AnderZorg claimt nog steeds geld
Geplaatst: 13 jul 2010 16:26
Enige maanden geleden heb ik een bericht geplaatst dat ik dubbel verzekerd was (National Academic en AnderZorg).
Het bleek dat NA mijn zorgverzekering niet voor 1 januari 2010 heeft opgezegd bij AnderZorg, waardoor dit misverstand is ontstaan.
In de tussentijd heb ik al automatische incasso's van AnderZorg laten storneren, waar zij uiteraard niet mee akkoord gingen -ook al wisten ze dat het niet mijn fout was en dat het netjes van hun zou zijn me alsnog uit te schrijven.
Echter kon ik ook niet met ze in contact komen, aangezien er niet werd gereageerd op mijn e-mails en andere pogingen tot contact.
Ik heb op dit forum een bericht geplaatst en ze wisten niet hoe snel ze contact met me moesten opnemen vanwege slechte publiciteit.
Ze zouden alles voor me doen, me uitschrijven uit hun bestand en ik zou niet meer lastig gevallen worden.
Nu heb ik echter al weer wat brieven ontvangen dat ik ze nog een groot bedrag verschuldigd ben + incassokosten. Als ik ze wil bellen, moet ik weer voor 70 cent per minuut wachten. Chatten schiet ook niet op (my god wat is dat voor klantvriendelijkheid? Hoe kan ik mijn wanhoop nu uiten via de computer?).
Ik heb er nu helemaal geen zin meer in, hoewel het toch zal moeten aangezien ik straks nog een deurwaarder op de stoep ga krijgen. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Het bleek dat NA mijn zorgverzekering niet voor 1 januari 2010 heeft opgezegd bij AnderZorg, waardoor dit misverstand is ontstaan.
In de tussentijd heb ik al automatische incasso's van AnderZorg laten storneren, waar zij uiteraard niet mee akkoord gingen -ook al wisten ze dat het niet mijn fout was en dat het netjes van hun zou zijn me alsnog uit te schrijven.
Echter kon ik ook niet met ze in contact komen, aangezien er niet werd gereageerd op mijn e-mails en andere pogingen tot contact.
Ik heb op dit forum een bericht geplaatst en ze wisten niet hoe snel ze contact met me moesten opnemen vanwege slechte publiciteit.
Ze zouden alles voor me doen, me uitschrijven uit hun bestand en ik zou niet meer lastig gevallen worden.
Nu heb ik echter al weer wat brieven ontvangen dat ik ze nog een groot bedrag verschuldigd ben + incassokosten. Als ik ze wil bellen, moet ik weer voor 70 cent per minuut wachten. Chatten schiet ook niet op (my god wat is dat voor klantvriendelijkheid? Hoe kan ik mijn wanhoop nu uiten via de computer?).
Ik heb er nu helemaal geen zin meer in, hoewel het toch zal moeten aangezien ik straks nog een deurwaarder op de stoep ga krijgen. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?