LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort oplichters !!
telfort oplichters !!
in 2009 besluit ik een super sim only 500 abonnement af te sluiten bij telfort
dit abbonnement bestaat uit 500 minuten 1000 sms en onbeperkjt internet
echter blijkt na verloop dat de kosten 37,89 per maand zijn ipv 34,95
helaas staat op het contract een ander abonnement dan telefonisch afgesloten
namelijk sim only 500 minuten 1000 sms en internet. en niet super sim only 500 minuten 1000 sms en onbeperkt internet
helaas geen poot om op te staan oke foutje kan gebeuren, een ezel stoot zich geen 2e keer aan dezelfde steen
mei 2010, tijd voor een nieuwe abonnement bij telfort.
ik sluit af een sim only 500 minuten 300 sms en onbeperkt internet a 22,45
contract word geleverd hierop staat sim only 500 minuten 100 sms en internet
eerste factuur komt en daar word er 15 euro verbruikskosten internet gerekend, totale kosten 30,13
meteen bellen, word verzocht om een kopie van het contract op te sturen, terwijl zij die ook gewoon hebben liggen
waarschijnlijk hopen ze dat je op deze manier het er maar bij laat zitten
een fout is menselijk maar dit lijkt meer op bewuste misleiding danwel oplichting
dus als u een contract afsluit bij telfort lees dan goed de kleine lettertjes en lees alles 3 dubbel na
dit abbonnement bestaat uit 500 minuten 1000 sms en onbeperkjt internet
echter blijkt na verloop dat de kosten 37,89 per maand zijn ipv 34,95
helaas staat op het contract een ander abonnement dan telefonisch afgesloten
namelijk sim only 500 minuten 1000 sms en internet. en niet super sim only 500 minuten 1000 sms en onbeperkt internet
helaas geen poot om op te staan oke foutje kan gebeuren, een ezel stoot zich geen 2e keer aan dezelfde steen
mei 2010, tijd voor een nieuwe abonnement bij telfort.
ik sluit af een sim only 500 minuten 300 sms en onbeperkt internet a 22,45
contract word geleverd hierop staat sim only 500 minuten 100 sms en internet
eerste factuur komt en daar word er 15 euro verbruikskosten internet gerekend, totale kosten 30,13
meteen bellen, word verzocht om een kopie van het contract op te sturen, terwijl zij die ook gewoon hebben liggen
waarschijnlijk hopen ze dat je op deze manier het er maar bij laat zitten
een fout is menselijk maar dit lijkt meer op bewuste misleiding danwel oplichting
dus als u een contract afsluit bij telfort lees dan goed de kleine lettertjes en lees alles 3 dubbel na
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
@b1ke
Graag zoek ik voor u uit wat er precies aan de hand is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Graag zoek ik voor u uit wat er precies aan de hand is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Re: telfort oplichters !!
helaas geen poot om op te staan oke foutje kan gebeuren, een ezel stoot zich geen 2e keer aan dezelfde steen
Hmm je zegt het zelf en dan neem je weer een contract?
Gr
ATESLI
Re: telfort oplichters !!
Ik kan niet anders zeggen, dat ik erg tevreden ben over Telfort. Ik heb nu voor de 2e keer mijn mobiele abonnement verlengd bij Telfort, zonder problemen. Je wordt met alles goed op de hoogte gehouden, via mail, zowel via sms. Tevens heb ik een half jaar geleden voor mijn Poolse buren internet bij ze aangevraagd, wat in eerste instantie fout is gegaan bij de Phonehouse (de aanvraag lag na 4 weken ergens op een stapeltje). Telfort gebeld om te vragen of de aanvraag binnen was gekomen, tevergeefs. Na mijn verhaal te hebben verteld hebben ze alles op alles gezet om de buren toch zo snel mogelijk van internet te voorzien. Nadat bleek dat de aansluiting aan de buitenkant niet goed was, hebben ze al heel snel een monteur gestuurd. Ondanks de negatieve berichten her en der over Telfort, vind ik dat dit ook wel eens vermeld mag worden.
Re: telfort oplichters !!
Kortom je hebt Internet van Telford besteld en het 4 weken lang niet gekregen en toen je het wel kreeg deed het Internet het niet en moest er een monteur aan te pas komen?spam33 schreef:Ondanks de negatieve berichten her en der over Telfort, vind ik dat dit ook wel eens vermeld mag worden.
Ok...
Re: telfort oplichters !!
Kan jij lezen, de klant heeft het zelf aangesloten en het werkt niet dus niet probleem van telfort, ze lossen het wel juist op door een monteur gratis te sturen.Kortom je hebt Internet van Telford besteld en het 4 weken lang niet gekregen en toen je het wel kreeg deed het Internet het niet en moest er een monteur aan te pas komen
Re: telfort oplichters !!
even een update,
had 6 juni een klacht ingediend en deze zou binnen 5 werkdagen behandeld worden.
ondertussen heb ik al meer dan een uur met de helpdesk gebeld en de oplossing is er nog steeds niet
de schade hiervan bedraagt momenteel 60 x 30 cent plus kosten mobiele telefoon en zo een 2 uur van mijn tijd.
met andere woorden ik had beter een gewoon abonnement bij een winkel af kunnen sluiten en dan had ik nog een mooie nieuwe telefoon gehad ook.
dus heb je een hekel aan je schoonmoeder raad haar dan een telfort simonly aan !!!!
had 6 juni een klacht ingediend en deze zou binnen 5 werkdagen behandeld worden.
ondertussen heb ik al meer dan een uur met de helpdesk gebeld en de oplossing is er nog steeds niet
de schade hiervan bedraagt momenteel 60 x 30 cent plus kosten mobiele telefoon en zo een 2 uur van mijn tijd.
met andere woorden ik had beter een gewoon abonnement bij een winkel af kunnen sluiten en dan had ik nog een mooie nieuwe telefoon gehad ook.
dus heb je een hekel aan je schoonmoeder raad haar dan een telfort simonly aan !!!!
Re: telfort oplichters !!
Ik heb op 27-06 de klanten service een vraag gesteld over mijn rekening en ik heb sinds dien al 8 mails gekregen met de tekst dat ik over 1 werkdag - 3 werkdagen en nu over 10 werkdagen antwoord kan verwachten.
Telefonisch word meteen gemeld dat de mederwerkers NIET in de maand juni van de telefoon rekening kunnen kijken dus na € 1,15 heb ik maar neer gelegd.
Gisteren weer een mail, nu met de tekst:
Wij hebben uw reactie via het webformulier op telfort.nl ontvangen en verwerkt onder referentienummer *******.
U krijgt binnen 3 werkdagen een antwoord van ons..
Ben benieuwd waneer ik nu EINDELIJK antwoord krijg.
lekker geregeld daar!
Telefonisch word meteen gemeld dat de mederwerkers NIET in de maand juni van de telefoon rekening kunnen kijken dus na € 1,15 heb ik maar neer gelegd.
Gisteren weer een mail, nu met de tekst:
Wij hebben uw reactie via het webformulier op telfort.nl ontvangen en verwerkt onder referentienummer *******.
U krijgt binnen 3 werkdagen een antwoord van ons..
Ben benieuwd waneer ik nu EINDELIJK antwoord krijg.
lekker geregeld daar!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
@J.E,
In een privébericht kunt u de vraag, uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
In een privébericht kunt u de vraag, uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Re: telfort oplichters !!
Heel leuk daphne maar wie vertel mij dat je echt van Telfort bent, ik geef natuurlijk niet zomaar mijn prive gegevens door.
Ik weet niet wat ze aan het uitvogelen zijn daar bij telfort maar eerst word er 3x zoveel veel van mijn rekening gehaald en nu is er 0,86 voor deze maand berekend!????
Dan wil je de rekening van Juni bekijken die is al 3 weken niet beschikbaar terwijl heb nu al juli is en ondertussen kan de telfort mederwerker ook nog steeds niet in de gegevens of rekening kijken.. heeeeeeel vaag!
Ik weet niet wat ze aan het uitvogelen zijn daar bij telfort maar eerst word er 3x zoveel veel van mijn rekening gehaald en nu is er 0,86 voor deze maand berekend!????
Dan wil je de rekening van Juni bekijken die is al 3 weken niet beschikbaar terwijl heb nu al juli is en ondertussen kan de telfort mederwerker ook nog steeds niet in de gegevens of rekening kijken.. heeeeeeel vaag!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
Het aantal berichten dat wij hier geplaatst hebben zegt wel iets.
Als u even rond kijkt op dit forum kunt u ook zien dat u niet de eerste bent die wij via deze weg helpen met een probleem.
Daarnaast kunt u zien dat Daphne ook op ons eigen Telfort forum actief is.
Hugo
Als u even rond kijkt op dit forum kunt u ook zien dat u niet de eerste bent die wij via deze weg helpen met een probleem.
Daarnaast kunt u zien dat Daphne ook op ons eigen Telfort forum actief is.
Hugo
-
- Berichten: 32330
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: telfort oplichters !!
Het aantal berichten (389 tot nu toe) dat geplaatst wordt op dit forum is gewoon te triest voor woorden.
Moesten nu echt 389 klanten hier een bericht plaatsen alvorens ze geholpen worden? En dan zijn er nog diverse andere fora waar mensen hun klachten neer kunnen kalken, en waar Telfort Webcare ongetwijfeld ook actief is.
Ik denk dat dit voldoende aangeeft dat de klantenservice voor geen meter werkt. Het is hoog tijd voor intern overleg denk ik, om een en ander te optimaliseren.
Jammer, in oktober loopt mijn abonnement met T-Mobile af, had best wel terug gewild naar Telfort, maar denk er nu toch eventjes anders over. Ook gezien de moeite die het gekost heeft om fatsoenlijk het abonnement met Telfort te beëindigen, daar gingen helaas ook nogal wat telefoontjes en brieven aan vooraf.
Moesten nu echt 389 klanten hier een bericht plaatsen alvorens ze geholpen worden? En dan zijn er nog diverse andere fora waar mensen hun klachten neer kunnen kalken, en waar Telfort Webcare ongetwijfeld ook actief is.
Ik denk dat dit voldoende aangeeft dat de klantenservice voor geen meter werkt. Het is hoog tijd voor intern overleg denk ik, om een en ander te optimaliseren.
Jammer, in oktober loopt mijn abonnement met T-Mobile af, had best wel terug gewild naar Telfort, maar denk er nu toch eventjes anders over. Ook gezien de moeite die het gekost heeft om fatsoenlijk het abonnement met Telfort te beëindigen, daar gingen helaas ook nogal wat telefoontjes en brieven aan vooraf.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
@ W.A - t-mobile is ook niet echt veel soeps.
Veel bereikbaarheidsproblemen vooral.
Maar wie er nu wel betrouwbaar is??
Veel bereikbaarheidsproblemen vooral.
Maar wie er nu wel betrouwbaar is??
-
- Berichten: 32330
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: telfort oplichters !!
Klopt, de bereikbaarheid is in het kustgebied een probleem. Niet zo'n ramp als je op het strand ligt, maar als je er woont wel.Guardian72 schreef:@ W.A - t-mobile is ook niet echt veel soeps.
Veel bereikbaarheidsproblemen vooral.
Maar wie er nu wel betrouwbaar is??
Ik denk dat het Vodafone gaat worden, maar ook daar zijn nogal wat klachten over. Blijft KPN over, maar dat is me te duur.
Re: telfort oplichters !!
Telfort maakt zich bij mij ook volstrekt belachelijk.
Mijn abonnement was afgelopen. Blijkt dat telfort het op eigen houtje verlengd heeft. Toen ik dit zag heb ik telfort gebeld. Ze vertelde dat het een foutje was en recht gezet zou worden. Mooi zou je denken.
Een paar dagen erna was het nog niet gebeurd. Weer een keer telfort gebeld en ze vertelden toen dat het binnen een werkdag gebeurd zou zijn.
Na enkele dagen nog niets. Weer gebeld en deze medewerkers konden op dit moment niets voor me doen. Een medewerker zat zelfs te schreeuwen aan de telefoon. Wat een service!
Nu zijn we 3 weken verder en niemand kan me helpen. Elke telefoniste zegt er een notitie van te maken en mij terug te bellen. Na 3 toezeggingen over terugbellen nog steeds niets gehoord.
Als klap op de vuurpijl hebben ze deze week ook ineens extra geld afgeschreven. Daar kon ook niemand me mee helpen maar daar zou ik ook over terug gebeld worden. Je kunt het al raden. Weer niets gehoord.
Dus een telfort abonnement, zeker een afrader.
Groeten Tamara
Mijn abonnement was afgelopen. Blijkt dat telfort het op eigen houtje verlengd heeft. Toen ik dit zag heb ik telfort gebeld. Ze vertelde dat het een foutje was en recht gezet zou worden. Mooi zou je denken.
Een paar dagen erna was het nog niet gebeurd. Weer een keer telfort gebeld en ze vertelden toen dat het binnen een werkdag gebeurd zou zijn.
Na enkele dagen nog niets. Weer gebeld en deze medewerkers konden op dit moment niets voor me doen. Een medewerker zat zelfs te schreeuwen aan de telefoon. Wat een service!
Nu zijn we 3 weken verder en niemand kan me helpen. Elke telefoniste zegt er een notitie van te maken en mij terug te bellen. Na 3 toezeggingen over terugbellen nog steeds niets gehoord.
Als klap op de vuurpijl hebben ze deze week ook ineens extra geld afgeschreven. Daar kon ook niemand me mee helpen maar daar zou ik ook over terug gebeld worden. Je kunt het al raden. Weer niets gehoord.
Dus een telfort abonnement, zeker een afrader.
Groeten Tamara
Laatst gewijzigd door tamara85 op 20 sep 2010 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: telfort oplichters !!
Oke Hugo ik wil contact met je opnemen alleen weet ik niet hoe dit moet?
Ik kreeg nl net wéér een mail van telfort:
Onlangs heeft u ons per HTML-formulier een vraag gesteld. Wij hebben u toen laten weten dat u binnen 10 werkdagen een antwoord van ons zou krijgen.
Het is ons helaas niet gelukt uw verzoek binnen deze termijn af te handelen. Binnen 10 werkdagen krijgt u alsnog een reactie.
Onze excuses voor het ongemak. Wij werken er hard aan om uw verzoek zo snel mogelijk af te handelen.
Dit is de 9de mail en nog steeds GEEN antwoord!
Ik kreeg nl net wéér een mail van telfort:
Onlangs heeft u ons per HTML-formulier een vraag gesteld. Wij hebben u toen laten weten dat u binnen 10 werkdagen een antwoord van ons zou krijgen.
Het is ons helaas niet gelukt uw verzoek binnen deze termijn af te handelen. Binnen 10 werkdagen krijgt u alsnog een reactie.
Onze excuses voor het ongemak. Wij werken er hard aan om uw verzoek zo snel mogelijk af te handelen.
Dit is de 9de mail en nog steeds GEEN antwoord!
Re: telfort oplichters !!
http://forum.www.trosradar.nl/ucp.php?i ... &p=1022276J.E schreef:Oke Hugo ik wil contact met je opnemen alleen weet ik niet hoe dit moet?
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
Tamara: Afgelopen?tamara85 schreef:Telfort maakt zich bij mij ook volstrekt belachelijk.
Mijn abonnement was afgelopen. Blijkt dat telfort het op eigen houtje verlengd heeft. Toen ik dit zag heb ik telfort gebeld. Ze vertelde dat het een foutje was en recht gezet zou worden. Mooi zou je denken.
Had je opgezegd dan?
Want, telefoonabbonnementen lopen automatisch door.
Wel kan je na je eerste jaar per maand opzeggen.
Maar, tenzij jij zwart op wit hebt dat het om 1 jaar en niet langer gaat (of welke periode dan ook) zit je vast aan het abo totdat jij zelf opgezegd hebt.
Heb je opgezegd, en heeft Telfort dit bevestigd, zou ik ze een aangetekende brief sturen waarin je eist dat ze binnen 5 werkdagen het abonement stopzetten, het onterecht geincasseerde geld (want, geen abo meer) terugstorten, en de kosten van de telefoon en porto vergoeden. Sluit een kopie bij van de opzeggingsbevestiging - en stop met telefonisch dingen doen. Men kan van alles beloven, maar er is geen bewijs.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
@tamara85
Ik zal voor u uitzoeken wat er aan de hand is en dat hier vernelden.
Daphne
Ik zal voor u uitzoeken wat er aan de hand is en dat hier vernelden.
Daphne
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort oplichters !!
@J.E
Via een privébericht kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Via een privébericht kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne