tele2 beloofd 100,--korting voor trouwe klanten, NEE dus
Geplaatst: 20 jul 2010 23:18
dag allemaal,
vorige week ontving i bericht van tele2 dat mijn abonnement afliep, mobile telefonie, en dat isk een telefoon kon uitkiezen.
ik sprak af dat ik eens zou kijken welke telefoon ik wilde en zou teruggebeld worden.
werd wel teruggebeld door een zeer shaggie persoon, maar omdat ik haar niet goed kon verstaan, vroeg ik haar mij te bellen op mijn huistelefoon.
ik ben maar gaan bellen na twee dagen, want dat deed ze dus toch niet.
bij het doornemen van de gegevens en het vastleggen van de bundels, wordt op de site vermeld dat trouwe klanten een korting krijgen van € 100,--; gewoon aanvinken.
tja, ineens was de reactie van deze zeer aardige dame, dat er veel mensen( vaste trouwe klanten) erg kwaad zijn, want die 100,-- korting is dan wel aangegeven voor trouwe klanten, maar ze bedoelen NIEUWE klanten........er staat echt trouwe klanten.
ik heb al jaren mijn abonnement bij tele2, maar dit gaat te ver.
ik heb daarna geprobeerd om online dan maar de telefoon te bestellen; helemaal op het laatst, als je bijna klaar ben, verschijnt er ineens een scherm, dat de korting niet voor tele2 (trouwe klanten) is, maar voor nieuwe klanten.
ik heb de Consumentenbond gevraagd hoe dit nu kan; dit mag dus niet.
daarna heb ik alles gemeld aan de Reclame code Commissie, want dit is misleiding en geen " kennelijke vergissing".
ze halen dit nl. niet weg uit hun aanbieding.
en nu ga ik afwachten wat er gebeurt: ze zullen toch antwoord moeten geven aan mij en anders aan de anderen.
ik ga wel naar een ander met een betere betrouwbare aanbieding.
ik ben straks "trouwe klant" af.
en zo raak je weer klanten kwijt, tele2!
vorige week ontving i bericht van tele2 dat mijn abonnement afliep, mobile telefonie, en dat isk een telefoon kon uitkiezen.
ik sprak af dat ik eens zou kijken welke telefoon ik wilde en zou teruggebeld worden.
werd wel teruggebeld door een zeer shaggie persoon, maar omdat ik haar niet goed kon verstaan, vroeg ik haar mij te bellen op mijn huistelefoon.
ik ben maar gaan bellen na twee dagen, want dat deed ze dus toch niet.
bij het doornemen van de gegevens en het vastleggen van de bundels, wordt op de site vermeld dat trouwe klanten een korting krijgen van € 100,--; gewoon aanvinken.
tja, ineens was de reactie van deze zeer aardige dame, dat er veel mensen( vaste trouwe klanten) erg kwaad zijn, want die 100,-- korting is dan wel aangegeven voor trouwe klanten, maar ze bedoelen NIEUWE klanten........er staat echt trouwe klanten.
ik heb al jaren mijn abonnement bij tele2, maar dit gaat te ver.
ik heb daarna geprobeerd om online dan maar de telefoon te bestellen; helemaal op het laatst, als je bijna klaar ben, verschijnt er ineens een scherm, dat de korting niet voor tele2 (trouwe klanten) is, maar voor nieuwe klanten.
ik heb de Consumentenbond gevraagd hoe dit nu kan; dit mag dus niet.
daarna heb ik alles gemeld aan de Reclame code Commissie, want dit is misleiding en geen " kennelijke vergissing".
ze halen dit nl. niet weg uit hun aanbieding.
en nu ga ik afwachten wat er gebeurt: ze zullen toch antwoord moeten geven aan mij en anders aan de anderen.
ik ga wel naar een ander met een betere betrouwbare aanbieding.
ik ben straks "trouwe klant" af.
en zo raak je weer klanten kwijt, tele2!