 dagen terug storten.
Ik blij en de medewerker bedankte hem voor de oplossing en de leveringsdatum was 02-07-2010. ( dit stond ook op mijn bestel account bij computerland.nl)
Donderdagmiddag 01-07-2010 had ik nog geen email over de levering dus ging in mijn account kijken.
Deze werkte oppeens niet want ze waren overgestapt naar een nieuw systeem .
Dus ik heb de webmaster een email gestuurd dat ik niet in mijn account kan en dat ik graag een update wilde over de levering van de volgende dag .
Ik kreeg de mail terug met : Dit probleem is aan het einde van de middag verholpen probeerd u het dan nogmaals.
Vrijdag 02-07-2010 werkte het nog steeds niet en weer email verzonden over update van mijn levering .
Ik kreeg de mail terug met : Dit probleem is aan het einde van de middag verholpen probeerd u het dan nogmaals.
Ik dacht pfhh laat maar komt wel ik wacht op me levering . ( er kwam dus niks) .
Ik weer Vrijdag 02-07-2010 aan het einde van de middag een email verzonden erover naar de webmaster dat ik nie kan inloggen en niet kan zien waar me bestelling is die niet is afgeleverd.
Kreeg het bericht dat ze eraan werkte .
Maandag 05-07-2010 nog steeds geen email retour ontvangen dus nogmaals een email gestuurd over informatie over mijn bestelling , tot heden geen antwoord ontvangen.
Maandag avond nog gebeld ( €2,00) en kreeg als antwoord , we weten het niet want het systeem is veranderd , en ik moest maar kijken of ik vandaag iets ontving ??? .
Ik wilde me bestelling nummer geven maar hij kon het niet bekijken want het systeem was op 1 juli veranderd en kon niet kijken in accounts voor deze datum.
Dat bericht staat er al sinds 1 juli en dan moet je contact opnemen met de webmaster maar die zegt steeds kijk aan het einde van de middag elke keer en antwoord de laatse emails al helemaal niet meer .
Nu net DInsdag 06-07-2010 opgebeld (3,50) en erover gevraagd wat er aan de hand is , kreeg medewerkster Floortje aan de lijn en die kon hellemaal niks vinden omtrent mijn bestelling of iets , er was bij haar niks bekend en kon ook nergens iets vinden over mijn bestelling en zou gaan uitzoeken wat er aan de hand is , ze zou me terugbellen hierover.
Heb net telefoontje ontvangen dat het uitverkocht is en dat is het ( tis mij 2x verteld dat het word verzonden nadat ik hetzelf heb aangevraagd) .
Mijn geld word mischien binnen 5 werkdagen terug .
UITKOMST na € 16,-gebeld te hebben met computerland.nl heb ik niks en ben ik 16 euro lichter .
Dus ik raad bij deze iedereen af om bij Computerland .nl niets te kopen hoe mooi de aanbieding ook klinkt want klantenservice a 35c per minuut is niet erg klantvriendelijk en aan het einde ben je gewoon opgelicht voor 16 euro .
En ik heb nog steeds geen geld retour gehad of compensatie .
Tot nu toe heb alles moeten vragen aan ze en nooit een update of iets van hun gekregen.
Ben DIEP telleurgersteld in het bedrijf .
Zal nog zelf updaten als ik me geld terug heb of dat er wat anders is te melden hierover
Aanbieding 50 pc,s vertion €119,- per stuk voor zeer lage prijs en op = op .
Ik wauw te mooie aanbieding dus ik metteen betaald om 21:08 en betaald met ideal om 21:15.
Mijn broertje wilde er ook 1 dus bestelde er per ongeluk 2 .( ik las later dat het 1 per bestelling was )
Heb erover netjes gebeld Vrijdag 25-06-2010 ( € 2,50 ) de volgende dag met klantenservice om dat in orde te maken,dat was geen probleem en het geld zou worden terug gestort en 1 stond er klaar in het magazijn om op dinsdag 29-06-2010 bij mij thuis te worden afgeleverd .
Ik maandagmorgen email verzonden naar hun klantenservice voor een track & trace nummer van UPS want dat was niet updated in mijn account op hun website.
Kreeg geen antwoord dus ben Dinsdagmorgen 30-06-2010 maar weer eens gaan bellen (€ 4,50) kreeg een track en trace nummer (van een oude bestelling van vorig jaar bij dit bedrijf) en de garantie dat het allemaal gisteren was verzonden en dat ik anders aan het einde van de middag moest terug bellen.
Dus heb ik in de middag een email verzonden naar de klantenservice dat het niet is geleverd en dat het me een vrije dag heeft gekost .
Toen kreeg ik het volgende bericht retour .
Geachte heer ,
Wij hebben uw order nagekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat wij niet meer kunnen leveren.
Het systeem die u heeft besteld is uitverkocht, en wij kunnen die op dit moment niet meer leveren.
Indien u een betaling heeft gedaan zullen wij deze zo spoedig mogelijk crediteren aan u. Ons excuus voor het ongemak.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd terecht per mail via .. @ Computerland . nl of bellen naar 0900- 0,35€ PER MINUUT.
Dus ik heb gebeld s'middags en me woedde geuit (€4,50) en me geld terug geeist per direkt , maar duurde 5 werkdagen voordat ze dat konden terug sturen .De medewerker verontschuldigde zich voor de fout die ze hadden gemaakt .
De werknemer vertelde mij dat er wel 500 bestellingen waren voor dit produkt ( DIT BETEKEND OOK DUS 500 X €119,- ) .( ja je kon vrijdagmiddag nog steeds betalen voor dit produkt dit vernam ik van een collega van mijn werk).
Maar ik moest wel metteen en direkt betalen tijdens de bestelling want op=op.
Ik ben een half uur later door de medewerker terug gebeld en ze hadden er nog 9 over waarvan hij er 1 op mijn naam had gezet en dat ik het 100% zou ontvangen het geld voor de andere zouden ze binnen 5 dagen terug storten.
Ik blij en de medewerker bedankte hem voor de oplossing en de leveringsdatum was 02-07-2010. ( dit stond ook op mijn bestel account bij computerland.nl)
Donderdagmiddag 01-07-2010 had ik nog geen email over de levering dus ging in mijn account kijken.
Deze werkte oppeens niet want ze waren overgestapt naar een nieuw systeem .
Dus ik heb de webmaster een email gestuurd dat ik niet in mijn account kan en dat ik graag een update wilde over de levering van de volgende dag .
Ik kreeg de mail terug met : Dit probleem is aan het einde van de middag verholpen probeerd u het dan nogmaals.
Vrijdag 02-07-2010 werkte het nog steeds niet en weer email verzonden over update van mijn levering .
Ik kreeg de mail terug met : Dit probleem is aan het einde van de middag verholpen probeerd u het dan nogmaals.
Ik dacht pfhh laat maar komt wel ik wacht op me levering . ( er kwam dus niks) .
Ik weer Vrijdag 02-07-2010 aan het einde van de middag een email verzonden erover naar de webmaster dat ik nie kan inloggen en niet kan zien waar me bestelling is die niet is afgeleverd.
Kreeg het bericht dat ze eraan werkte .
Maandag 05-07-2010 nog steeds geen email retour ontvangen dus nogmaals een email gestuurd over informatie over mijn bestelling , tot heden geen antwoord ontvangen.
Maandag avond nog gebeld ( €2,00) en kreeg als antwoord , we weten het niet want het systeem is veranderd , en ik moest maar kijken of ik vandaag iets ontving ??? .
Ik wilde me bestelling nummer geven maar hij kon het niet bekijken want het systeem was op 1 juli veranderd en kon niet kijken in accounts voor deze datum.
Dat bericht staat er al sinds 1 juli en dan moet je contact opnemen met de webmaster maar die zegt steeds kijk aan het einde van de middag elke keer en antwoord de laatse emails al helemaal niet meer .
Nu net DInsdag 06-07-2010 opgebeld (3,50) en erover gevraagd wat er aan de hand is , kreeg medewerkster Floortje aan de lijn en die kon hellemaal niks vinden omtrent mijn bestelling of iets , er was bij haar niks bekend en kon ook nergens iets vinden over mijn bestelling en zou gaan uitzoeken wat er aan de hand is , ze zou me terugbellen hierover.
Heb net telefoontje ontvangen dat het uitverkocht is en dat is het ( tis mij 2x verteld dat het word verzonden nadat ik hetzelf heb aangevraagd) .
Mijn geld word mischien binnen 5 werkdagen terug .
UITKOMST na € 16,-gebeld te hebben met computerland.nl heb ik niks en ben ik 16 euro lichter .
Dus ik raad bij deze iedereen af om bij Computerland .nl niets te kopen hoe mooi de aanbieding ook klinkt want klantenservice a 35c per minuut is niet erg klantvriendelijk en aan het einde ben je gewoon opgelicht voor 16 euro .
En ik heb nog steeds geen geld retour gehad of compensatie .
Tot nu toe heb alles moeten vragen aan ze en nooit een update of iets van hun gekregen.
Ben DIEP telleurgersteld in het bedrijf .
Zal nog zelf updaten als ik me geld terug heb of dat er wat anders is te melden hierover