LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort weigert om een klacht aan te nemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
martinpaulissen
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jul 2010 09:10

Telfort weigert om een klacht aan te nemen

Ongelezen bericht door martinpaulissen »

Heb je een vraag of een klacht, dan kun je de helpdesk van Telfort een mailtje sturen.

Krijg je bijvoorbeeld de volgende reactie (zie bijlage).

De vraag wordt geweigerd, want de gemarkeerde velden zijn niet ingevuld. Maar er zijn helemaal geen velden gemarkeerd!!! Op die manier is het wel heel eenvoudig om de score van 0 klachten te bereiken. Het is voor Telfort een geluk, dat de meeste abonnees een jaarcontract hebben.

ploploplo
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jul 2010 10:01

Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen

Ongelezen bericht door ploploplo »

dit klopt! heb ik ook last van gehad... maar wees gerust ook al stuur je je klacht dan duurt het nog drie weken voordat je uberhaupt een reactie krijgt... maar dan geven ze alleen door dat de klacht nog steeds in behandeling is!

Jeanclaude Dereumaux
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 jul 2010 13:19
Locatie: Vaals

Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen

Ongelezen bericht door Jeanclaude Dereumaux »

Dit is geen zuivere koffie....

martinpaulissen
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jul 2010 09:10

Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen

Ongelezen bericht door martinpaulissen »

Dat vermoeden had ik ook. Toen ik mijn abonnement afsloot ging alles in 1 keer goed. Nu de klant binnen is, wordt een kat en muis spelletje gespeeld.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen

Ongelezen bericht door SirPeter »

Waar gaan de klachten over? Misschien reageren ze niet omdat dat via mail contact te moeilijk is.

martinpaulissen
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jul 2010 09:10

Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen

Ongelezen bericht door martinpaulissen »

En verder reageren ze alleen op aangetekende post. Natuurlijk gaat alles via de mail wat lastiger, zeker omdat alles zwart op wit komt te staan. Maar daarin kan een bedrijf wel een stuk goodwill terugverdienen en voorkomen dat een teleurgestelde klant naar de concurrent gaat.

Ik zie dit echt als een gemiste kans voor Telfort. Eerst klanten binnenhalen met mooie voordeel acties, deze vervolgens niet toekennen. Het gaat om 5 maanden Surf En Mail van 10,00 voor 2,50, dat is toch 37,50. Voor mij best een leuk bedrag, voor Telfort peanuts. Als ik zwart op wit wil communiceren, heb ik na 5 aangetekende brieven mijn voordeel al verstookt. Ben ik erg cynisch als ik denk dat Telfort dit zo gepland heeft?

martinpaulissen
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jul 2010 09:10

Re: Telfort weigert om een klacht aan te nemen

Ongelezen bericht door martinpaulissen »

Er zit een rare fout in hun site. Oorzaak is dat mijn bericht te lang was. De verwarring ontstaat door de verkeerde foutmelding.

Zouden ze hun software dan echt ongetest online zetten?

Gesloten