Zender Pakket opgedwongen Canal Digital
Geplaatst: 13 jul 2010 17:24
In februari jl. heb ik geconstateerd, dat mijn normale Basis Pakket in ene veranderd is in een Eredivisie Live Pakket. Ik heb dit gemeld en meegedeeld, dat ik dit niet heb besteld en het ook niet wil. Op midden februari werd mij meegedeeld, dat het geschrapt zou worden. Echter werd ik in ene aangeschreven door een incassobureau dat ik 141,95 € moet betalen. Ik heb gebeld, geschreven en gemailt. Nu bleek, dat er verder voor dit niet bestelde pakket gefactureerd werd.
Volgens Canal Digital moet ik in november 2009 een telefoontje over 2 maanden gratis het eredivisie pakket hebben gehad. Volgens hen werd dit schriftelijk bevestigd en indien ik het te betalende abonnement niet wilde, had ik het schriftelijk moeten opzeggen. Ik heb noch een telefoontje, noch een bevestiging gehad. Als ik geen bevestiging heb gehad, hoe kan ik dan iets ter kennis nemen en weten dat ik iets – wat ik nimmer heb besteld
– af moet bestellen. Ik heb geen handtekening gezet en is geen bandopname van mijn akkoord.
Wat voor mogelijkheden heb ik nu, om van dit niet bestelde pakket af te komen? Het kan toch niet waar wezen dat ik, voor iets wat ik niet heb besteld en ook niet wil, een bijdrage moet betalen.
Graag uw hulp.
Volgens Canal Digital moet ik in november 2009 een telefoontje over 2 maanden gratis het eredivisie pakket hebben gehad. Volgens hen werd dit schriftelijk bevestigd en indien ik het te betalende abonnement niet wilde, had ik het schriftelijk moeten opzeggen. Ik heb noch een telefoontje, noch een bevestiging gehad. Als ik geen bevestiging heb gehad, hoe kan ik dan iets ter kennis nemen en weten dat ik iets – wat ik nimmer heb besteld
– af moet bestellen. Ik heb geen handtekening gezet en is geen bandopname van mijn akkoord.
Wat voor mogelijkheden heb ik nu, om van dit niet bestelde pakket af te komen? Het kan toch niet waar wezen dat ik, voor iets wat ik niet heb besteld en ook niet wil, een bijdrage moet betalen.
Graag uw hulp.