contract opzeggen T-mobile
Geplaatst: 12 jul 2010 10:40
Begin juni ging ik met mijn nieuwe t-mobile abonnement en nieuwe iPhone 3GS voor het eerst naar het buitenland (Duitsland) en kwam erachter dat internet op mijn mobiel het niet deed in het buitenland.
Na een telefoontje met de klantenservice verzekerden ze mij dat het zou worden opgelost.
Twee weken later hetzelfde probleem in Engeland. Weer gebeld. Wederom na veel wachten zeggen ze dat ze diep in het systeem inderdaad een blokkade zagen. Het zou worden doorgezet naar de technische dienst.
Vorige week, wederom in Engeland: nog steeds geen e-mail of internet-toegang mogelijk. Weer gebeld en nu het excuus dat de technische dienst nog zat te wachten op voorbeelden..... zonder mij op de hoogte te stellen.
Mijn geduld is op. Ik wil het abonnement opzeggen wegens contractbreuk: t-mobile levert niet de dienst die ze me hebben beloofd en zonder e-mail toegang kan ik in het buitenland niets doen, wat erg vervelend is voor mijn werk.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan aanpakken? Naar wie moet ik een brief opzeggen?
Na een telefoontje met de klantenservice verzekerden ze mij dat het zou worden opgelost.
Twee weken later hetzelfde probleem in Engeland. Weer gebeld. Wederom na veel wachten zeggen ze dat ze diep in het systeem inderdaad een blokkade zagen. Het zou worden doorgezet naar de technische dienst.
Vorige week, wederom in Engeland: nog steeds geen e-mail of internet-toegang mogelijk. Weer gebeld en nu het excuus dat de technische dienst nog zat te wachten op voorbeelden..... zonder mij op de hoogte te stellen.
Mijn geduld is op. Ik wil het abonnement opzeggen wegens contractbreuk: t-mobile levert niet de dienst die ze me hebben beloofd en zonder e-mail toegang kan ik in het buitenland niets doen, wat erg vervelend is voor mijn werk.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan aanpakken? Naar wie moet ik een brief opzeggen?