Pagina 1 van 1
ziggo stuurt valse rekeningen
Geplaatst: 12 jul 2010 19:49
door rintje
mijn Ziggo-abonnement wordt betaald per automatische incasso.
Plots stuurt Ziggo een extra rekening van 50 euro voor een draadloze router, die ik niet heb besteld en niet ontvangen.
Ziggo gebeld. Telefoniste snapt er niets van.
Mail gestuurd. Geen reactie.
Brief naar directeur Klantenservice(met klantnr. en factuurnr.), geen antwoord.
Weer mail met verzoek dan maar aan te tonen dat ik het product heb gekregen.
Wel antwoord: Ziggo snapt het niet.
Bedrag wordt geincasseerd.
Bank gebeld voor teruggave. Bank braaf.
Opeens wel brief van directeur: herinnering met extra administratiekosten.
Krijgt u ook rekeningen voor spullen die U niet heeft ?
Re: ziggo stuurt valse rekeningen
Geplaatst: 12 jul 2010 21:05
door SirPeter
Wat was nu precies het antwoord van Ziggo. Want ik geloof er niets van dat het antwoord "snap het nie" is.
Waarschijnlijk is die 50E bedoeld voor een nieuwe modem ivm een snelheids verhoging of het aangaan van een sneller abo. Kan zijn dat u die modem niet heeft ontvangen. Dan moet het niet over die 50E gaan maar over het niet ontvangen van de modem.
ps niet betalen betekend uiteindelijk wanbetaling en afgesloten.
Re: ziggo stuurt valse rekeningen
Geplaatst: 12 jul 2010 21:28
door tiptoo
iets wat u niet besteld heeft hoeft u ook niet te betalen mocht er alsnog iets komen dan weigeren om aan te pakken!
Re: ziggo stuurt valse rekeningen
Geplaatst: 13 jul 2010 13:41
door Ziggo Web Julius
Hallo rintje,
Zou u mij een PB kunnen sturen met uw klantnummer. Dan kunnen we voor u kijken wat er aan de hand is en het probleem verhelpen. Het klantnummer vindt u onder andere op de bankafschriften bij de afschrijvingen van Ziggo.
Re: ziggo stuurt valse rekeningen
Geplaatst: 01 aug 2010 09:58
door rintje
Tiptoo en Sir Peter, hartelijk dank voor Uw reactie.
Ook Ziggo's medewerker Julius reageerde en ziedaar: binnen enkele dagen had hij de fout opgespoord en hersteld.Hulde!
23 juli volgde nog een keurig telefoontje van Ziggo met verontschuldiging.
Dat op 27 juli nog een brief van BosIncasso volgde met dreigende taal over afsluiten en gerechtelijke kosten zullen we maar tot de bedrijfsfolklore rekenen.
Ook dat is weer hersteld.
Het Radarforum helpt !
Re: ziggo stuurt valse rekeningen
Geplaatst: 02 aug 2010 14:16
door Guardian72
rintje schreef:Tiptoo en Sir Peter, hartelijk dank voor Uw reactie.
Ook Ziggo's medewerker Julius reageerde en ziedaar: binnen enkele dagen had hij de fout opgespoord en hersteld.Hulde!
23 juli volgde nog een keurig telefoontje van Ziggo met verontschuldiging.
Dat op 27 juli nog een brief van BosIncasso volgde met dreigende taal over afsluiten en gerechtelijke kosten zullen we maar tot de bedrijfsfolklore rekenen.
Ook dat is weer hersteld.
Het Radarforum helpt !
Heb je een en ander schriftelijk bevestigd gekregen?
Bewaar dat dan, samen met die dreigbrief.
Het zou kunnen dat het incassoburo het begrip "foutje" niet begrijpt - en alsnog doorgaat met pogingen tot incasseren.
Re: ziggo stuurt valse rekeningen
Geplaatst: 04 aug 2010 16:27
door rintje
bedankt voor het advies, Guardian.
Ik heb inderdaad de betreffende mail opgeslagen en geprint .
En het fantasiebedrag is van mijn factuur afgevoerd.