Sunweb forum op hun website gecensureerd
Geplaatst: 12 jul 2010 14:20
Ik heb een vakantie geboekt bij Sunweb, en tijdens die vakantie bleken een aantal dingen anders dan de verwachting was.
Het hotel was dit seizoen geopend op 5 mei.
Op het forum van Sunweb staan twee lovende berichten daterend van 30 maart.
Op die datum was het hotel dus niet open en konden er geen gasten geweest zijn of net van zijn teruggekomen.
Ik wilde mijn negatieve en positieve punten op het forum plaatsen, maar het item is niet geplaatst.
Ik kreeg de volgende mail:
___________________________________________________
Van onze afdeling Product hebben wij uw correspondentie over het forum op onze website doorgestuurd gekregen. U geeft aan dat u niet tevreden bent over het feit dat uw forumbericht niet is geplaatst. Wanneer onze gasten vakantie-ervaringen onder de aandacht brengen als klacht, behandelen wij deze graag persoonlijk en niet via de website. Wij vinden het vervelend dat onze handelswijze hieromtrent niet aansluit bij uw verwachting, echter hebben wij geen reden gezien om uw forumbericht te plaatsen.
Wij vertrouwen erop u hiermee te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sunweb Vakanties
____________________________________________________
Ik heb op het forum echter geen klacht geuit, maar positieve en negatieve punten benadrukt.
Hierop heb ik gereageerd:
Wanneer u negatieve ervaringen niet op het forum wilt plaatsen en u
beperkt tot positieve reacties, geeft dit dus geen reeel beeld van de
ervaringen van gasten.
Hiermee wordt een te rooskleurige voorstelling gecreeerd, welke geen
afspiegeling vormt van de waarheid.
U geeft aan dat de handelswijze op uw site dusdanig is dat een nieuwe
klant geen reeel beeld kan vormen.
Naar mijn idee is dat opzettelijk misleidend, en ik zal een klacht
hierover indienen bij de ANVR.
U hewbt uw handelswijze hieromtrent in uw mail bevestigd.
De eerste positieve berichten over het hotel zijn van een datum dat het
hotel nog niet eens open was.
Dit zijn dus ook twijfelachtige berichten.
Met dit soort berichten en gecencureerde plaatsing beinvloed u het
totaalbeeld op een voor u gunstige manier, maar benadeeld u de client.
Een kwalijke zaak.
Ik voel mij door uw website misleid en ik zal de consument hier graag op
attanderen via de mij openstaande kanalen.
______________________________________________________
Ik wil mij hier niet uitten over de negatieve ervaringen tijdens mijn vakantie, maar over het feit dat Sunweb een gecensureerd forum ( gastenboek ) heeft, hetgeen een te positief beeld oplevert, en geen afspiegeling vormt van de ware klant beleving.
Ga dus niet af op de berichten op de website, maar orienteer je meer ook via andere websites of recentie sites.
Het hotel was dit seizoen geopend op 5 mei.
Op het forum van Sunweb staan twee lovende berichten daterend van 30 maart.
Op die datum was het hotel dus niet open en konden er geen gasten geweest zijn of net van zijn teruggekomen.
Ik wilde mijn negatieve en positieve punten op het forum plaatsen, maar het item is niet geplaatst.
Ik kreeg de volgende mail:
___________________________________________________
Van onze afdeling Product hebben wij uw correspondentie over het forum op onze website doorgestuurd gekregen. U geeft aan dat u niet tevreden bent over het feit dat uw forumbericht niet is geplaatst. Wanneer onze gasten vakantie-ervaringen onder de aandacht brengen als klacht, behandelen wij deze graag persoonlijk en niet via de website. Wij vinden het vervelend dat onze handelswijze hieromtrent niet aansluit bij uw verwachting, echter hebben wij geen reden gezien om uw forumbericht te plaatsen.
Wij vertrouwen erop u hiermee te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sunweb Vakanties
____________________________________________________
Ik heb op het forum echter geen klacht geuit, maar positieve en negatieve punten benadrukt.
Hierop heb ik gereageerd:
Wanneer u negatieve ervaringen niet op het forum wilt plaatsen en u
beperkt tot positieve reacties, geeft dit dus geen reeel beeld van de
ervaringen van gasten.
Hiermee wordt een te rooskleurige voorstelling gecreeerd, welke geen
afspiegeling vormt van de waarheid.
U geeft aan dat de handelswijze op uw site dusdanig is dat een nieuwe
klant geen reeel beeld kan vormen.
Naar mijn idee is dat opzettelijk misleidend, en ik zal een klacht
hierover indienen bij de ANVR.
U hewbt uw handelswijze hieromtrent in uw mail bevestigd.
De eerste positieve berichten over het hotel zijn van een datum dat het
hotel nog niet eens open was.
Dit zijn dus ook twijfelachtige berichten.
Met dit soort berichten en gecencureerde plaatsing beinvloed u het
totaalbeeld op een voor u gunstige manier, maar benadeeld u de client.
Een kwalijke zaak.
Ik voel mij door uw website misleid en ik zal de consument hier graag op
attanderen via de mij openstaande kanalen.
______________________________________________________
Ik wil mij hier niet uitten over de negatieve ervaringen tijdens mijn vakantie, maar over het feit dat Sunweb een gecensureerd forum ( gastenboek ) heeft, hetgeen een te positief beeld oplevert, en geen afspiegeling vormt van de ware klant beleving.