LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schadeclaim voor plastic in worstjes ?

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
GIBONL

Schadeclaim voor plastic in worstjes ?

Ongelezen bericht door GIBONL »

Hoi allemaal,

Onlangs hebben we een BBQ box bij C1000 gekocht. In 1 van de BBQ worstjes zat een stuk blauw kunstof. Gelukkig zagen we dit op tijd, maar voor hetzelfde geld was de kleine hierin gestikt.

Mijn vraag is of we hiervoor een schadeclaim kunnen indienen, hopelijk leren ze het dan af. Plastic in voeding is uit den boze.

Met de VWA heb ik gebeld en gaven aan het in behandeling te kunnen nemen. Ik zou zelf wel aanspraak moeten doen op rechtsbijstand om een claim in gang te zetten. Iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat?

Hartelijk dank ;)

Vriendelijke groeten,
Giel

tsja..

Re: Schadeclaim voor plastic in worstjes ?

Ongelezen bericht door tsja.. »

wat voor claim zou je in willen dienen dan? heb je schade geleden? t heet niet voor niets 'schade' claim..en we leven gelukkig niet in de USA...

oftewel, VWA inschakelen, eventueel klacht indienen bij c1000, en niet zo inhalig doen verder...

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Mijn vraag is of we hiervoor een schadeclaim kunnen indienen, hopelijk leren ze het dan af. Plastic in voeding is uit den boze.
Waarom zou je een claim willen indienen? We wonen (gelukkig) niet in Amerika. Ik zou gewoon even teruggaan naar de winkel en het daar aankaarten. Misschien kunnen zij iets regelen. En de kreet 'hopelijk leren ze het dan af' slaat eigenlijk nergens op. Het plastic is er niet expres in gedaan neem ik aan. Het is zeker niet goed, dat het erin zat, maar U hebt geen schade gehad, behalve dat u misschien de rest van de Box ook niet meer opgegeten hebt.
Succes met Uw claim en het inschakelen van Uw rechtsbijstand verzekering.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

De VWA krijgt wel meer klachten over dingen die niet in het voedsel thuis horen.

Dat soort dingen gebeurt nu eenmaal.

Maar om meteen een schadebedrag te eisen als er geen schade is? Een bloemetje en een briefje met excuses zou moeten volstaan.

poespas

Ongelezen bericht door poespas »

Een schadeclaim??
Heb je schade dan?

En in een klein stukje plastic stikt een uk echt niet zo gauw hoor.

Lijkt me voldoende als je het pakket vergoed krijgt.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

haha.. schadeclaim, wat denk je zelf.. er is echt geen rechtsbijstandverzekering die dit in behandeling neemt hoor. Mocht je het niet weten je leeft in nederland, daar doen we niet mee aan mensen die denken overal geld uit te kunnen slaan. (je was ook echt nooit ziek geworden van een beetje plastic, was gewoon onverteerd weer eruit gekomen).

Een nieuw pakje worst en C1000 zal kijken of het te voorkomen is.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

Pindakaaspotje schreef: (je was ook echt nooit ziek geworden van een beetje plastic, was gewoon onverteerd weer eruit gekomen).

.
:mrgreen: ervaring mee? :mrgreen:

effe serieus ook ik vind het onzin,

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

tiptoo schreef:
Pindakaaspotje schreef: (je was ook echt nooit ziek geworden van een beetje plastic, was gewoon onverteerd weer eruit gekomen).

.

als ik erg veel honger heb eet ik mijn bammetjes met zak en al op ;) Maar mijn (inmiddels overleden) hond heeft in zijn leven regelmatig een ham-schaaltje met plastic en al opgeslokt en dat kwam er ook gewoon weer uit. (en daaraan is ie niet dood gegaan ;))

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: geen schade geclaimd :mrgreen:

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Pindakaaspotje schreef:
tiptoo schreef:

.

als ik erg veel honger heb eet ik mijn bammetjes met zak en al op ;) Maar mijn (inmiddels overleden) hond heeft in zijn leven regelmatig een ham-schaaltje met plastic en al opgeslokt en dat kwam er ook gewoon weer uit. (en daaraan is ie niet dood gegaan ;))
Hmm wel raar dat je je hond dat regelmatig liet eten.
Ik zou voorkomen dat mijn hond dat regelmatig zou eten :lol:

Gesloten