LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met booking.com

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
marcel27

Problemen met booking.com

Ongelezen bericht door marcel27 »

Kijk als je hotel boekt via Booking.com goed uit. Als er in de plaats die je zoekt geen hotel gevonden is geeft die de omliggende hotels aan. In ons geval kwamen we (mede door de prijs) 28 km verder dan Lichtenvoorde terecht. Aangezien we de activiteiten per taxi zouden afleggen was de afstand niet geheel onbelangrijk. Echter via een berekening van de ANWB-routeplanner bleek de afstand geen 28 km maar 38.9 km te zijn. Een verschil van zo'n 39 %. Ik heb dit aangegeven bij Booking.com en wilde van de boeking af.( Bij de boeking zat ik al binnen de termjn van 2 wekendus kosteloos annuleren kon al niet meer) De taxi werd zo aanmerkelijk duurder. Er kwam een standaard antwoord dat de vermelde afstand "hemelsbreed" is. Ik had maar beter op moeten letten. Dit grapje koste ons € 48.95. Maar omdat wij geen zaken meer doen met Booking.com "verdien" ik dit waarschijnlijk in de loop van de jaren wel terug.

crazyme

Re: Problemen met booking.com

Ongelezen bericht door crazyme »

marcel27 schreef:Kijk als je hotel boekt via Booking.com goed uit. Als er in de plaats die je zoekt geen hotel gevonden is geeft die de omliggende hotels aan. In ons geval kwamen we (mede door de prijs) 28 km verder dan Lichtenvoorde terecht. Aangezien we de activiteiten per taxi zouden afleggen was de afstand niet geheel onbelangrijk. Echter via een berekening van de ANWB-routeplanner bleek de afstand geen 28 km maar 38.9 km te zijn. Een verschil van zo'n 39 %. Ik heb dit aangegeven bij Booking.com en wilde van de boeking af.( Bij de boeking zat ik al binnen de termjn van 2 wekendus kosteloos annuleren kon al niet meer) De taxi werd zo aanmerkelijk duurder. Er kwam een standaard antwoord dat de vermelde afstand "hemelsbreed" is. Ik had maar beter op moeten letten. Dit grapje koste ons € 48.95. Maar omdat wij geen zaken meer doen met Booking.com "verdien" ik dit waarschijnlijk in de loop van de jaren wel terug.
De conclusie dat u beter had moeten opletten kan ik wel begrijpen. Wanneer u perse in Lichtenvoorde had willen zitten had u dat makkelijk kunnen zien tijdens het boeken.

Ik heb regelmatig via booking.com geboekt en nooit dergelijke ervaringen gehad.

Jérémy Dellière

Re: Problemen met booking.com

Ongelezen bericht door Jérémy Dellière »

Dit grapje koste ons € 48.95
Onacceptabel. En dat smoesje van hemelsbreed is belachelijk. Van het volk dat via bookings.com boekt heeft niemand een helicopter om de afstand hemelsbreed te kunnen afleggen.

Extra kosten eerlijk delen zou ik zeggen.

Gesloten