Pagina 1 van 1

Telfort weigert actiekortingen te verrekenen

Geplaatst: 10 jul 2010 08:25
door martinpaulissen
Wat een mooie actie van Telfort eind vorig jaar, 6 maanden Surf en Mail onbeperkt van 10,00 voor 2,50. Maar wat een teleurstelling. Telfort heeft vast het volledige bedrag van mijn rekening afgeboekt en kan nu plotseling mijn contract niet meer vinden waarin deze actie is opgenomen. Dus contract opgestuurd en ik wacht nu al zeker 3 weken op ook maar een enkele vorm van reactie. We zijn nu zeker 9 maanden verder!!!

Een klacht of een vraag via de site is ook een vorm van loterij, soms komt de vraag door, maar vaker verdwijnt deze in een elektronische prullenmand. Alleen op een aangetekende brief komt een reactie. En als je dan de kosten daarvan afzet tegen de korting, dan wordt de strategie wel duidelijk.

Je geeft een korting van 6 x 7,50 = 45,00. Vervolgens 'vergeet' je deze toe te passen. Je maakt je communicatiekanalen duur en ondoorzichtig. Bingo. De klant staat voor de keus: accepteren dat ie genaaid is, of de korting spenderen aan porto en telefoonkosten om alsnog zijn gelijk te halen.

Hopelijk ben ik de enige die er zo is ingetuind. Heel teleurstellend.

Re: Telfort weigert actiekortingen te verrekenen

Geplaatst: 12 jul 2010 12:11
door Telfort webcare
@martinpaulissen

Graag ontvang ik in een PB uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort.

Daphne

Re: Telfort weigert actiekortingen te verrekenen

Geplaatst: 12 jul 2010 14:33
door martinpaulissen
Naar aanleiding van dit forumbericht zal Telfort in de komende factuur de niet-betaalde actiekortingen verrekenen.

Re: Telfort weigert actiekortingen te verrekenen

Geplaatst: 14 jul 2010 16:18
door b1ke
Ook bij mij zijn de kortingen opeens "vergeten"

en dien ik zelf de bewijzen te overleggen, door het contract te faxen

je zou toch aannemen dat als telfort je een contract stuurt dat ze daar zelf ook een kopietje van hebben en deze even kunnen bekijken.

ik probeer nu reeds 1 maand om surf en mail aan mijn abbonnement toegevoegd te krijgen, dit is blijkbaar zeer complex.

alle kosten die je denkt te kunnen besparen door een simonly abbonnemt te nemen, raak je kwijt aan de helpdesk.

Re: Telfort weigert actiekortingen te verrekenen

Geplaatst: 16 jul 2010 11:30
door Telfort webcare
@b1ke,

Graag ontvang ik in een PB ook uw naw-gegevens en het 06-nummer van Telfort.

Hugo

Re: Telfort weigert actiekortingen te verrekenen

Geplaatst: 16 jul 2010 12:23
door Weardye Mineur
Ikzelf ben nu ook al 7 maanden bezig de Online internet actie korting van december 2009 verrekend te krijgen!
Ik probeerde het eerst via de email met de businesssupport desk omdat een telefoonnummer waar je als Telfort klant geholpen wordt gewoon niet makkelijk te vinden is! Niet op de contracten, niet op de facturen en ook niet op internet! Zou Telfort expres geen telefoonnummer voor hulp aan zijn klanten openbaar maken :-( Het via internet aanmelden van je klacht is ook een ergernis! Hier gaan de pagina wisselingen zo enorm traag dat Telfort waarschijnlijk denkt dat de hun klanten dan wel afhaken en geen klacht aangeven! Wat dom. Na diverse emails en uiteindelijk het contract en de facturen gescanned en gemaild te hebben hoorde ik gewoon helemaal niets meer van Telfort (Julia)!

Via een kennis kreeg ik een telfort telefoonnummer 0900 service nummer die ik verschillende keren heb moeten bellen waarna de telfort medewerker beloofde het uit zoeken en daarna aangaf dat het ik gelijk hebt en het bij de volgende factuur verrekend zou worden.

Uiteindelijk na 5 bezoeken aan diverse Telfort winkels (Haarlem en Leiden ) kreeg ik de korting die in mijn Telfort contract staat! De korting kreeg ik uiteindelijk wel maar de verrekening van het teveel betaalde heeft tot nu toe nog steeds niet plaatsgevonden!

Nu na 6 maanden krijg moet ik ineens weer meer betalen. Wat blijkt de korting op mijn Surf en Mail onbeperkt was maar voor 6 maanden! Ik heb niets staan in mijn contract dat dit maar voor 6 maanden geld! Na telefonisch contact 099 service betaal nummer!?! moet ik weer mijn contract scannen en voor de 3e keer naar Telfort mailen. Nu naar weer een nieuwe (ander) support emailadres van Telfort.

Heeft iemand op dit forum ook ervaring met het feit dat hij dacht 24 maanden surf en mail korting van Telfort te krijgen en nu ineens geconfronteerd wordt met maar 6 maanden korting?

Re: Telfort weigert actiekortingen te verrekenen

Geplaatst: 16 jul 2010 12:51
door Weardye Mineur
Geschreven op: 16-7-2010

Ook ik heb moeten vechten om mijn kortingen te krijgen! Daarnaast heb ik nergens staan (ook niet tijdens het online afsluiten van contract) dat de surf&mail korting maar voor 6 maanden is! Ik ga dus uit van 24 maanden korting op surf&mail, dat is de duur van mijn contract! Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Telfort help zijn klanten niet of erg slecht. Je moet betalen om Telfort aan te geven dat ze fouten in hun factuur hebben gemaakt. Telfort heeft de eerste maanden de korting niet doorberekend. Hiervoor heb ik 10tallen euro's 0900 belkosten aan Telfort moeten maken. Belachelijk dat ik Telfort op een 0900 nummer moet betalen om hun fouten door te geven!?! 0900 service nummer worden immers niet uit de belbundel vergoed! Slim van Telfort, zo verdien je ook nog aan je fouten!