KPN KPN KPN, doen niet aan verhuizen waardeloos!1,5 m verder
Geplaatst: 20 jul 2010 13:29
Nou hier komt ie..
Als ik dit had geweten zou ik nooit bij KPN gaan! En ik raad het iedereen zeer af.
Zolang je klant wilt worden is alles prima, maar zodra er iets moet gebeuren zoals een verhuizing komen de problemen.
Per 1 juni 2010 wonen mijn vriend en ik in Almere.
Door onze plotse verhuizing (kregen 28 mei te horen dat we konden verhuizen)binnen een week belde ik 3 juni de klanten service van KPN om mijn verhuizing door te geven. De betreffende diensten waar we gebruik van maken is:
-Internet
-Digitenne
De mevrouw die ik aan de lijn had zegt dat het 20 dagen duurt voordat ik mijn internet kan gebruiken omdat ik niet eerder in staat was een verhuizing door te geven maar dat ik wel mijn digitenne kan gebruiken.
Na een paar dagen halen we onze post bij ons oude huis in zaandam op. 9 juni. Hier ligt een brief over de verhuizing van internetPlusBellen!
Een dienst waar ik absoluut niet om gevraagd had. Ik bel thuis helemaal niet, ik heb immers 2 mobieltjes.
9 Juni bel ik de klanten service van KPN om hier een klacht over in te dienen.
Ik spreek op 9 juni met een mevrouw A. Zij verteld mij na een lang verhaal niet verder te kunnen helpen omdat de afdeling Annuleringen en opzeggingen niet aanwezig is. De duur van dit gesprek bedroeg 22:10 minuten.
Op 10 juni bel ik daarom wederom de klanten service, ik wordt doorverbonden naar de afdeling annuleringen en opzegging. Zij annuleren mijn verhuizing, maar dit gaat wel 13 dagen duren. Doorverbinden naar een andere afdeling om mij te helpen dat ik in ieder geval internet krijg kunnen ze niet en moet ik opnieuw de klantenservice bellen.
De duur van dit gesprek bedroeg 7:58 minuten.
Op 10 juni bel ik weer de klantenservice van KPN en krijg ene meneer A aan de lijn. Hij vindt mijn verhaal erg vervelend omdat KPN een fout tijdens mijn verhuizing heeft gemaakt wil hij met tegemoet komen met een dongel zodat ik die in de tussen tijd van 13 annulering + 20 dagen verhuizing van internet kan gebruiken. Hij verzekert mij dat ik de volgende dag nog een dongel in huis heb dus vrijdag 11 juni.
De duur van dit gesprek bedroeg 18:06 minuten.
16 Juni heb ik nog steeds geen dongel in huis. Dus bel ik weeeer de klantenservice. Nu krijg ik ene meneer B aan de lijn die opnieuw mijn hele verhaal nagaat en mij daarbij 3 keer in de wacht zet om de gegevens erbij te pakken. Vervolgens zet hij me weer in de lijn om nog even navraag te doen bij meneer A. Hij komt bij mij terug en zegt dat hij me gaat doorverbinen met technische dienst omdat zij weten waar mijn Dongel is en zij gaan het verder met mij doornemen.
Ik krijg meneer C van de Technische dienst aan de lijn en wederom gaat hij eerst het hele verhaal uitzoeken en zet mij in de wacht om alles door te lezen. Vervolgens komt hij met de conclusie dat ik op 27 juni weer opnieuw mijn verhuizing kan doorvoeren. Een antwoord waar ik niet om vroeg want inmiddels wist ik wel dat een verhuis annulering 13 dagen moet duren. Maar als ik hem dan vraag over de dongel weet hij van niets en kan hij bij technische dienst ook geen dongel uitgeven. Ik moet volgens hem weer opnieuw contact opnemen met de klantenservice.
De duur van dit gesprek bedroeg 35:20 minuten.
Opnieuw bel ik op 16 juni inmiddels middag de klantenservice van KPN.
Ik krijg een vriendelijke mevrouw B aan de lijn.
Ook haar moet ik opnieuw het hele verhaal uitleggen. En legt zij mij ook 4 keer in de wacht om het verhaal op zowel mijn oude als mijn nieuwe adres op te zoeken.
Vervolgens leest ze een mail op die ze gaat sturen naar technische dienst dat ze gewoon hoe dan ook mij een dongel moeten toesturen om dat het niet kan dat ik van hot naar her wordt gestuurd. En dat ik door de fout van KPN niet kan internetten.
Ik moet alleen nog even de gegevens doornemen met die mensen van technische dienst
Inmiddels ben ik alweer 22:20 minuten aan het bellen
Ze verbindt met opnieuw door met de Technische dienst waar ik Meneer D aan de lijn krijg. Hij gaat het hele verhaal werderom uitzoeken en zet met 4 keer in de wacht om weer alles tot op de bodem uit te zoeken door naar mijn oude en nieuwe adres te kijken. Hij vindt het heel vervelend voor me en zegt dat de mevrouw die ik hiervoor sprak dus mevrouw B mij nooit een dongel had mogen beloven laat staan dat meneer A dat in eerste instantie had beloofd. Tevens zegt hij dat de naam van mevrouw B een valse naam is en dat de telefoniste expres een valse naam heeft opgegeven omdat hij kan zien wie mij met hem heeft doorvebonden. Hoe vervelend hij het wel niet vindt gaat hij de oplossing voor me zoeken en gooit me voor de 5e keer in de wacht.
Inmiddels ben ik 56:07 minuten aan het bellen.
Nu heeft hij de oplossing om mijn naar Multi support desk te sturen of dat ik als dat niet lukt naar een kpn winkel ga met ditzelfde verhaal en dat de winkelier mij dan misschien uit mededogen wel een dongel zou kunnen geven. Want technische dienst kan geen dongel uitgeven.
Ik wordt dus eerst weer doorverbonden naar Multi support desk en Meneer D stuurt wel een notie mee zodat ik niet alles opnieuw hoef uit te leggen.
De telefoniste Mevrouw C die ik aan de lijn krijg is niet van multisupport desk omdat zij zegt dat die hier niet over gaan. Ze gaat me doorverbinen met technische dienst omdat die hier wel mee uit de voeten kunnen. Als ik haar vertel dat ik al 2 keer technische dienst aan de lijn heb gehad die me niet konden helpen zegt ze dat ik de technische diens 2e lijn aan de telefoon moet hebben dat die mij wel kunnen helpen.
Inmiddels ben ik al 1:34 :26 minuten aan de lijn.
Ik krijg Meneer E aan de lijn van Technishce dienst die mijn verhaal gaat uitzoeken en mij weer opnieuw naar mijn oude en nieuwe adres vraagt. Zo zet hij me 3 keer in de wacht om het uit te zoeken en het met andere collega’s te overleggen.
Hij komt tot de conclusie dat hij niks voor me kan betekenen en dat hij niet snapt waarom verkoop mij heeft doorverbonden met technische dienst omdat zij geen dongel uitgeven….dat wist ik zelf nou onderhand ook wel. Maar dat verhaal over technische dienst 2e lijn mij wellicht kon helpen bleek dus ook een fabeltje. Kortom hij kan mij niet helpen.
Nu ben ik dusdanig ontmoedigt, teleurgesteld, kwaad en radeloos dat ik vraag om een meerder aan de lijn te krijgen.. iemand maakt niet uit wie die mij verder kan helpen. Om mijn verhuising en mijn dongel in orde te krijgen. Na weer opnieuw in de wacht te worden gezet krijg ik weer meneer E weer aan de lijn die mij verteld dat zijn meerdere dit gaat uitzoeken en dat ik vandaag wordt terug gebeld…and guess what? Ik ben nooit gebeld. En dit laatste gesprek heeft 01:42:42 minuten geduurd.
Wat nu? Ik heb de hele klanten service van KPN gesproken en ben 22:10 min +7:58 min + 18:06 min + 35:20 min + 01:42:42 min = 02:25:36 min verder en niemand kan mij helpen. En dat allemaal keer 10 eurocent per minuut!!Toch gek dat ze dat dan een klantenservice noemen.
Mijn Digitenne abonnement kan ik al maandelijks opzeggen.
Mijn internet contract loopt nog tot oktober. Wat ik dus niet zomaar op kan zeggen.
Ik ben in staat om dit allemaal op te zeggen en mijn familie staat na mijn verhaal ook op het punt om hun digitenne en andere diensten van KPN op te zeggen.
Want wat kan ik anders? Mijn verhuizing wat heel simpel had geleken is helemaal niet gemakkelijk en ik betaal wel voor mijn internet. Terwijl ik dit nog lang niet in huis heb.
Daarnaast betaal ik een godsvermogen voor de KPN klanten service? Klanten service.. kunt je dit eigenlijk wel zo noemen? Ik ben alleen maar geld kwijt en nog geen enkele steek verder.
Nu vandaag weer gebeld met de klanten service, want mijn verhuizing die ik opnieuw heb doorgevoerd eind juni zou ik 18 juli weer internet hebben. Maar bijna ironisch ik heb bij mijn 2e poging voor een verhuizing nog steeds geen internet op mijn nieuwe adres.
Ik krijg meneer F aan de lijn die op zowel mijn oude en mijn nieuwe adres geen internet kan vinden...
zo kan hij alleen op mijn rekening nummer vinden dat het internet weer is geannuleerd waarom weet hij niet.
Moet ik weer een andere afdeling voor bellen.
Ik bel opnieuw de klanten service. Ik krijg de receptie aan de lijn die mij verteld dat de betreffende afdeling vol is en dat er een wachttijd van 20 minuten is, of ik wil wachten????
Nou naar 3 uur en 12 man verder wil ik niet nog eens 20 minuten wachten...
Oftewel 1,5 maand verder, 3 uur belminuten verder a 10 eurocent per minuut...12 klantenservice medewerkers verder...en wat denk je? nog geen steek verder en geen internet!!
BLehhhhhhhhhh
Als ik dit had geweten zou ik nooit bij KPN gaan! En ik raad het iedereen zeer af.
Zolang je klant wilt worden is alles prima, maar zodra er iets moet gebeuren zoals een verhuizing komen de problemen.
Per 1 juni 2010 wonen mijn vriend en ik in Almere.
Door onze plotse verhuizing (kregen 28 mei te horen dat we konden verhuizen)binnen een week belde ik 3 juni de klanten service van KPN om mijn verhuizing door te geven. De betreffende diensten waar we gebruik van maken is:
-Internet
-Digitenne
De mevrouw die ik aan de lijn had zegt dat het 20 dagen duurt voordat ik mijn internet kan gebruiken omdat ik niet eerder in staat was een verhuizing door te geven maar dat ik wel mijn digitenne kan gebruiken.
Na een paar dagen halen we onze post bij ons oude huis in zaandam op. 9 juni. Hier ligt een brief over de verhuizing van internetPlusBellen!
Een dienst waar ik absoluut niet om gevraagd had. Ik bel thuis helemaal niet, ik heb immers 2 mobieltjes.
9 Juni bel ik de klanten service van KPN om hier een klacht over in te dienen.
Ik spreek op 9 juni met een mevrouw A. Zij verteld mij na een lang verhaal niet verder te kunnen helpen omdat de afdeling Annuleringen en opzeggingen niet aanwezig is. De duur van dit gesprek bedroeg 22:10 minuten.
Op 10 juni bel ik daarom wederom de klanten service, ik wordt doorverbonden naar de afdeling annuleringen en opzegging. Zij annuleren mijn verhuizing, maar dit gaat wel 13 dagen duren. Doorverbinden naar een andere afdeling om mij te helpen dat ik in ieder geval internet krijg kunnen ze niet en moet ik opnieuw de klantenservice bellen.
De duur van dit gesprek bedroeg 7:58 minuten.
Op 10 juni bel ik weer de klantenservice van KPN en krijg ene meneer A aan de lijn. Hij vindt mijn verhaal erg vervelend omdat KPN een fout tijdens mijn verhuizing heeft gemaakt wil hij met tegemoet komen met een dongel zodat ik die in de tussen tijd van 13 annulering + 20 dagen verhuizing van internet kan gebruiken. Hij verzekert mij dat ik de volgende dag nog een dongel in huis heb dus vrijdag 11 juni.
De duur van dit gesprek bedroeg 18:06 minuten.
16 Juni heb ik nog steeds geen dongel in huis. Dus bel ik weeeer de klantenservice. Nu krijg ik ene meneer B aan de lijn die opnieuw mijn hele verhaal nagaat en mij daarbij 3 keer in de wacht zet om de gegevens erbij te pakken. Vervolgens zet hij me weer in de lijn om nog even navraag te doen bij meneer A. Hij komt bij mij terug en zegt dat hij me gaat doorverbinen met technische dienst omdat zij weten waar mijn Dongel is en zij gaan het verder met mij doornemen.
Ik krijg meneer C van de Technische dienst aan de lijn en wederom gaat hij eerst het hele verhaal uitzoeken en zet mij in de wacht om alles door te lezen. Vervolgens komt hij met de conclusie dat ik op 27 juni weer opnieuw mijn verhuizing kan doorvoeren. Een antwoord waar ik niet om vroeg want inmiddels wist ik wel dat een verhuis annulering 13 dagen moet duren. Maar als ik hem dan vraag over de dongel weet hij van niets en kan hij bij technische dienst ook geen dongel uitgeven. Ik moet volgens hem weer opnieuw contact opnemen met de klantenservice.
De duur van dit gesprek bedroeg 35:20 minuten.
Opnieuw bel ik op 16 juni inmiddels middag de klantenservice van KPN.
Ik krijg een vriendelijke mevrouw B aan de lijn.
Ook haar moet ik opnieuw het hele verhaal uitleggen. En legt zij mij ook 4 keer in de wacht om het verhaal op zowel mijn oude als mijn nieuwe adres op te zoeken.
Vervolgens leest ze een mail op die ze gaat sturen naar technische dienst dat ze gewoon hoe dan ook mij een dongel moeten toesturen om dat het niet kan dat ik van hot naar her wordt gestuurd. En dat ik door de fout van KPN niet kan internetten.
Ik moet alleen nog even de gegevens doornemen met die mensen van technische dienst
Inmiddels ben ik alweer 22:20 minuten aan het bellen
Ze verbindt met opnieuw door met de Technische dienst waar ik Meneer D aan de lijn krijg. Hij gaat het hele verhaal werderom uitzoeken en zet met 4 keer in de wacht om weer alles tot op de bodem uit te zoeken door naar mijn oude en nieuwe adres te kijken. Hij vindt het heel vervelend voor me en zegt dat de mevrouw die ik hiervoor sprak dus mevrouw B mij nooit een dongel had mogen beloven laat staan dat meneer A dat in eerste instantie had beloofd. Tevens zegt hij dat de naam van mevrouw B een valse naam is en dat de telefoniste expres een valse naam heeft opgegeven omdat hij kan zien wie mij met hem heeft doorvebonden. Hoe vervelend hij het wel niet vindt gaat hij de oplossing voor me zoeken en gooit me voor de 5e keer in de wacht.
Inmiddels ben ik 56:07 minuten aan het bellen.
Nu heeft hij de oplossing om mijn naar Multi support desk te sturen of dat ik als dat niet lukt naar een kpn winkel ga met ditzelfde verhaal en dat de winkelier mij dan misschien uit mededogen wel een dongel zou kunnen geven. Want technische dienst kan geen dongel uitgeven.
Ik wordt dus eerst weer doorverbonden naar Multi support desk en Meneer D stuurt wel een notie mee zodat ik niet alles opnieuw hoef uit te leggen.
De telefoniste Mevrouw C die ik aan de lijn krijg is niet van multisupport desk omdat zij zegt dat die hier niet over gaan. Ze gaat me doorverbinen met technische dienst omdat die hier wel mee uit de voeten kunnen. Als ik haar vertel dat ik al 2 keer technische dienst aan de lijn heb gehad die me niet konden helpen zegt ze dat ik de technische diens 2e lijn aan de telefoon moet hebben dat die mij wel kunnen helpen.
Inmiddels ben ik al 1:34 :26 minuten aan de lijn.
Ik krijg Meneer E aan de lijn van Technishce dienst die mijn verhaal gaat uitzoeken en mij weer opnieuw naar mijn oude en nieuwe adres vraagt. Zo zet hij me 3 keer in de wacht om het uit te zoeken en het met andere collega’s te overleggen.
Hij komt tot de conclusie dat hij niks voor me kan betekenen en dat hij niet snapt waarom verkoop mij heeft doorverbonden met technische dienst omdat zij geen dongel uitgeven….dat wist ik zelf nou onderhand ook wel. Maar dat verhaal over technische dienst 2e lijn mij wellicht kon helpen bleek dus ook een fabeltje. Kortom hij kan mij niet helpen.
Nu ben ik dusdanig ontmoedigt, teleurgesteld, kwaad en radeloos dat ik vraag om een meerder aan de lijn te krijgen.. iemand maakt niet uit wie die mij verder kan helpen. Om mijn verhuising en mijn dongel in orde te krijgen. Na weer opnieuw in de wacht te worden gezet krijg ik weer meneer E weer aan de lijn die mij verteld dat zijn meerdere dit gaat uitzoeken en dat ik vandaag wordt terug gebeld…and guess what? Ik ben nooit gebeld. En dit laatste gesprek heeft 01:42:42 minuten geduurd.
Wat nu? Ik heb de hele klanten service van KPN gesproken en ben 22:10 min +7:58 min + 18:06 min + 35:20 min + 01:42:42 min = 02:25:36 min verder en niemand kan mij helpen. En dat allemaal keer 10 eurocent per minuut!!Toch gek dat ze dat dan een klantenservice noemen.
Mijn Digitenne abonnement kan ik al maandelijks opzeggen.
Mijn internet contract loopt nog tot oktober. Wat ik dus niet zomaar op kan zeggen.
Ik ben in staat om dit allemaal op te zeggen en mijn familie staat na mijn verhaal ook op het punt om hun digitenne en andere diensten van KPN op te zeggen.
Want wat kan ik anders? Mijn verhuizing wat heel simpel had geleken is helemaal niet gemakkelijk en ik betaal wel voor mijn internet. Terwijl ik dit nog lang niet in huis heb.
Daarnaast betaal ik een godsvermogen voor de KPN klanten service? Klanten service.. kunt je dit eigenlijk wel zo noemen? Ik ben alleen maar geld kwijt en nog geen enkele steek verder.
Nu vandaag weer gebeld met de klanten service, want mijn verhuizing die ik opnieuw heb doorgevoerd eind juni zou ik 18 juli weer internet hebben. Maar bijna ironisch ik heb bij mijn 2e poging voor een verhuizing nog steeds geen internet op mijn nieuwe adres.
Ik krijg meneer F aan de lijn die op zowel mijn oude en mijn nieuwe adres geen internet kan vinden...
zo kan hij alleen op mijn rekening nummer vinden dat het internet weer is geannuleerd waarom weet hij niet.
Moet ik weer een andere afdeling voor bellen.
Ik bel opnieuw de klanten service. Ik krijg de receptie aan de lijn die mij verteld dat de betreffende afdeling vol is en dat er een wachttijd van 20 minuten is, of ik wil wachten????
Nou naar 3 uur en 12 man verder wil ik niet nog eens 20 minuten wachten...
Oftewel 1,5 maand verder, 3 uur belminuten verder a 10 eurocent per minuut...12 klantenservice medewerkers verder...en wat denk je? nog geen steek verder en geen internet!!
BLehhhhhhhhhh