LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstappen naar kpn een regelrechte HEL.
Overstappen naar kpn een regelrechte HEL.
Ik heb op 5 juni jl internet/telefoon/interactieftv met overstapservice bij kpn besteld omdat mijn abonnement bij mijn vorige provider op 9 juli ten einde zou lopen.
Alle informaties ingewonnen en alles geregelt en nog voor de zekerheid gevraagd als ik dan wel op 9 juli wordt aangesloten omdat ik geen dag zonder internet wil komen te zitten.
Volgens de kpn medewerker kan het niet mis gaan omdat ik ruim op tijd heb besteld.
Op 18 juni ontving ik het contract waarin wordt vermeld dat ik op 9 juli zal worden aangesloten op het internet, maar daarvoor heb ik het KPN Expedia Box nodig. die ontvang ik 3 dagen voor mijn aansluiting.
Op 9 juli is mijn internet/telefoon/tv verbinding afgesloten, maar had op die dag nog niets van KPN thuis ontvangen.
op 9 juli ga terug naar die kpn winkel bij mij in de buurt waar ik mijn bestelling hebt gedaan om te informatie te vragen over mijn bestelling.
Wat schept mijn verbazing; via ''órder status'' kon ik zien dat mijn aanvraag nog in behandeling was!
Ik zei dit kan niet he!
De kpn medewerker zegt tegen mij; er klopt hier iets niet mevrouw, maar u kun dit nummer(0900-0244)bellen en zij kunnen u dan verder helpen want hier in de winkel kunnen wij niets voor u doen of u kunt wachten tot morgen(zaterdag)misschien dat uw bestelling toch nog wordt geleverd.
Ik zeg het liefst zou ik alles willen annuleren maar er is geen weg terug, dus ik zal wel moeten.
Zaterdag niets ontvangen en het hele weekend zonder internet/telefoon/tv gezeten.
WK finale heb ik bij mijn zus om de hoek gekeken.
Maandag 12 juli nog niks ontvangen, ook geen informatie met betrekking tot mijn bestelling/levering, dus ik mobiel bellen en na 15 minuten in de wacht heb ik maar opgehangen.
Later weer geprobeerd in contact te komen met de klantenservice van kpn en na weer 12 minuten in de wacht heb ik maar weer opgehangen.
Dinsdag 13 juli nog niks van kpn ontvangen en weer naar de kpn winkel en nog steeds was mijn aanvraag in behandeling, dus ik weer mobiel bellen naar de klantenservice en weer na 18 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik maar weer opgehangen.
Mijn geduld raakt op omdat ik voor mijn dagelijkse bezigheid een internet verbinding nodig hebt!
Zo kom ik geen stap verder en een nieuwe aanvraag doen bij een andere provider is nu geen optie meer, want gaan dan ook 3 tot 4 weken duren
Gisteren 14 juli heb ik maar een aangetekend brief verzonden en maar hopen dat ik daarop een reactie van kpn krijgt.
Zoniet, de geschillencommissie voor KPN!
Tot vandaag(15 juli) nog niets van kpn vernomen, schandalig vindt ik dit en heb erg veel spijt dat ik in deze rotzooi ben beland!
Alle informaties ingewonnen en alles geregelt en nog voor de zekerheid gevraagd als ik dan wel op 9 juli wordt aangesloten omdat ik geen dag zonder internet wil komen te zitten.
Volgens de kpn medewerker kan het niet mis gaan omdat ik ruim op tijd heb besteld.
Op 18 juni ontving ik het contract waarin wordt vermeld dat ik op 9 juli zal worden aangesloten op het internet, maar daarvoor heb ik het KPN Expedia Box nodig. die ontvang ik 3 dagen voor mijn aansluiting.
Op 9 juli is mijn internet/telefoon/tv verbinding afgesloten, maar had op die dag nog niets van KPN thuis ontvangen.
op 9 juli ga terug naar die kpn winkel bij mij in de buurt waar ik mijn bestelling hebt gedaan om te informatie te vragen over mijn bestelling.
Wat schept mijn verbazing; via ''órder status'' kon ik zien dat mijn aanvraag nog in behandeling was!
Ik zei dit kan niet he!
De kpn medewerker zegt tegen mij; er klopt hier iets niet mevrouw, maar u kun dit nummer(0900-0244)bellen en zij kunnen u dan verder helpen want hier in de winkel kunnen wij niets voor u doen of u kunt wachten tot morgen(zaterdag)misschien dat uw bestelling toch nog wordt geleverd.
Ik zeg het liefst zou ik alles willen annuleren maar er is geen weg terug, dus ik zal wel moeten.
Zaterdag niets ontvangen en het hele weekend zonder internet/telefoon/tv gezeten.
WK finale heb ik bij mijn zus om de hoek gekeken.
Maandag 12 juli nog niks ontvangen, ook geen informatie met betrekking tot mijn bestelling/levering, dus ik mobiel bellen en na 15 minuten in de wacht heb ik maar opgehangen.
Later weer geprobeerd in contact te komen met de klantenservice van kpn en na weer 12 minuten in de wacht heb ik maar weer opgehangen.
Dinsdag 13 juli nog niks van kpn ontvangen en weer naar de kpn winkel en nog steeds was mijn aanvraag in behandeling, dus ik weer mobiel bellen naar de klantenservice en weer na 18 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik maar weer opgehangen.
Mijn geduld raakt op omdat ik voor mijn dagelijkse bezigheid een internet verbinding nodig hebt!
Zo kom ik geen stap verder en een nieuwe aanvraag doen bij een andere provider is nu geen optie meer, want gaan dan ook 3 tot 4 weken duren
Gisteren 14 juli heb ik maar een aangetekend brief verzonden en maar hopen dat ik daarop een reactie van kpn krijgt.
Zoniet, de geschillencommissie voor KPN!
Tot vandaag(15 juli) nog niets van kpn vernomen, schandalig vindt ik dit en heb erg veel spijt dat ik in deze rotzooi ben beland!
Re: Overstappen naar kpn een regelrechte HEL.
Waarom ben je niet bij je oude provider gebleven?
tennis schreef:Waarom ben je niet bij je oude provider gebleven?
Omdat ik meer tv zenders dan de standaar zenders wilde voor mijn nichtje
sandra56 schreef:
Omdat ik meer tv zenders dan de standaar zenders wilde voor mijn nichtje
providers genoeg met meer zenders bij kpn helaas niks dan gedoe, succes!
Op 3 augustus jl. ben ik telefonisch benaderd door een KPN mederwerkster, zij heeft in eerste instantie te kennen gegeven zelf geschrokken te zijn om te moeten ontdekken dat mijn aanvraag van 5 juni 2010 nog steeds niet is afgehandeld en/of geleverd.
Zij heeft mij alvast een gratis Dongel voor een maand aangeboden zodat ik in ieder geval kan internetten totdat ik werkelijk door KPN ben aangesloten.
De volgende dag had ik een Dongel in huis!
Deze medewerkster heeft ook toegezegt mijn aanvraag persoonlijk in de gaten te houden en zorgen dat alles in orde komt.
Ik ben uiteraard blij dat ik weer gewoon thuis kan internetten en wacht het allemaal af, intussen heb ik mijn klacht bij de geschillencommissie neergelegd.
wordt vervolg........
Zij heeft mij alvast een gratis Dongel voor een maand aangeboden zodat ik in ieder geval kan internetten totdat ik werkelijk door KPN ben aangesloten.
Deze medewerkster heeft ook toegezegt mijn aanvraag persoonlijk in de gaten te houden en zorgen dat alles in orde komt.
Ik ben uiteraard blij dat ik weer gewoon thuis kan internetten en wacht het allemaal af, intussen heb ik mijn klacht bij de geschillencommissie neergelegd.
wordt vervolg........
sandra56 schreef: Zij heeft mij alvast een gratis Dongel voor een maand aangeboden zodat ik in ieder geval kan internetten totdat ik werkelijk door KPN ben aangesloten.
......
ik wil je niet bang maken hoor maar lees het topic van de dongel eens hier dan schrik je je te barste wat een prijzen, dus van mij zouden ze de dongel mogen houden!!
dit topic
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=83657
KPN heeft mij die dongel gratis aangeboden omdat ik door de lakse gedrag van KPN ruim een maand zonder internet heb gezeten.tiptoo schreef:sandra56 schreef: Zij heeft mij alvast een gratis Dongel voor een maand aangeboden zodat ik in ieder geval kan internetten totdat ik werkelijk door KPN ben aangesloten.
......
ik wil je niet bang maken hoor maar lees het topic van de dongel eens hier dan schrik je je te barste wat een prijzen, dus van mij zouden ze de dongel mogen houden!!
dit topic
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=83657
Dus over de prijzen maak ik mij helemaal niet druk, als KPN achteraf wel geld voor die gratis dongel gaat eisen weet ik precies wat ik moet doen, want van mij krijgt KPN geen cent voor die gratis dongel.
sandra56 schreef: als KPN achteraf wel geld voor die gratis dongel gaat eisen weet ik precies wat ik moet doen, want van mij krijgt KPN geen cent voor die gratis dongel.
ik hoop het voor je ...kpn houdt er nogal lastige praktijken op na dus hoop hier niet ineens een topic te lezen dat je je scheel moet betalen, zo'n geloof heb ik in geen ene provider....gratis komt in hun woordenboek niet voor!
Tot ze automatisch de kosten van je rekening afschrijven....,
Mag je daar weer achteraan bellen...,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
precies achteraf weten ze heel goed wat te vragen...gratis??? bij providers , echt niet!Ulbe schreef:Tot ze automatisch de kosten van je rekening afschrijven....,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Ik hou sowieso elke dag mijn bankrekening in de gaten zodat ik meteen kan storneren als KPN aan mijn geld komt, daar hou ik ook wel rekening mee hoor!
sandra56 schreef:Ik hou sowieso elke dag mijn bankrekening in de gaten zodat ik meteen kan storneren als KPN aan mijn geld komt, daar hou ik ook wel rekening mee hoor!
ken je wel doen maar dan moet je alsnog betalen je gebruikt nu een dongel van hun , dus niks storneren want dan krijg je meteen een incasso, leuk hoor dat kpn
Now, tot nu toe is er door kpn geen cent van mijn rekening afgeschreven en alles loopt gesmeert, maar ik ben op mijn hoede!
Op 10 aug heb ik mijn bestelde pakketten ontvangen en op 16 aug jl. ben ik eindelijk aangesloten.
Ik wacht nog steeds op een reactie van kpn op een aangetekende brief die ik op 14-07-2010 heb gepost, ook niet op de tientallen e-mails die ik intussen ook heb gestuurd met betrekking tot de gang van zaken vanaf 9 juli 2010 t/m 4 aug.
KPN heeft nog tot volgende week om te reageren, zoniet leg ik mijn klacht alsnog bij de geschillencommissie telecomminucatie.
Wordt vervolg............
Op 10 aug heb ik mijn bestelde pakketten ontvangen en op 16 aug jl. ben ik eindelijk aangesloten.
Ik wacht nog steeds op een reactie van kpn op een aangetekende brief die ik op 14-07-2010 heb gepost, ook niet op de tientallen e-mails die ik intussen ook heb gestuurd met betrekking tot de gang van zaken vanaf 9 juli 2010 t/m 4 aug.
KPN heeft nog tot volgende week om te reageren, zoniet leg ik mijn klacht alsnog bij de geschillencommissie telecomminucatie.
Wordt vervolg............
ben benieuwd ik heb niet zo'n geloof in providers en dat ze geen mails beantwoorden is standaard bij ze
Zelfde verhaal hier. Ook door die "hel" gegaan met als gevolg de gratis dongel ter genoegdoening.(waardeloos ding overigens)
Bij mij werd deze dus inderdaad gewoon berekend en automatisch afgeschreven via mijn mobiele abbonnement. En ja dan kun je weer aan de telefoon gaan hangen. Een half uur bellen voor zo'n probleem is heel gewoon. Wat een irritante mutsen werken daar bij dat callcenter.....
Bij mij werd deze dus inderdaad gewoon berekend en automatisch afgeschreven via mijn mobiele abbonnement. En ja dan kun je weer aan de telefoon gaan hangen. Een half uur bellen voor zo'n probleem is heel gewoon. Wat een irritante mutsen werken daar bij dat callcenter.....
Daar ben ik weer!
Now alles ging goed, afgezien dat KPN nog steeds niet heeft gereageerd op mijn aangetekend brief die ik op 14 juli jl op de post heb gedaan en ook niet op de bombardement aan emails van mij richting KPN.
Vorige maand kreeg ik mijn eerste factuur online en dit stond er:
Periodieke kosten
Maandtarief voor de periode van 16 augustus 2010 tot en met 15 september 2010
· Geen bedrag verschuldigd
Verbruikskosten
Voor de periode tot en met 15 augustus 2010
Totaalbedrag van deze rekening incl. BTW: € 0.00
BTW berekening
BTW tarief Over BTW heffing
Totaal: € 0.00 € 0.00
Nu komt het; vandaag kreeg ik mijn tweede factuur online en dit staat er:
Rekening
Bedrag
Periodieke kosten
· BelOnbeperkt Altijd periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 9.03
· BelOnbeperkt Altijd periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10.00
· Digitale tv-ontvanger met harddiskrecorder periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 8.00
· Digitale tv-ontvanger met harddiskrecorder periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 8.00
· Digitale tv-ontvanger met harddiskrecorder korting periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € -8.00
· Digitale tv-ontvanger met harddiskrecorder korting periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € -8.00
· Interactieve TV periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10.00
· InternetPlusBellen Extra periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 36.13
· InternetPlusBellen Extra periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 40.00
· Korting abonnement InternetPlusBellen periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € -6.29
· Korting abonnement InternetPlusBellen periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € -15.00
· Plus pakket periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10.00
Verbruikskosten
Voor de periode tot en met 15 september 2010
· Telefonie verbruik: 818:01 Min € 17.29
· Interactieve TV verbruik: € 0.00
Eenmalige bedragen
Voor de periode van 16 augustus 2010 tot en met 15 september 2010
· Aansluitkosten 1 € 25.00
· Verzendkosten 1 € 10.00
Totaalbedrag van deze rekening incl. BTW: € 166.16
BTW berekening
0.00% € 0.24 € 0.00
19.00% € 139.43 € 26.49
Totaal: € 139.67 € 26.49
Het totaal bedrag zal van uw rekening worden afgeschreven. , mooi niet!!!
Ik meteen bellen met kpn en de kreeg ene mevrouw Wansopawiro aan de lijn krijgt en zij kon mij vertellen dat ik vooriut dien te betalen vandaar dat het bedrag zo hoog is maar, ik wil coulant naar u toe zijn en zal 50€ crediteren, gaat u daarmee akkoord?
Ik zeg nee, ik loop in eerste instantie niet achter met betaling en ten tweede, alles op deze factuur is gewoon dubbel berekend, hoezo coulant zijn!
Ik zeg, ik bel zo weer terug.
Ik bel met consuwijzer en heb mijn verhaal verteld en die zeggen dat het allemaal niet klopt, ik moet contact met kpn opnemen en/of schrijven en anders de geschillencommissie inschakelen, wat ik als wist, maar goed.
Ik bel weer met kpn omdat en krijgt een ene meneer Wullur aan de lijn, deze meneer zegt tegen mij dat kpn mijn vorige factuur heeft doorbekend naar mijn tweede factuur.
Ik zeg, dat klopt niet wat u zegt, kijk u ff naar mijn eerste factuur, dan kunt u zelf zien wat er staat.
Ja mevrouw, dat zie ik ook, maar toch gaat u voor de vorige maand moeten betalen.
Ik zeg, o zo werkt kpn dus, ja mevrouw.
Ik dacht, hier kom ik geen stap vooruit en ik vraag aan deze meneer, kun u mij vertellen hoe ik mijn factuur opsla op mijn harde schijf?
Ik zie namelijk geen floppy teken omdat te doen.
Ik wordt naar de technische dienst doorverbonden en krijgt een andere mevrouw aan de lijn en na alle formaliteiten vroeg ik deze mevrouw weer hoe ik mijn facturen kon opslaan op mijn computer.
Ik werd in de wacht gezet en even laten moest ik maar mijn facturen kopieren en ergens.......plakken, omdat opslaan op de harde schijf niet kan volgens de mevrouw.
Goed, ik beklaagde mij weer over mijn net ontvangen factuur bij deze mevrouw, ze keek samen met mij naar mijn factuur en ook zij kon mijn vertellen dat het factuur niet klopt.
Ik ben maar meteen aan het schrijven geslagen en heb alvast twee emails met bijlage richting KPN gestuurd, morgen doe ik een aangetekend brief op de post en afwachten.
Tot dat KPN mijn factuur niet heeft gecorrigeerd, wordt er niks van mijn rekening afgeschreven!
Niks crediteren, ik wordt desnoods afgesloten en ga graag met kpn naar de rechter.
Wordt vervolgd..........
UPDATE: Deze factuur heb ik net (vrijdag 17 September 2010 13:00:27) van kpn ontvangen:
Factuur
Totaal Periodieke Kosten € 113,87
Totaal Eenmalige Kosten € 35,00
Totaal Interactieve TV Kosten € 0,00
Totaal Gesprekskosten € 17,29
Totaalbedrag van deze factuur inclusief BTW: € 166,16
0% BTW € 0,00
19% BTW € 26,49
De kosten zullen binnen enkele dagen van uw bank- of girorekening worden afgeschreven.
Specificatie
Periodieke kosten
Bedrag incl.
BTW
BelOnbeperkt Altijd periode 19 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 9,03
BelOnbeperkt Altijd periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10,00
Digitale tv-ontvanger met
harddiskrecorder
periode 16 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 8,00
harddiskrecorder
periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 8,00
harddiskrecorder korting
periode 16 aug 2010 t/m 15 sep 2010 -€ 8,00
harddiskrecorder korting
periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 -€ 8,00
Interactieve TV periode 16 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 10,00
Interactieve TV periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10,00
InternetPlusBellen Extra periode 19 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 36,13
InternetPlusBellen Extra periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 40,00
Korting abonnement InternetPlusBellen periode 03 sep 2010 t/m 15 sep 2010 -€ 6,29
Korting abonnement InternetPlusBellen periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 -€ 15,00
KPN Backoffice Consumentenmarkt, Postbus 16666, 2500 BR Den Haag
Factuurkenmerk:
Factuurdatum:
Debiteurnummer:
Klantnummer:
16 september 2010
Plus pakket periode 16 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 10,00
Plus pakket periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10,00
Totaal periodieke kosten € 113,87
Eenmalige kosten
Datum Bedrag incl.
BTW
Aansluitkosten 16 Augustus 2010 € 25,00
Verzendkosten 16 Augustus 2010 € 10,00
Totaal eenmalige kosten € 35,00
Totdat ik een reactie van kpn mbt mijn brief heb ontvangen ga ik gewoon voor zorgen dat kpn geen cent van mijn rekening kan afschrijven.
KPN mag mij afsluiten en dan ik ga het gevecht tot het bittere end aan met kpn.
Wordt vervolgd..............
Now alles ging goed, afgezien dat KPN nog steeds niet heeft gereageerd op mijn aangetekend brief die ik op 14 juli jl op de post heb gedaan en ook niet op de bombardement aan emails van mij richting KPN.
Vorige maand kreeg ik mijn eerste factuur online en dit stond er:
Periodieke kosten
Maandtarief voor de periode van 16 augustus 2010 tot en met 15 september 2010
Verbruikskosten
Voor de periode tot en met 15 augustus 2010
Totaalbedrag van deze rekening incl. BTW: € 0.00
BTW berekening
Totaal: € 0.00 € 0.00
Nu komt het; vandaag kreeg ik mijn tweede factuur online en dit staat er:
Rekening
Bedrag
Periodieke kosten
· BelOnbeperkt Altijd periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 9.03
· BelOnbeperkt Altijd periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10.00
· InternetPlusBellen Extra periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 36.13
· InternetPlusBellen Extra periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 40.00
· Korting abonnement InternetPlusBellen periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € -6.29
· Korting abonnement InternetPlusBellen periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € -15.00
Verbruikskosten
Voor de periode tot en met 15 september 2010
· Telefonie verbruik: 818:01 Min € 17.29
· Interactieve TV verbruik: € 0.00
Eenmalige bedragen
Voor de periode van 16 augustus 2010 tot en met 15 september 2010
· Aansluitkosten 1 € 25.00
· Verzendkosten 1 € 10.00
Totaalbedrag van deze rekening incl. BTW: € 166.16
BTW berekening
0.00% € 0.24 € 0.00
19.00% € 139.43 € 26.49
Totaal: € 139.67 € 26.49
Het totaal bedrag zal van uw rekening worden afgeschreven. , mooi niet!!!
Ik meteen bellen met kpn en de kreeg ene mevrouw Wansopawiro aan de lijn krijgt en zij kon mij vertellen dat ik vooriut dien te betalen vandaar dat het bedrag zo hoog is maar, ik wil coulant naar u toe zijn en zal 50€ crediteren, gaat u daarmee akkoord?
Ik zeg nee, ik loop in eerste instantie niet achter met betaling en ten tweede, alles op deze factuur is gewoon dubbel berekend, hoezo coulant zijn!
Ik zeg, ik bel zo weer terug.
Ik bel met consuwijzer en heb mijn verhaal verteld en die zeggen dat het allemaal niet klopt, ik moet contact met kpn opnemen en/of schrijven en anders de geschillencommissie inschakelen, wat ik als wist, maar goed.
Ik bel weer met kpn omdat en krijgt een ene meneer Wullur aan de lijn, deze meneer zegt tegen mij dat kpn mijn vorige factuur heeft doorbekend naar mijn tweede factuur.
Ik zeg, dat klopt niet wat u zegt, kijk u ff naar mijn eerste factuur, dan kunt u zelf zien wat er staat.
Ja mevrouw, dat zie ik ook, maar toch gaat u voor de vorige maand moeten betalen.
Ik zeg, o zo werkt kpn dus, ja mevrouw.
Ik dacht, hier kom ik geen stap vooruit en ik vraag aan deze meneer, kun u mij vertellen hoe ik mijn factuur opsla op mijn harde schijf?
Ik zie namelijk geen floppy teken omdat te doen.
Ik wordt naar de technische dienst doorverbonden en krijgt een andere mevrouw aan de lijn en na alle formaliteiten vroeg ik deze mevrouw weer hoe ik mijn facturen kon opslaan op mijn computer.
Ik werd in de wacht gezet en even laten moest ik maar mijn facturen kopieren en ergens.......plakken, omdat opslaan op de harde schijf niet kan volgens de mevrouw.
Goed, ik beklaagde mij weer over mijn net ontvangen factuur bij deze mevrouw, ze keek samen met mij naar mijn factuur en ook zij kon mijn vertellen dat het factuur niet klopt.
Ik ben maar meteen aan het schrijven geslagen en heb alvast twee emails met bijlage richting KPN gestuurd, morgen doe ik een aangetekend brief op de post en afwachten.
Tot dat KPN mijn factuur niet heeft gecorrigeerd, wordt er niks van mijn rekening afgeschreven!
Niks crediteren, ik wordt desnoods afgesloten en ga graag met kpn naar de rechter.
Wordt vervolgd..........
UPDATE: Deze factuur heb ik net (vrijdag 17 September 2010 13:00:27) van kpn ontvangen:
Factuur
Totaal Periodieke Kosten € 113,87
Totaal Eenmalige Kosten € 35,00
Totaal Interactieve TV Kosten € 0,00
Totaal Gesprekskosten € 17,29
Totaalbedrag van deze factuur inclusief BTW: € 166,16
0% BTW € 0,00
19% BTW € 26,49
De kosten zullen binnen enkele dagen van uw bank- of girorekening worden afgeschreven.
Specificatie
Periodieke kosten
Bedrag incl.
BTW
BelOnbeperkt Altijd periode 19 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 9,03
BelOnbeperkt Altijd periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10,00
harddiskrecorder
periode 16 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 8,00
harddiskrecorder
periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 8,00
harddiskrecorder korting
periode 16 aug 2010 t/m 15 sep 2010 -€ 8,00
harddiskrecorder korting
periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 -€ 8,00
Interactieve TV periode 16 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 10,00
Interactieve TV periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10,00
InternetPlusBellen Extra periode 19 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 36,13
InternetPlusBellen Extra periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 40,00
Korting abonnement InternetPlusBellen periode 03 sep 2010 t/m 15 sep 2010 -€ 6,29
Korting abonnement InternetPlusBellen periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 -€ 15,00
KPN Backoffice Consumentenmarkt, Postbus 16666, 2500 BR Den Haag
Factuurkenmerk:
Factuurdatum:
Debiteurnummer:
Klantnummer:
16 september 2010
Plus pakket periode 16 aug 2010 t/m 15 sep 2010 € 10,00
Plus pakket periode 16 sep 2010 t/m 15 okt 2010 € 10,00
Totaal periodieke kosten € 113,87
Eenmalige kosten
Datum Bedrag incl.
BTW
Aansluitkosten 16 Augustus 2010 € 25,00
Verzendkosten 16 Augustus 2010 € 10,00
Totaal eenmalige kosten € 35,00
Totdat ik een reactie van kpn mbt mijn brief heb ontvangen ga ik gewoon voor zorgen dat kpn geen cent van mijn rekening kan afschrijven.
KPN mag mij afsluiten en dan ik ga het gevecht tot het bittere end aan met kpn.
Wordt vervolgd..............
Laatst gewijzigd door sandra56 op 17 sep 2010 15:03, 2 keer totaal gewijzigd.
sandra56 schreef:
ik wil coulant naar u toe zijn en zal 50€ crediteren, gaat u daarmee akkoord?
:
dit zinnetje ken ik wel dromen heb onvoorstelbaar veel gemaild met kpn toen destijds elke keer we zijn coulant , en jawel 50 euro , kpn is gewoon een schofterig rot bedrijf wat mensen bedondert, en nog geen antwoord op je brief?? ik zou maar weggaan bij kpn, ik doe het in elk geval wel. helaas jammer voor je dat dit zo gaat. verbaasd me niks van kpn.
Ik kreeg een prive bericht van deze meneer, ik zou je privé gegevens niet geven maar misschien kan hij je verder helpen. Hij is zeer behulpzaam zoals je kan lezen. Bijzonder he zo via de tros radar site !
Sterkte met alles !
Geachte,
Ik vind het spijtig om te horen dat wij tot op heden u nog niet tot tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag onderneem ik persoonlijk dan nog een poging.
Als ik u nog ergens mee van dienst kan zijn, zou u dan een e-mail kunnen sturen met uw gegevens naar [email protected]? De volgende gegevens zijn dan van belang:
Naam:
Postcode & Huisnummer:
Contacttelefoonnummer:
Zo gauw ik de gegevens heb mogen ontvangen, wordt er binnen 1 werkdag contact met u opgenomen.
Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Webcare van KPN Glasvezel
Sterkte met alles !
Geachte,
Ik vind het spijtig om te horen dat wij tot op heden u nog niet tot tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag onderneem ik persoonlijk dan nog een poging.
Als ik u nog ergens mee van dienst kan zijn, zou u dan een e-mail kunnen sturen met uw gegevens naar [email protected]? De volgende gegevens zijn dan van belang:
Naam:
Postcode & Huisnummer:
Contacttelefoonnummer:
Zo gauw ik de gegevens heb mogen ontvangen, wordt er binnen 1 werkdag contact met u opgenomen.
Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Webcare van KPN Glasvezel
ik kreeg ook zo'n pb'tje heb hem duidelijk gemaakt dat ik daar geen behoefte aan had aangezien zodra mijn contract voorbij is ik weg ben. dus als ze pas op een forum kennen reageren zou ik zeggen opstappen, ze horen gewoon normaal via de mail die je stuurt te reageren of via de telefoon niet op een forumxxxxx33 schreef:Ik kreeg een prive bericht van deze meneer, ik zou je privé gegevens niet geven maar misschien kan hij je verder helpen.
UPDATE:
Na al mijn email bombardementen, bellen naar KPN en een 2e aangetekende brief (waarop ik tot de dag van vandaag weer geen inhoudelijke reactie van KPN heb ontvangen), ben ik op 23 september jl gebelt door ene Mevr Susanne Muller.
Mevr muller heeft mij een creditatie van 50€ aangeboden, maar daar ga ik vooralsnog niet mee accoort, dus heeft ze een betaalafspraak met mijn gemaakt voor eind oktober omdat ik heb aangegeven het factuur niet eerder te zullen betalen totdat KPN het heeft gecorrigeerd en/of inhoudelijk heeft gereageerd op mijn 2e aangetekend brief van 18 september jl.
Ik heb ook aan mevrouw muller aangegeven dat ''als'' ik zou gaan betalen, ik dat sowiezo onder PROTEST zal doen omdat ik het vooralsnog niet eens bent met het laatste factuur en het feit dat KPN in eerste instantie zijn verplichtingen niet naar behoren is nagekomen en mij als klant ook nog op hoge kosten wilt jagen.
Ik ben intussen naar een RECHTSWINKEL geweest en een klacht bij de geschillencommissie ingediend.
Ik geef mij niet gewonnen en ga door tot het bittere end omdat ik niet om deze ELLENDE heb gevraagd toen ik mijn bestelling op 5 juni bij KPN heb gedaan!
Wordt vervolgt........
Na al mijn email bombardementen, bellen naar KPN en een 2e aangetekende brief (waarop ik tot de dag van vandaag weer geen inhoudelijke reactie van KPN heb ontvangen), ben ik op 23 september jl gebelt door ene Mevr Susanne Muller.
Mevr muller heeft mij een creditatie van 50€ aangeboden, maar daar ga ik vooralsnog niet mee accoort, dus heeft ze een betaalafspraak met mijn gemaakt voor eind oktober omdat ik heb aangegeven het factuur niet eerder te zullen betalen totdat KPN het heeft gecorrigeerd en/of inhoudelijk heeft gereageerd op mijn 2e aangetekend brief van 18 september jl.
Ik heb ook aan mevrouw muller aangegeven dat ''als'' ik zou gaan betalen, ik dat sowiezo onder PROTEST zal doen omdat ik het vooralsnog niet eens bent met het laatste factuur en het feit dat KPN in eerste instantie zijn verplichtingen niet naar behoren is nagekomen en mij als klant ook nog op hoge kosten wilt jagen.
Ik ben intussen naar een RECHTSWINKEL geweest en een klacht bij de geschillencommissie ingediend.
Ik geef mij niet gewonnen en ga door tot het bittere end omdat ik niet om deze ELLENDE heb gevraagd toen ik mijn bestelling op 5 juni bij KPN heb gedaan!
Wordt vervolgt........