LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mededeling: Radartas komt eraan

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
zeeman-b
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 aug 2010 19:03

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door zeeman-b »

@Trosradar

Op zich is het een uitstekende zaak, dat u uw ervaringen met dit bedrijf hier weergeeft. Door op de hoogte te zijn van de praktijken van deze firma, kunnen andere consumenten beter en bewuster beslissen of ze met dit bedrijf wel of niet zaken willen doen.

zeeman-b :lol:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door crazyme »

zeeman-b schreef:@Trosradar

Op zich is het een uitstekende zaak, dat u uw ervaringen met dit bedrijf hier weergeeft. Door op de hoogte te zijn van de praktijken van deze firma, kunnen andere consumenten beter en bewuster beslissen of ze met dit bedrijf wel of niet zaken willen doen.

zeeman-b :lol:
Je doet me denken aan iemand op dit forum :mrgreen:

zeeman-b
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 aug 2010 19:03

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door zeeman-b »

Je doet me denken aan iemand op dit forum :mrgreen:
Misschien aan Doris Day :?:

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door jlthkoch »

@ Trosradar

Heel goed dat jij jouw mededeling met betrekking tot de levertijd van de Radar-tas hier hebt willen plaatsen. Daardoor zijn de mensen die op zo'n tas zitten te wachten wat meer op de hoogte van de levertijd van deze tas en kunnen zij beter en bewuster inschatten of dit al dan niet nog lang zal gaan duren.

John.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door poespas »

Yep inderdaad, ze hebben het altijd over de slechte kanten van andere bedrijven enzo, maar hun eigen tas deugt van geen kanten, en dan ook nog doen alsof ze gek zijn :evil: :twisted:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door crazyme »

jlthkoch schreef:@ Trosradar

Heel goed dat jij jouw mededeling met betrekking tot de levertijd van de Radar-tas hier hebt willen plaatsen. Daardoor zijn de mensen die op zo'n tas zitten te wachten wat meer op de hoogte van de levertijd van deze tas en kunnen zij beter en bewuster inschatten of dit al dan niet nog lang zal gaan duren.

John.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door poespas »

Wat een LOL :roll:

Peter11
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2011 12:08

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door Peter11 »

Wij zijn in oktober lid geworden van het testpanel. Helaas heb ik er teveel boodschappen ingestopt, in de veronderstelling dat ik de tas als boodschappentas kon gebruiken. De tas is gescheurd bij de hengsels. Dus wees gewaarschuwd.

MAXIEM

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Peter11

Voorzover ik weet, kun je om een nieuwe tas vragen. Even kontakt opnemen met Radar lijkt me de aangewezen weg.

Maxiem.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door sephora30 »

Die van mij was ook binnen no time kapot bij de hengels terwijl ik hem niet zo vaak gebruikte.
Waar moet je om een nieuwe vragen dan.

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door sandra56 »

Meer dan een jaar geleden heb ik mij opgegeven voor de radartestpanel en de ook regelmatig meegedaan aan die testen die ik regelmatig via mijn email ontving.
Na een paar maanden had ik get beloofde radertestpaneltas nog steeds niet ontvangen en ben toen gestopt met mee doen aan de testen

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mededeling: Radartas komt eraan

Ongelezen bericht door crazyme »

Misschien kan iemand live in studio of tros radar niet een beetje hypocriet bezig is ?

Andere organisaties de maat te nemen terwijl ze zelf nog niet eens een tas kunnen opsturen.

Gesloten