Modern.nl loze beloftes
Geplaatst: 22 jul 2010 16:20
Hierbij de email naar Modern.nl met alle info.
Geoffrey van Oosterhout
Brouwmeesterstraat 000
0000AA BREDA
Ordernummer: 450699183
Rekeningnummer: 000000
22 juli 2010
Geachte medewerker Modern.nl,
Hierbij een klacht en verzoek tot snelle levering van mijn bestelde wasmachine en een snelle schade afhandeling veroorzaakt door het foutief aansluiten van de wasautomaat door de bezorgers.
Hieronder de opsomming van het verloop die mij besluiten nooit meer voor modern.nl te kiezen en een forumbericht te plaatsen bij Tros RADAR.
Op 29 juni een wasautomaat besteld
een bevestiging via email gekregen:
Bonnummer: 450-699183
Bezorgdatum: dinsdag 13 juli 2010
Besteloverzicht
SAMSUNG WF 7604 1 € 279,00 € 279,00
KBS DIENSTEN Aansluiten wasmachine 1 € 10,00 € 10,00
Subtotaal: € 289,00
Bezorgkosten: € 0,00
Verwijderingsbijdrage: € 5,00
Betalen met creditcard bij aflevering : € 4,50
Totaal: € 298,50
In het totaalbedrag is aan BTW opgenomen: € 47,66
Dit is INCLUSIEF aansluiten wasmachine.
13/7 : Bezorging van de wasmachine, na neerzetten willen de 2 bezorgers weggaan, aangezien op hun bon niet staat dat ze moeten installeren. Maar voor 10 euro, die handmatig op de bon wordt gezet sluiten ze hem vluchtig aan. 5 minuten later zetten ze mijn droger erop en nemen het verpakkingmatriaal mee. Volgens de bezorgers hoeft er GEEN tussenstuk tussen!
Advies om een wasje te doen zonder was.
Wasmachine maakt zeer veel lawaai en maakt een tikkend geluid. Na de cyclus de wasmachine gevuld met was, misschien als hij vol is maakt hij minder lawaai.
De wasmachine gaat tijdens het centrifugeren ongeveer 20cm van de grond en verwoest zo de droger die erop staat door hem op de grond te gooien en daarna tegenaan te beuken, de tegelmuur kan de klappen nog maar net aan en de kast die naast de combinatie staat komt een halve meter verder neer. Na inspectie blijkt dat de monteurs 1 van de transportbouten vergeten zijn te verwijderen! Dit is hun dagelijks werk en ik betaal nog eens 10 euro extra om dit professioneel te laten doen.
Ik probeer contact te zoeken met de vestiging op 013-5945100. Helaas natuurlijk niet bereikbaar na 17 uur.
14/7 : Ik bel met de vestiging en krijg ANITA aan de telefoon, na het verhaal te hebben uitgelegd, schade droger + wasmachine die ik niet meer vertrouw zegt ze toe iemand naar mij toe te sturen om de schade te bekijken. Dit kan op Vrijdag 16/7. Aangezien ik iedere dag moet werken kan ik tot 14 uur aanwezig zijn. Zij zegt dat deze mensen mij een half uur van te voren zullen bellen en of ik dan kan open komen doen. Ik ga akkoord.
16/7 : Om 15uur belt iemand me op mijn werk op en zegt dat ze voor het pand staan. Ik zeg dat ze een half uur van te voren hadden moeten bellen en dat ik er zo snel mogelijk aankom. Ze zeggen dat ze eerst naar een andere klant gaan en dat we dan samen elkaar treffen voor het pand. Ik verlaat mijn werk en ga huiswaarts. Ik krijg na 10 minuten een telefoontje van de vestiging die zegt dat de mensen zijn langsgeweest en ik niet thuiswas, ze zijn weer vertrokken??! Ik zeg dat ik ze zelf heb gesproken en ze zouden wachten, en dat ze maar snel moeten terug komen. Hij gaat even bellen. Een half uur na afspraak komen ze opdagen. Ik laat ze de schade zien die de wasmachine heeft veroorzaakt. Zij zeggen doodleuk dat ze alleen maar bezorgers zijn en naar een installatie kwamen kijken?! Daar kom ik dan voor uit mijn werk. Ze kunnen verder niets voor mij betekenen maar zeggen wel dat hun collega echt dom is geweest qua aansluiten en dat ik zeker alles vergoed krijg.
Ik bel de vestiging waar ik een half uur in de wacht sta wegens enorme drukte. Terwijl ik gewoon moet werken! Toevallig krijg ik ANITA aan de lijn en leg haar kalm mijn verhaal uit en mijn ongenoegen. Ze had mijn verhaal verkeerd begrepen zei ze? Kan niet! Nog steeds hetzelfde verhaal. Na overleg is haar toezegging dat ik maandag 19/7 een nieuwe wasmachine krijg!Ik krijg een half uur voor levering een belletje aangezien ik nog steeds iedere dag moet werken en na 14uur niet meer thuis ben. Ze zal er een aantekening bij maken. Netjes! en dat de schadeafhandeling van de droger van hoger hand wordt beslist en daar maandag 19/7 uitsluitsel over komt en ik telefonisch benaderd zal worden. Kijk dat is professioneel een klacht oplossen! Of niet...
19/7 : Terwijl de was zich opstapeld wacht ik tot kwart voor 2 misschien hebben ze de notitie gelezen. Maar nee, ik vertrek naar mijn werk. Ik word gebeld door de bezorgers. Ze kunnen het niet vinden... dat kon er natuurlijk ook nog wel bij. Ik geef ze een zijstraat en die vinden ze wel, 12 min. zegt hun TomTom. Ik kom eraan zeg ik wederom mijn werk verlatend. Binnen 10 minuten ben ik er. Helaas nog geen vrachtwagen ik ga naar mijn appartement om te wachten. Na een half uur nog niemand geweest! Ik ga naar de ingang om te kijken of ze er al zijn. Ik krijg 2 voicemail berichten binnen. Had geen ontvangst. Nieuwbouw. Het 1ste bericht is van de bezorger die nog steeds mijn straat niet kan vinden en het een naaiactie?? vind dat ik mijn gsm heb uitgezet? (IK ZIT TE WACHTEN OP MIJN WASMACHINE TERWIJL IK EIGENLIJK MOET WERKEN!) En dat hij nog verder gaat zoeken naar mijn straat. De 2de voicemail is nog minder aardig en komt er eigenlijk op neer dat ik in de stront kan zakken en dat hij niet meer komt! De brutaliteit! Natuurlijk kan ik hem niet rechtstreeks bellen aangezien hij onbekend belt. Dan snel de vestiging bellen.. o nee, 24 minuten wachttijd. LEKKER! Kokend van woede maar nog steeds kalm blijvend alles uitgelegd aan...ANITA wederom mijn hulp. Ze probeert de bezorgers te bereiken. Na 5 minuten krijg ik te horen dat ze al in Tilburg zijn en niet meer komen! Het rare is toch dat ik later een bezorgbriefje in mijn bus vind dat ik niet thuis was...
Opnieuw de toezegging van ANITA, die begrijpt hoe vervelend het allemaal is.. met al die vuile was en kapotte droger, dat ze opnieuw in de planning zet dat ze WOENDAG 21/7 komen, proberend voor 14 uur en dat ze een half uur van te voren bellen. Op mijn vraag hoe het zit met de schade afhandeling van de droger zegt ze dat de papieren op haar bureau liggen en dat ze contact zal opnemen als van hoger hand iets word besloten. Maar ze zouden toch maandag 19/7 bellen, nee dus.
21/7 : NIEMAND GEWEEST!! Ik kan wegens drukte op werk niet bellen met de vestiging aangezien ik minimaal een half uur in de wacht sta.
22/7 : Ik bel wederom met de vestiging, GELUKKIG GEEN ANITA, maar RUUD VAN DER NEST. Ik eis een leiding gevende te spreken aangezien ik al meerdere loze beloftes heb gekregen van de telefonische dienst. Hij zegt dat die niet aanwezig zijn en hij misschien iets kan oplossen. Ik vertel hem het bovenstaande verhaal. En ik eis dat ik vandaag nog een wasmachine moet hebben! Dit kan hij niet regelen zegt hij. Ik wil een goede en nette oplossing voor al deze miscommunicatie intern, zo snel mogelijk mijn wasmachine, en een schadeafhandeling van mijn droger. Hij regelt dat er ZATERDAG 24/7 mijn wasmachine wordt geleverd VOOR 13 uur 's middags en met een belletje een half uur van te voren. Als dit gebeurd dan spreek ik van een wonder, maar ik ben positief ingesteld dus ik wacht af. Ik vraag hem ook om een compensatie van heel deze kwestie dat mij geheel redelijk lijkt in deze situatie. Hij moet even overleggen met hogerhand en kan mij een tussenschot leveren t.w.v 50 euro. Het rare is dat er geen leidinggevende aanwezig was tijdens het begin van het gesprek. Ik ga akkoord, het wasmachine verhaal is opgelost en vraag waar ik dan mijn schade eis naartoe kan mailen voor de droger. Nu blijkt dat hij mij verkeerd begrepen had en dacht dat het gratis tussenschot alles moest oplossen: wasmachine fout aansluiten, droger en omgeving schade, niet na gekomen beloftes, foute bezorgers die je voicemail volschelden, in de wacht staan, voor niets uit mijn werk komen. Voor nu kan hij mij niets geven aangezien hij al had geregeld dat ze nu ZATERDAG 24/7 zouden komen voor 13 uur. Dit moet toch voldoende zijn vind hij...
Dit vind ik dus niet!
Volgende punten moeten snel worden opgelost:
-Mijn betaalde wasmachine moet zo snel mogelijk worden geleverd, GOED aangesloten door professionele bezorgers (waterpas, bouten eruit, zie handleiding)
-Mijn Electrolux wasdroger type EDE 5335 dient zo snel mogelijk vergoed te worden aangezien ik zaterdag 24/7 mijn was ook moet drogen
-Deze hele kwestie die zeer veel tijd, geduld, energie en geld heeft gekost moet naar redelijkheid gecompenseerd worden. Ik heb in alle telefoongesprekken in eerste instantie alleen een wasmachine geeist en een schadeafhandeling van de droger, maar jullie maken het echt te gortig!
-Ter compensatie zijn dit dingen waar je aan zou kunnen denken zijn; trillingsrubbers, waterstop, tussenschot enz.
-De bezorgers moeten netjes zijn tegen de klant, die betaald uiteindelijk zijn salaris.
-Een betere telefonische dienst die niet steeds beloftes doet die helemaal niet waar te maken zijn.
-Voor een webwinkel die een Award heeft laten jullie toch zeer veel steken vallen.
U kunt mij bereiken op dit mail adres en voor een persoonlijk contact kunt u mij bereiken op 0600000000. Ik zou niet na 14 uur bellen aangezien ik dan aan het werk ben.
Met groet,
Geoffrey van Oosterhout
Ben benieuwd zaterdag! Dit kan echt niet voor een webwinkel. Kan ik ergens anders nog klachten indienen?En wat zijn mijn rechten?
Geoffrey van Oosterhout
Brouwmeesterstraat 000
0000AA BREDA
Ordernummer: 450699183
Rekeningnummer: 000000
22 juli 2010
Geachte medewerker Modern.nl,
Hierbij een klacht en verzoek tot snelle levering van mijn bestelde wasmachine en een snelle schade afhandeling veroorzaakt door het foutief aansluiten van de wasautomaat door de bezorgers.
Hieronder de opsomming van het verloop die mij besluiten nooit meer voor modern.nl te kiezen en een forumbericht te plaatsen bij Tros RADAR.
Op 29 juni een wasautomaat besteld
een bevestiging via email gekregen:
Bonnummer: 450-699183
Bezorgdatum: dinsdag 13 juli 2010
Besteloverzicht
SAMSUNG WF 7604 1 € 279,00 € 279,00
KBS DIENSTEN Aansluiten wasmachine 1 € 10,00 € 10,00
Subtotaal: € 289,00
Bezorgkosten: € 0,00
Verwijderingsbijdrage: € 5,00
Betalen met creditcard bij aflevering : € 4,50
Totaal: € 298,50
In het totaalbedrag is aan BTW opgenomen: € 47,66
Dit is INCLUSIEF aansluiten wasmachine.
13/7 : Bezorging van de wasmachine, na neerzetten willen de 2 bezorgers weggaan, aangezien op hun bon niet staat dat ze moeten installeren. Maar voor 10 euro, die handmatig op de bon wordt gezet sluiten ze hem vluchtig aan. 5 minuten later zetten ze mijn droger erop en nemen het verpakkingmatriaal mee. Volgens de bezorgers hoeft er GEEN tussenstuk tussen!
Advies om een wasje te doen zonder was.
Wasmachine maakt zeer veel lawaai en maakt een tikkend geluid. Na de cyclus de wasmachine gevuld met was, misschien als hij vol is maakt hij minder lawaai.
De wasmachine gaat tijdens het centrifugeren ongeveer 20cm van de grond en verwoest zo de droger die erop staat door hem op de grond te gooien en daarna tegenaan te beuken, de tegelmuur kan de klappen nog maar net aan en de kast die naast de combinatie staat komt een halve meter verder neer. Na inspectie blijkt dat de monteurs 1 van de transportbouten vergeten zijn te verwijderen! Dit is hun dagelijks werk en ik betaal nog eens 10 euro extra om dit professioneel te laten doen.
Ik probeer contact te zoeken met de vestiging op 013-5945100. Helaas natuurlijk niet bereikbaar na 17 uur.
14/7 : Ik bel met de vestiging en krijg ANITA aan de telefoon, na het verhaal te hebben uitgelegd, schade droger + wasmachine die ik niet meer vertrouw zegt ze toe iemand naar mij toe te sturen om de schade te bekijken. Dit kan op Vrijdag 16/7. Aangezien ik iedere dag moet werken kan ik tot 14 uur aanwezig zijn. Zij zegt dat deze mensen mij een half uur van te voren zullen bellen en of ik dan kan open komen doen. Ik ga akkoord.
16/7 : Om 15uur belt iemand me op mijn werk op en zegt dat ze voor het pand staan. Ik zeg dat ze een half uur van te voren hadden moeten bellen en dat ik er zo snel mogelijk aankom. Ze zeggen dat ze eerst naar een andere klant gaan en dat we dan samen elkaar treffen voor het pand. Ik verlaat mijn werk en ga huiswaarts. Ik krijg na 10 minuten een telefoontje van de vestiging die zegt dat de mensen zijn langsgeweest en ik niet thuiswas, ze zijn weer vertrokken??! Ik zeg dat ik ze zelf heb gesproken en ze zouden wachten, en dat ze maar snel moeten terug komen. Hij gaat even bellen. Een half uur na afspraak komen ze opdagen. Ik laat ze de schade zien die de wasmachine heeft veroorzaakt. Zij zeggen doodleuk dat ze alleen maar bezorgers zijn en naar een installatie kwamen kijken?! Daar kom ik dan voor uit mijn werk. Ze kunnen verder niets voor mij betekenen maar zeggen wel dat hun collega echt dom is geweest qua aansluiten en dat ik zeker alles vergoed krijg.
Ik bel de vestiging waar ik een half uur in de wacht sta wegens enorme drukte. Terwijl ik gewoon moet werken! Toevallig krijg ik ANITA aan de lijn en leg haar kalm mijn verhaal uit en mijn ongenoegen. Ze had mijn verhaal verkeerd begrepen zei ze? Kan niet! Nog steeds hetzelfde verhaal. Na overleg is haar toezegging dat ik maandag 19/7 een nieuwe wasmachine krijg!Ik krijg een half uur voor levering een belletje aangezien ik nog steeds iedere dag moet werken en na 14uur niet meer thuis ben. Ze zal er een aantekening bij maken. Netjes! en dat de schadeafhandeling van de droger van hoger hand wordt beslist en daar maandag 19/7 uitsluitsel over komt en ik telefonisch benaderd zal worden. Kijk dat is professioneel een klacht oplossen! Of niet...
19/7 : Terwijl de was zich opstapeld wacht ik tot kwart voor 2 misschien hebben ze de notitie gelezen. Maar nee, ik vertrek naar mijn werk. Ik word gebeld door de bezorgers. Ze kunnen het niet vinden... dat kon er natuurlijk ook nog wel bij. Ik geef ze een zijstraat en die vinden ze wel, 12 min. zegt hun TomTom. Ik kom eraan zeg ik wederom mijn werk verlatend. Binnen 10 minuten ben ik er. Helaas nog geen vrachtwagen ik ga naar mijn appartement om te wachten. Na een half uur nog niemand geweest! Ik ga naar de ingang om te kijken of ze er al zijn. Ik krijg 2 voicemail berichten binnen. Had geen ontvangst. Nieuwbouw. Het 1ste bericht is van de bezorger die nog steeds mijn straat niet kan vinden en het een naaiactie?? vind dat ik mijn gsm heb uitgezet? (IK ZIT TE WACHTEN OP MIJN WASMACHINE TERWIJL IK EIGENLIJK MOET WERKEN!) En dat hij nog verder gaat zoeken naar mijn straat. De 2de voicemail is nog minder aardig en komt er eigenlijk op neer dat ik in de stront kan zakken en dat hij niet meer komt! De brutaliteit! Natuurlijk kan ik hem niet rechtstreeks bellen aangezien hij onbekend belt. Dan snel de vestiging bellen.. o nee, 24 minuten wachttijd. LEKKER! Kokend van woede maar nog steeds kalm blijvend alles uitgelegd aan...ANITA wederom mijn hulp. Ze probeert de bezorgers te bereiken. Na 5 minuten krijg ik te horen dat ze al in Tilburg zijn en niet meer komen! Het rare is toch dat ik later een bezorgbriefje in mijn bus vind dat ik niet thuis was...
Opnieuw de toezegging van ANITA, die begrijpt hoe vervelend het allemaal is.. met al die vuile was en kapotte droger, dat ze opnieuw in de planning zet dat ze WOENDAG 21/7 komen, proberend voor 14 uur en dat ze een half uur van te voren bellen. Op mijn vraag hoe het zit met de schade afhandeling van de droger zegt ze dat de papieren op haar bureau liggen en dat ze contact zal opnemen als van hoger hand iets word besloten. Maar ze zouden toch maandag 19/7 bellen, nee dus.
21/7 : NIEMAND GEWEEST!! Ik kan wegens drukte op werk niet bellen met de vestiging aangezien ik minimaal een half uur in de wacht sta.
22/7 : Ik bel wederom met de vestiging, GELUKKIG GEEN ANITA, maar RUUD VAN DER NEST. Ik eis een leiding gevende te spreken aangezien ik al meerdere loze beloftes heb gekregen van de telefonische dienst. Hij zegt dat die niet aanwezig zijn en hij misschien iets kan oplossen. Ik vertel hem het bovenstaande verhaal. En ik eis dat ik vandaag nog een wasmachine moet hebben! Dit kan hij niet regelen zegt hij. Ik wil een goede en nette oplossing voor al deze miscommunicatie intern, zo snel mogelijk mijn wasmachine, en een schadeafhandeling van mijn droger. Hij regelt dat er ZATERDAG 24/7 mijn wasmachine wordt geleverd VOOR 13 uur 's middags en met een belletje een half uur van te voren. Als dit gebeurd dan spreek ik van een wonder, maar ik ben positief ingesteld dus ik wacht af. Ik vraag hem ook om een compensatie van heel deze kwestie dat mij geheel redelijk lijkt in deze situatie. Hij moet even overleggen met hogerhand en kan mij een tussenschot leveren t.w.v 50 euro. Het rare is dat er geen leidinggevende aanwezig was tijdens het begin van het gesprek. Ik ga akkoord, het wasmachine verhaal is opgelost en vraag waar ik dan mijn schade eis naartoe kan mailen voor de droger. Nu blijkt dat hij mij verkeerd begrepen had en dacht dat het gratis tussenschot alles moest oplossen: wasmachine fout aansluiten, droger en omgeving schade, niet na gekomen beloftes, foute bezorgers die je voicemail volschelden, in de wacht staan, voor niets uit mijn werk komen. Voor nu kan hij mij niets geven aangezien hij al had geregeld dat ze nu ZATERDAG 24/7 zouden komen voor 13 uur. Dit moet toch voldoende zijn vind hij...
Dit vind ik dus niet!
Volgende punten moeten snel worden opgelost:
-Mijn betaalde wasmachine moet zo snel mogelijk worden geleverd, GOED aangesloten door professionele bezorgers (waterpas, bouten eruit, zie handleiding)
-Mijn Electrolux wasdroger type EDE 5335 dient zo snel mogelijk vergoed te worden aangezien ik zaterdag 24/7 mijn was ook moet drogen
-Deze hele kwestie die zeer veel tijd, geduld, energie en geld heeft gekost moet naar redelijkheid gecompenseerd worden. Ik heb in alle telefoongesprekken in eerste instantie alleen een wasmachine geeist en een schadeafhandeling van de droger, maar jullie maken het echt te gortig!
-Ter compensatie zijn dit dingen waar je aan zou kunnen denken zijn; trillingsrubbers, waterstop, tussenschot enz.
-De bezorgers moeten netjes zijn tegen de klant, die betaald uiteindelijk zijn salaris.
-Een betere telefonische dienst die niet steeds beloftes doet die helemaal niet waar te maken zijn.
-Voor een webwinkel die een Award heeft laten jullie toch zeer veel steken vallen.
U kunt mij bereiken op dit mail adres en voor een persoonlijk contact kunt u mij bereiken op 0600000000. Ik zou niet na 14 uur bellen aangezien ik dan aan het werk ben.
Met groet,
Geoffrey van Oosterhout
Ben benieuwd zaterdag! Dit kan echt niet voor een webwinkel. Kan ik ergens anders nog klachten indienen?En wat zijn mijn rechten?