Geen bereik bij T-mobile
Geplaatst: 12 jul 2010 16:19
Nog steeds heb ik geen tot weinig dekking.
Als ik op mijn toestel kijk zie ik maar maximaal 1 streepje verbinding. Heel vaak kan ik geheel niet bellen en zie de melding geen bereik.
Ik heb dit al meerdere keren gemeld en elke keer moet ik 3 voorbelden aangeven. Ik kan echter geen voorbeelden aangeven, daar ik niet KAN bellen.
Ik vind het spijtig, dat zo met klachten omgegaan wordt, elke keer de voorbeelden moet opsommen (natte vinger werk), terwijl ik gewoon GEEN verbinding heb.
Dat is ook de reden waarom ik bijna €100 aan beltegoed heb, ik verzoek U dan ook deze aan mij terug te betalen, daar ik door de slechte dekking geen gebruik van mijn tegoed kan maken.
Ik had besloten mijn contract nogmaals te verlengen, maar ga daar toch vanaf zien.
Heel erg spijtig, ben eigenlijk altijd tevreden geweest, tot eind vorig jaar.
Toen werd de zendmast verplaatst naar een tijdelijke locatie.
Sindsdien niets dan problemen. Na 3 maanden werd de gehele mast verwijderd. Nog meer problemen. Er is weer een nieuwe (tijdelijke) mast geplaatst, het probleem is iets minder geworden.
Des al niettemin blijven de problemen aanhouden, ik moet zelfs vaak met een vaste lijn of met een ander nummer (andere provider) bellen, omdat met mijn t-mobile nummer geen verbinding krijg.
Dit kan toch zo niet?
Als ik op mijn toestel kijk zie ik maar maximaal 1 streepje verbinding. Heel vaak kan ik geheel niet bellen en zie de melding geen bereik.
Ik heb dit al meerdere keren gemeld en elke keer moet ik 3 voorbelden aangeven. Ik kan echter geen voorbeelden aangeven, daar ik niet KAN bellen.
Ik vind het spijtig, dat zo met klachten omgegaan wordt, elke keer de voorbeelden moet opsommen (natte vinger werk), terwijl ik gewoon GEEN verbinding heb.
Dat is ook de reden waarom ik bijna €100 aan beltegoed heb, ik verzoek U dan ook deze aan mij terug te betalen, daar ik door de slechte dekking geen gebruik van mijn tegoed kan maken.
Ik had besloten mijn contract nogmaals te verlengen, maar ga daar toch vanaf zien.
Heel erg spijtig, ben eigenlijk altijd tevreden geweest, tot eind vorig jaar.
Toen werd de zendmast verplaatst naar een tijdelijke locatie.
Sindsdien niets dan problemen. Na 3 maanden werd de gehele mast verwijderd. Nog meer problemen. Er is weer een nieuwe (tijdelijke) mast geplaatst, het probleem is iets minder geworden.
Des al niettemin blijven de problemen aanhouden, ik moet zelfs vaak met een vaste lijn of met een ander nummer (andere provider) bellen, omdat met mijn t-mobile nummer geen verbinding krijg.
Dit kan toch zo niet?