LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ROFRA HOME!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Dennis1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2010 15:41

ROFRA HOME!

Ongelezen bericht door Dennis1969 »

In maart 2010 hebben wij een tafel, buro, tijdschriftenrek en twee antieke boekenkasten besteld voor kantoor. Deze zouden uiterlijk 24 april 2010 geleverd worden. Helaas bleken de boekenkasten niet meer leverbaar en moesten we nieuwe exemplaren uitzoeken, € 400,00 meer. Vervolgens heeft ROFRA de meubelen geleverd zonder de boekenkasten. In juni zouden die worden nageleverd en zou er een onderdeel van het buro vervangen worden dat fout geleverd was. In juni belde men 2 dagen voor levering af. Problemen bij de leverancier zei men. Toen een nieuwe afspraak gemaakt voor 6 juli 2010. Wij keurig alles betaald en 06 juli de hele dag thuis gezeten. Geen ROFRA. Men had nog steeds problemen met de leverancier. Men kon nu gaan leveren op 24 augustus (4 maanden later!). Toen ik vroeg of ik dan wel even het geld terug kon krijgen omdat ik toch echt liever dat geld op mijn eigen rekening heb staan werd mij doodleuk verteld dat dit geen optie was. Men was bang dat ik de order zou annuleren en dan zouden ze geen vooruitbetaling hebben om de annuleringskosten mee te verrekenen.

In meerdere gesprekken ben ik bijzonder brutaal bejegend door ROFRA. Er is daar absoluut niemand te vinden, van Directeur tot medewerker, die enig fatsoen kan opbrengen voor klanten. Het feit dat men zonder grond gewoon twee manden je geld vast houdt (€ 3.500 voor alleen twee kasten) getuigd van disrespect. Kopen bij ROFRA is extra goed opppassen!!!! Spread the word!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: ROFRA HOME!

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wanneer U zich eerder via internet op de hoogte had gesteld wat een misselijk bedrijf dit is dan was U deze ellende bespaard gebleven.

Het bedrijf door en door rot. De directeur heet Schimmel. Ik zou contact opnemen met Frank slot, de man die alle ellende bij hun op mag lossen, en hem zeggen wat een misselijke streek ze U geflikt hebben.


Het hoofdkantoortje zit in Vaassen. Griftse molenweg 25. In hetzelfde pand zit het bedrijf Conberry. Dit is hun groothandel. Hier wordt wel de telefoon opgenomen.

Beter is het een bezoek te brengen aan de heer Schimmel op zijn kantooradres. Hij is ook maar een mens en kan gewoon niet ongevoelig zijn voor alle uit zijn naam aangerichte ellende.

Wellicht is het een idee met meer mensen af te spreken om op een nette manier Rofra duidelijk te maken dat het zo echt niet langer kan.

Het moet nu maar eens afgelopen zijn.

Ik wordt ook een dagje ouder en heb wel wat beters te doen dan op dit Forum de rommel van Rofra aan de kaak te stellen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: ROFRA HOME!

Ongelezen bericht door crazyme »

sjoegel schreef:Het bedrijf door en door rot. De directeur heet Schimmel.
What's in a name.....

Gesloten