Pagina 1 van 1

wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 15:25
door onesuperhero
Hallo, Ik heb 3 dagen geleden bij wehkamp een bureau stoel bestelt
Nadat ik dus alle stappen door was moest ik betalen, Dat doe ik dus via ideal
Hierna kom je op een pagina met de info en '' bestelling afronden ''
Op het moment dat ik daar op klikte liep mijn browser vast.
Na 2 uur wachten heb ik toch maar de browserafgesloten -
en gekeken bij wehkamp
En nee hoor, Geen Bestelling.. MAAR WEL BETAALT!
Ik bellen naar klanten service..
Nee meneer, Ik zie geen betaling, Of Bestelling.
Na lang gezeur zegt ze.
ik maak voor u een bestelling aan en zal door geven dat u betaalt heefd
als u even een ''screenshot '' stuurt van uw betaling naar onze
klantenservice
Dat heb ik dus gedaan, en als ik dus nu weer bel...
wat ik al 6 keer heb gedaan, beginnen ze gewoon weer vanaf voor af aan!
'' Nee meneer geen betaling hierzo, Weet u zeker dat u betaalt heeft? ''
Ik begin aardig moedeloos hiervan te worden.
Geld groeit me al niet op de rug.
Wat kan ik nog doen ?

M.v.g Dennie

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 16:33
door liek24
je kan je geld terug halen dan moet je even langs je bank gaan.

groetjes angelique

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 16:35
door onesuperhero
liek24 schreef:je kan je geld terug halen dan moet je even langs je bank gaan.

groetjes angelique
als ik met ideal heb betaalt ?

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 16:37
door liek24
Ja dan geef je aan bij de bank dat je je bestelling niet binnen hebt gehad en dan de wehkamp beweert geen geen van je te hebben ontvangen en dat je het gewoon graag terug wilt.

groetjes

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 16:46
door onesuperhero
liek24 schreef:Ja dan geef je aan bij de bank dat je je bestelling niet binnen hebt gehad en dan de wehkamp beweert geen geen van je te hebben ontvangen en dat je het gewoon graag terug wilt.

groetjes
Blijkt dus helemaal niet zo te zijn.

De bank zegt dat ze moeten overleggen met wehkamp of hun akkoord gaan

Dat gaan ze niet omdat ze '' Niks '' hebben ontvangen, Ookal heb ik bewijs

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 16:57
door liek24
Vreemd bij mij werkte het wel ik had toen wel ook het bewijs mee gegeven en ze hebben helemaal niet overlegt met het bedrijf waar ik geld naar had gestort. ik zit bij de ing weet niet waar jij zit. Iedere bank is anders denk ik.

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 17:00
door liek24
En als dat echt niet werkt dan zou je eens naar de rechtswinkel moeten gaan en je bewijs meenemen dan helpen zij je wel verder.

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 17:02
door onesuperhero
ik snap gewoon niet wat er zo moeilijk is aan het leveren van producten waar iemand recht op heeft. Maar het zal wel aan mij liggen

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 17:26
door onesuperhero
net weer gebeld, Schijnbaar zag deze dame wel mijn betaling.

Maar kon een andere dame vanochtend het neit zien

Ookal zei de dame van net dat hij gister al binnen was.

Aparttttttt

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 17:35
door Mila_
onesuperhero schreef:net weer gebeld, Schijnbaar zag deze dame wel mijn betaling.

Maar kon een andere dame vanochtend het neit zien

Ookal zei de dame van net dat hij gister al binnen was.

Aparttttttt
Het wil soms weleens even duren voor de betaling zichtbaar is, heb ik van gebruikers begrepen. Bij de klant is het er dan al wel af, maar bij de winkel is het pas de volgende dag zichtbaar, wel met de juiste datum. Erg vervelend, dat hadden de medewerkers even moeten zeggen.

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 17:59
door onesuperhero
ze hebben mij gezegt dat de status van '' In Behandeling '' zou moeten veranderen morgen. Dus zoniet, Ga ik weer bellen.
Ben benieuwd wat ze dan zeggen

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 19:19
door onesuperhero
Status is verandert! naar : 08-07-2010
Ik maak mezelf maar niet te snel blij.
Ik heb nog een sprankeltje hoop.

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 19:22
door Mila_
Op zich is Wehkamp bij lange na niet de slechtste webwinkel die er bestaat, dus ik heb er zeker vertrouwen in dat het goed komt!

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 19:56
door alfatrion
Zou het kunnen dat er een fout zit in het bankrekening nummer?

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 19:58
door onesuperhero
alfatrion schreef:Zou het kunnen dat er een fout zit in het bankrekening nummer?
LOL!, Nee, Totaal niet.. Aangezien ik betaalde met Ideal

Re: wehkamp - wel betaalt geen product

Geplaatst: 07 jul 2010 23:31
door alfatrion
In dat geval adviseer ik je om een ingebrekenstelling te sturen. Vraag om een reactie, zodat je nadien kunt bewijzen dat ze hem ontvangen hebben.