Ziggo factureert 500 klanten maanden te laat
Geplaatst: 23 jul 2010 20:29
Vandaag werd ik overstelpt door communicatie van Ziggo.
Kennelijk waren zij mij (en 500 andere klanten) vergeten te factureren over de maanden januari tot mei. Nu moest ik opeens 244 euro betalen.
De schoonheidsprijs verdient het niet, maar een storing kan zich natuurlijk voordoen. Echter:
- De brief die ik ontving was gedateerd op 21 juni 2010 en vertelde dat het bedrag op 11 aug. zou worden geincasseerd. Vervolgens ontving ik een sms dat het bedrag NIET in augustus geincasseerd zou worden. Daarna werd ik opgebeld door een medewerkster die zei dat het bedrag nog in juli geincasseerd zou worden. Nou, wie weet het nog?
-De helft van deze kosten zijn gesprekskosten. Ik ga natuurlijk geen oude kosten betalen zonder de specificatie gezien te hebben, dus vroeg ik de medewerkster om mij deze specificaties kostenloos toe te sturen. Dat lijkt mij toch wel het minste gezien de overlast die Ziggo mij bezorgt. Dit was echter volstrekt onmogelijk volgens de medewerkster, ik moest maar op internet kijken.
Hoewel ik dit zéér onklantvriendelijk vind ben ik maar op internet gaan kijken. Wat blijkt: voor deze factuur zijn geen specificaties beschikbaar!!! Vervolgens heb ik 2x gebeld met klantenservice. In beide gevallen hadden de medewerkers geen enkele kennis van dit probleem en wisten zij niets van de brief en sms die ik ontvangen had. De eerste keer zou ik doorverbonden worden maar werd de verbinding verbroken. De tweede keer werd mij beloofd dat ik gratis specificaties toegestuurd zou krijgen. Toen de medewerkster mij in de wacht zette om na te kijken wanneer het bedrag geincasseerd zou worden, werd de verbinding opnieuw verbroken!!
Ik ben ontsteld door deze ontzettend slechte service! Ik ben benieuwd of ik die (gratis) specificatie nog ga krijgen. Anders rest mij niets anders dan het tzt storneren van deze afboeking en een stap naar de geschillencommissie.
Kennelijk waren zij mij (en 500 andere klanten) vergeten te factureren over de maanden januari tot mei. Nu moest ik opeens 244 euro betalen.
De schoonheidsprijs verdient het niet, maar een storing kan zich natuurlijk voordoen. Echter:
- De brief die ik ontving was gedateerd op 21 juni 2010 en vertelde dat het bedrag op 11 aug. zou worden geincasseerd. Vervolgens ontving ik een sms dat het bedrag NIET in augustus geincasseerd zou worden. Daarna werd ik opgebeld door een medewerkster die zei dat het bedrag nog in juli geincasseerd zou worden. Nou, wie weet het nog?
-De helft van deze kosten zijn gesprekskosten. Ik ga natuurlijk geen oude kosten betalen zonder de specificatie gezien te hebben, dus vroeg ik de medewerkster om mij deze specificaties kostenloos toe te sturen. Dat lijkt mij toch wel het minste gezien de overlast die Ziggo mij bezorgt. Dit was echter volstrekt onmogelijk volgens de medewerkster, ik moest maar op internet kijken.
Hoewel ik dit zéér onklantvriendelijk vind ben ik maar op internet gaan kijken. Wat blijkt: voor deze factuur zijn geen specificaties beschikbaar!!! Vervolgens heb ik 2x gebeld met klantenservice. In beide gevallen hadden de medewerkers geen enkele kennis van dit probleem en wisten zij niets van de brief en sms die ik ontvangen had. De eerste keer zou ik doorverbonden worden maar werd de verbinding verbroken. De tweede keer werd mij beloofd dat ik gratis specificaties toegestuurd zou krijgen. Toen de medewerkster mij in de wacht zette om na te kijken wanneer het bedrag geincasseerd zou worden, werd de verbinding opnieuw verbroken!!
Ik ben ontsteld door deze ontzettend slechte service! Ik ben benieuwd of ik die (gratis) specificatie nog ga krijgen. Anders rest mij niets anders dan het tzt storneren van deze afboeking en een stap naar de geschillencommissie.