Ziggo
Geplaatst: 06 jul 2010 14:42
Woensdag 30 Juni 2010 om 11:30 viel bij mij het internet, de tv en radio uit. Om 12 uur heb ik contact gehad met Ziggo hierover en men ging eerst afwachten of er nog meer klachten kwamen, wanneer dit niet het geval zou zijn dan zou er 1 Juli 2010 een monteur bij ons langs komen. De medewerker gaf aan mij door dat hij er tussen 8:00 en 13:00 uur zou zijn. Hierop heb ik aangegeven dat mij dit niet past i.v.m. mijn werk, ik zou tegen 11:00 uur thuis kunnen zijn. De afspraak is dan ook gemaakt voor tussen 11:00 en 13:00 uur.
30 Juni 2010 tegen 14:00 uur weer thuis was deed internet het weer. Ik dacht men heeft de storing gevonden en wellicht meer klachten gehad. Mooi dat het zo vlot is opgelost.
Vandaag 1 Juli kom ik thuis om 11:15uur ligt er een kaartje in de brievenbus, er is een medewerker(meneer Scholtens) geweest en helaas was ik niet thuis. Dit klopt ook want meneer is om 10:05 uur geweest(staat op het kaartje). Echter word er op de kaart vermeld dat er voorrijkosten berekend worden.
De afspraak was dat zij er bij zou zetten dat de monteur tussen 11:00 en 13:00 uur langs zou komen. Over voorrijkosten (die ik zou moeten betalen) hebben zij het niet gehad.
Ik vind dit erg vervelend dat ik nu 35 euro moeten gaan betalen terwijl de monteur eerder is geweest dan onze afspraak.
Ik heb al veel klachten formulieren ingevuld en retour ontvangen van ziggo maar zij gaan hier niet mee accoord. Echter betaal ik niet voor een monteur die te vroeg op zijn afspraak komt.
Nu is mijn vraag;
Zijn hier ook meer mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt? Wij willen nu overstappen naar KPN echter is dit verstandig? Zij bieden meer zenders aan, digitaal zelfs, sneller internet en goedkoper als ziggo in de maand. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
30 Juni 2010 tegen 14:00 uur weer thuis was deed internet het weer. Ik dacht men heeft de storing gevonden en wellicht meer klachten gehad. Mooi dat het zo vlot is opgelost.
Vandaag 1 Juli kom ik thuis om 11:15uur ligt er een kaartje in de brievenbus, er is een medewerker(meneer Scholtens) geweest en helaas was ik niet thuis. Dit klopt ook want meneer is om 10:05 uur geweest(staat op het kaartje). Echter word er op de kaart vermeld dat er voorrijkosten berekend worden.
De afspraak was dat zij er bij zou zetten dat de monteur tussen 11:00 en 13:00 uur langs zou komen. Over voorrijkosten (die ik zou moeten betalen) hebben zij het niet gehad.
Ik vind dit erg vervelend dat ik nu 35 euro moeten gaan betalen terwijl de monteur eerder is geweest dan onze afspraak.
Ik heb al veel klachten formulieren ingevuld en retour ontvangen van ziggo maar zij gaan hier niet mee accoord. Echter betaal ik niet voor een monteur die te vroeg op zijn afspraak komt.
Nu is mijn vraag;
Zijn hier ook meer mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt? Wij willen nu overstappen naar KPN echter is dit verstandig? Zij bieden meer zenders aan, digitaal zelfs, sneller internet en goedkoper als ziggo in de maand. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.