KPN Interactieve TV & Internet
Geplaatst: 14 jul 2010 16:46
Goedemiddag,
Afgelopen maand ben ik van KPN digitenne, overgestapt op interactieve televisie en internet.
WACHT TIJD & DONGEL
4 weken wacht tijd. Maaar ik kon een dongel krijgen wat internet betreft. Ik zou €50,00 aan moeten betalen, wat ik vervolgens zou terug krijgen als ik hem terug stuurde. NIET DUS! Het wordt ingehouden op mijn facturen, ik krijg die €50,00 dus niet terug gestort. (Gebrekkige informatie!)
TRAAG
Toen ik eindelijk (NA 4 WEKEN WACHTEN...best lang!) mijn product thuigestuurd kreeg, bleek na de nog al verwarrende aansluiting, dat mijn televisie trager is dan mijn oma op een atletiekbaan! Er zit ongeveer 6 seconden tussen het 'zappen' van de zenders' vrij lang als ik een beetje rond wil zappen.
UITZENDINGEN TERUGKIJKEN
Goh wat klonk het mooi! Ik kon met deze nieuwe superieure KPN service, programma's terug kijken. Je kan ieder programma dat je mist terug kijken zei de verkoper van KPN. NIET DUS! Ik kan enkel nl 1, 2 en 3 terug zien. (Wederom gebrekkige informatie)
MILIEU EN TEGEN GAAN VAN BLIKSEMSCHADE[/b]
Ik ben milieu bewust. En maak gebruik van kwalitatief hoge apparatuur. Wanneer ik weg ga van huis, zet ik mijn verlengsnoeren met de 'rode' schakelaar die er op zit uit. Dit om blinkseminslag, en onnodig stroomverbruik tegen te gaan. Echter, waneer ik thuis kom, moet de kast volledig opnieuw gaan instaleren, en DUURT HET 10 MINUTEN VOORDAT IK WEER TV KAN KIJKEN!! (Niet echt over nagedacht..?!)
EINDSTAND
Ik denk, kom ik bel KPN is op! (na voor de zoveelste keer 10 minuten wachten voordat ik iemand te spreken krijg) Ja hoor, bovenstaand had ik allemaal van te voren kunnen weten! Off course! HET IS NET ALSOF JE BIJ DE BAKKER EEN BROOD GAAT HALEN, EN WANNEER JE BETAALD HEB ZEGT DE BAKKER: OH JA MENEER, VOOR € 5,00 HEB IK HETZELFDE BROOD, MAAR DAN LEKKERDER! Nee, ik zal niet lang meer klant zijn van KPN, zowel de creatieve/productontwikkelings tak als de Service en dus de mensen die daar over gaan, hebben vreselijk snel een cursus nodig!
Afgelopen maand ben ik van KPN digitenne, overgestapt op interactieve televisie en internet.
WACHT TIJD & DONGEL
4 weken wacht tijd. Maaar ik kon een dongel krijgen wat internet betreft. Ik zou €50,00 aan moeten betalen, wat ik vervolgens zou terug krijgen als ik hem terug stuurde. NIET DUS! Het wordt ingehouden op mijn facturen, ik krijg die €50,00 dus niet terug gestort. (Gebrekkige informatie!)
TRAAG
Toen ik eindelijk (NA 4 WEKEN WACHTEN...best lang!) mijn product thuigestuurd kreeg, bleek na de nog al verwarrende aansluiting, dat mijn televisie trager is dan mijn oma op een atletiekbaan! Er zit ongeveer 6 seconden tussen het 'zappen' van de zenders' vrij lang als ik een beetje rond wil zappen.
UITZENDINGEN TERUGKIJKEN
Goh wat klonk het mooi! Ik kon met deze nieuwe superieure KPN service, programma's terug kijken. Je kan ieder programma dat je mist terug kijken zei de verkoper van KPN. NIET DUS! Ik kan enkel nl 1, 2 en 3 terug zien. (Wederom gebrekkige informatie)
MILIEU EN TEGEN GAAN VAN BLIKSEMSCHADE[/b]
Ik ben milieu bewust. En maak gebruik van kwalitatief hoge apparatuur. Wanneer ik weg ga van huis, zet ik mijn verlengsnoeren met de 'rode' schakelaar die er op zit uit. Dit om blinkseminslag, en onnodig stroomverbruik tegen te gaan. Echter, waneer ik thuis kom, moet de kast volledig opnieuw gaan instaleren, en DUURT HET 10 MINUTEN VOORDAT IK WEER TV KAN KIJKEN!! (Niet echt over nagedacht..?!)
EINDSTAND
Ik denk, kom ik bel KPN is op! (na voor de zoveelste keer 10 minuten wachten voordat ik iemand te spreken krijg) Ja hoor, bovenstaand had ik allemaal van te voren kunnen weten! Off course! HET IS NET ALSOF JE BIJ DE BAKKER EEN BROOD GAAT HALEN, EN WANNEER JE BETAALD HEB ZEGT DE BAKKER: OH JA MENEER, VOOR € 5,00 HEB IK HETZELFDE BROOD, MAAR DAN LEKKERDER! Nee, ik zal niet lang meer klant zijn van KPN, zowel de creatieve/productontwikkelings tak als de Service en dus de mensen die daar over gaan, hebben vreselijk snel een cursus nodig!