LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 beloofde verhoging internetsnelheid
-
Tele 2 beloofde verhoging internetsnelheid
Heel veel mensen hebben een brief al een paar mnd geleden gekregen dat er een gratis verhoging zou komen van 400kbps down naar 800kbps,
Nou we zien er niks van paar keer gebelt de 1 zij jah per 1 jullie,
maar nog helemaal niks.
Nog is gebelt en de andere zegt jah komt er wel weet alleen niet waneer,
en toch staat er in de brief dat het per 1 julie dit jaar zou zijn.
Nou ze hadden de brief beter niet kunne sturen want nu zitten een hoop klanten te wachten om niks
Nou we zien er niks van paar keer gebelt de 1 zij jah per 1 jullie,
maar nog helemaal niks.
Nog is gebelt en de andere zegt jah komt er wel weet alleen niet waneer,
en toch staat er in de brief dat het per 1 julie dit jaar zou zijn.
Nou ze hadden de brief beter niet kunne sturen want nu zitten een hoop klanten te wachten om niks
Re: Tele 2 beloofde verhoging internetsnelheid
Het verschil van 400 kpbs naar 800 kbps is eigenlijk bar weinig, dit verschil is volgens mij ook niet te merken. .
-
Niet te merken of je nu met 400Kb download of 800kb,
dat zijn toch 400Kb meer dus zeker merk je dat,
Ik weet niet waar jouw ervaring van daan komt,
maar dubbel zoveel snelheid merk je wel alleen hun komen hun afspraken niet na,
Zelfs op de klachten afhandeling reageren ze niet op je mail.
Vind het een slechte zaak...
Tele 2 dit is geen goede service en communicatie is ook niet alles,
en duidelijkheid helemaal niet.
dat zijn toch 400Kb meer dus zeker merk je dat,
Ik weet niet waar jouw ervaring van daan komt,
maar dubbel zoveel snelheid merk je wel alleen hun komen hun afspraken niet na,
Zelfs op de klachten afhandeling reageren ze niet op je mail.
Vind het een slechte zaak...
Tele 2 dit is geen goede service en communicatie is ook niet alles,
en duidelijkheid helemaal niet.
Ik heb ook in april 2010 een brief gehad waarin staat dat per juli mijn snelheid gratis verhoogd wordt van 4 mb naar 8 mb. U hoeft daar niets voor te doen staat er nog zo mooi bij. Inmiddels is het 14 juli, maar nog steeds niks! Dus maar eens gebeld naar de klantenservice. Daar wisten ze niets van deze brief. De medewerker vertelde dat ze alleen maar werken met snelheden van 4mb, 20mb of 60mb. En dus géén 8mb! Sterker nog: de medewerker wist mij te vertellen dat in mijn gebied nog geen hogere snelheid mogelijk is dan 4mb..... Nu kreeg ik het advies om dan maar een brief te sturen met een kopie van de brief naar de klantenservice in Groningen. Nou, mooi geregeld hoor... NIET DUS!
-
Beste Forumleden,
Er zijn klanten die een brief over de upgrade hebben ontvangen. Bij klanten die een brief hebben gekregen dat ze een snelheidsupgrade krijgen, zal dit dan ook gebeuren, naar 8Mb/s. Klanten waarbij dit niet mogelijk is, hebben ook geen brief ontvangen.
De upgrade zal in de loop van juli plaatsvinden. Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Er zijn klanten die een brief over de upgrade hebben ontvangen. Bij klanten die een brief hebben gekregen dat ze een snelheidsupgrade krijgen, zal dit dan ook gebeuren, naar 8Mb/s. Klanten waarbij dit niet mogelijk is, hebben ook geen brief ontvangen.
De upgrade zal in de loop van juli plaatsvinden. Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Hoe kan het dan dat ik wèl een brief heb gekregen, terwijl een medewerker van de klantenservice zegt dat 8mb in mijn gebied niet mogelijk is? Mijn snelheid is ook nog steeds niet verhoogd.
-
Beste Moody,
Als jij wel een brief hebt gekregen en daar staat in dat je snelheid wordt verhoogd dan is dat ook zo. Het klopt dat nog niet alle snelheden zijn verhoogd omdat dit in de loop van deze maand gebeurd.
Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Als jij wel een brief hebt gekregen en daar staat in dat je snelheid wordt verhoogd dan is dat ook zo. Het klopt dat nog niet alle snelheden zijn verhoogd omdat dit in de loop van deze maand gebeurd.
Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je reactie. Misschien was ik iets te voorbarig door aan te geven dat mijn snelheid nog steeds niet verhoogd is terwijl juli nog niet voorbij is. Ik zal in ieder geval deze maand afwachten. Feit blijft wel dat ik het vreemd vind dat de klantenservice niets van de betreffende brief wist en ook aangeeft dat 8mb zelfs niet mogelijk is in mijn gebied. Vooralsnog ga ik er van uit dat het goed komt en zo niet dan laat ik 't hier wel weer weten!
-
Ik wacht met Moody af, ook hier nog geen verhoging
ik weet niet hoe groot het gebied is waar ze upgrade of ook wel te noemen even in de wijkcentrale wat veranderen.
Ik weet wel dat het bij de Klanten service niet allemaal duidelijk is of men weet er niks van of je krijgt verkeerde info maar jah dat zie je bij veel providers dat ze langs elkaar heen werken en dat is zeker niet ten voordeel van de klant
maar goed we wachten nog even
ik weet niet hoe groot het gebied is waar ze upgrade of ook wel te noemen even in de wijkcentrale wat veranderen.
Ik weet wel dat het bij de Klanten service niet allemaal duidelijk is of men weet er niks van of je krijgt verkeerde info maar jah dat zie je bij veel providers dat ze langs elkaar heen werken en dat is zeker niet ten voordeel van de klant
maar goed we wachten nog even
-
22july nog geen snelheids verhoging
Hou het in de gaten wacht nu tot volgende week vindt het wel lang duren,
Mensen al mnd van te voren blij maken nu zitten we op eind July en nog niks.
update volgt volgende week.
Hou het in de gaten wacht nu tot volgende week vindt het wel lang duren,
Mensen al mnd van te voren blij maken nu zitten we op eind July en nog niks.
update volgt volgende week.
-
Goededag,
ik heb net vernomen van Tele 2 dat ze met vertraging zitten ivm met de verhoging in july.
We moeten nu wachten tot ongeveer september dus eind de vakantie zeg maar,
dat is me tel toegezegt dat het dus niet july word maar dus wat later.
Waar de vertraging inzit is me niet gezegd alleen dat het dus rond september allemaal rond is
ik heb net vernomen van Tele 2 dat ze met vertraging zitten ivm met de verhoging in july.
We moeten nu wachten tot ongeveer september dus eind de vakantie zeg maar,
dat is me tel toegezegt dat het dus niet july word maar dus wat later.
Waar de vertraging inzit is me niet gezegd alleen dat het dus rond september allemaal rond is
Tja, het is nu 30 juli, en ik heb inderdaad nog geen snelheidsverhoging. Dus het verhaal van poppetje1969 klinkt heel aannemelijk. Toch typisch dat mijn voorgevoel dat ik nog geen 8mb zou hebben in juli uit is gekomen. Ik weet wel dat Tele2 de snelheid niet hoeft te verhogen, maar beloofd is beloofd! Want in de brief staat gewoon zwart op wit dat de snelheid in juli verhoogd zou gaan worden. Een brief sturen met een snelheidsverhoging is leuke reclame, maar er vervolgens (voorlopig) niet aan kunnen voldoen is toch wel anti-reclame voor Tele2!
-
Klopt Moody goede reclame is het niet voor ze,
Er werd tegen over mij ook verder niet echt duidelijk gemaakt waneer het echt rond is.
ja in de zomer maar is dat nog aannemelijk te noemen dat men het zelf niet meer weet??
Wel flinke reclame maken dat ze de kabel open gaan gooien dus goedkoper daarin worden,
Maar ondertussen maken ze loze belofte`s tegen over klanten
En Moody als ze nu eens wel een preciese datum hadden,
dan was er wel 1 van tele 2 omdat hier ook te vermelden.
Men weet het zelf gewoon niet daar lijkt het op.
Erg jammer.
Er werd tegen over mij ook verder niet echt duidelijk gemaakt waneer het echt rond is.
ja in de zomer maar is dat nog aannemelijk te noemen dat men het zelf niet meer weet??
Wel flinke reclame maken dat ze de kabel open gaan gooien dus goedkoper daarin worden,
Maar ondertussen maken ze loze belofte`s tegen over klanten
En Moody als ze nu eens wel een preciese datum hadden,
dan was er wel 1 van tele 2 omdat hier ook te vermelden.
Men weet het zelf gewoon niet daar lijkt het op.
Erg jammer.
Tja, ik heb nu 2x zwart op wit dat in juli mijn snelheid verhoogd wordt (1x per brief en 1x hier op dit forum), maar het is inmiddels augustus en nog steeds geen verhoging. Ik blijf het zeggen: Iets beloven is makkelijk, maar dan moet je het ook wel waar kunnen maken. Anders krijg je toch scheve gezichten. Ik ben verder wel tevreden over Tele2, maar dit zou toch net het verschil kunnen maken tussen bij Tele2 blijven of een andere provider uitzoeken als ik een hogere snelheid wil...
-
Ook ik heb een brief in april ontvangen van Tele2, met de mededeling dat
mijn snelheid zou worden verdubbeld in juli maar zoals velen is dit nog steeds niet
gebeurd.
Ik verzoek Tele2 dan ook snel met een uitspraak te komen waarom dit nog
niet is gebeurd!
Als je iets niet kunt waar maken stuur dan ook geen brief!!!!!!!!!!
Dus wacht met smart op de reactie!!!!!!
mijn snelheid zou worden verdubbeld in juli maar zoals velen is dit nog steeds niet
gebeurd.
Ik verzoek Tele2 dan ook snel met een uitspraak te komen waarom dit nog
niet is gebeurd!
Als je iets niet kunt waar maken stuur dan ook geen brief!!!!!!!!!!
Dus wacht met smart op de reactie!!!!!!
Ik wacht met je mee! Tele2 slaat zich in de bewuste brief trots op de borst, omdat men de beste prijs-kwaliteitsverhouding voor internet en bellen in 2009 had. Het is een mooi streven om je leden daarvan mee te laten profiteren door de beloofde snelheidsverhoging. Maar vooralsnog heb ik het gevoel blij te zijn gemaakt met een dooie mus...
nou even mail gestuurd naar tele2 en antwoord gekregen .
De beloofde snelheidsverhoging zal deze zomer nog worden doorgevoerd is hun antwoord dat kan in augustus of september zijn.
Nou niet echt een fijn bericht maar waarom lichten ze hun klanten dan niet in.
en waarom kan men niet nakomen wat toegezegd is in hun brief?
De beloofde snelheidsverhoging zal deze zomer nog worden doorgevoerd is hun antwoord dat kan in augustus of september zijn.
Nou niet echt een fijn bericht maar waarom lichten ze hun klanten dan niet in.
en waarom kan men niet nakomen wat toegezegd is in hun brief?
-
Beste Forumleden,
Voor alle klanten die nu 4 MB internet hebben en eerder een brief hebben ontvangen dat dit wordt verhoogd: Dit wordt vanaf half augustus t/m eind september gefaseerd uitgevoerd. Wanneer je een upgrade hebt gehad zul je hier ook schriftelijk een bericht over ontvangen. Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Voor alle klanten die nu 4 MB internet hebben en eerder een brief hebben ontvangen dat dit wordt verhoogd: Dit wordt vanaf half augustus t/m eind september gefaseerd uitgevoerd. Wanneer je een upgrade hebt gehad zul je hier ook schriftelijk een bericht over ontvangen. Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je reactie Danielle, daar hebben we tenminste wat aan. Ik zou Tele 2 echter wel willen adviseren om wat voorzichtiger te zijn met zo'n belofte in een brief. De meeste problemen ontstaan door een gebrekkige communicatie, en dat is zonde, want vaak is het niet nodig. Als bovenstaande in de bewuste brief had gestaan, dan was dit hele topic er niet geweest. Dan zou het in oktober vroeg genoeg zijn om eventueel te gaan klagen...
-
Nou ik hou het in de gaten,
En als het daadwerkelijk verhoogd is zal ik het ook even plaatsen,
Download elke dag wel wat dus heb ik het gauw genoeg in de gaten of er een snelheidsverhoging is uitgevoerd.
En zoals Moody ook al zij had de klanten dan geinformeerd dat was het niet tot radar gekomen.
Ik heb vernomen dat tele 2 heel wat wil uitbreiden maar laat men dan eerst alles netjes in orde maken wat men beloofd.
Ik zal nu wachten tot eind sept,
is het dan nog niet opgelost dan trek ik weer aan de bel.
En als het daadwerkelijk verhoogd is zal ik het ook even plaatsen,
Download elke dag wel wat dus heb ik het gauw genoeg in de gaten of er een snelheidsverhoging is uitgevoerd.
En zoals Moody ook al zij had de klanten dan geinformeerd dat was het niet tot radar gekomen.
Ik heb vernomen dat tele 2 heel wat wil uitbreiden maar laat men dan eerst alles netjes in orde maken wat men beloofd.
Ik zal nu wachten tot eind sept,
is het dan nog niet opgelost dan trek ik weer aan de bel.