Pagina 1 van 1

korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 26 jul 2010 20:06
door polkaster
Ik had op 22 april 2010 een mediaplayer en toebehoren bij Wehkamp besteld en betaald via iDeal. Dat was om 0:54. De volgende dag zag ik dat de korting4daagse was begonnen op 22 april 2010. Ik zou dan recht hebben op 10% extra korting. Heb er een mailtje aan gewaagd in de veronderstelling dat de fout, het niet doorberekenen van de korting, snel zou worden hersteld. Je krijgt eerst een automatische ontvangstbevestiging waarin staat dat ik binnen 3 dagen een reactie kan verwachten. Om kort te gaan na nogeens 3 mailtjes en een klacht van mij kwam er eindelijk op 9 juli 2010 een inhoudelijke reactie, nl. dat de bedoelde korting reeds in de prijs is verwerkt. Dat is aantoonbaar onjuist. Dan nog maar gemaild met als reactie: Gachte heer, mevrouw G.... (nb. heb in hun administratie aangevinkt 'man'), Hartelijk dank voor uw e-mail .....en dan heel cryptisch:
"U geeft aan dat het door u bestelde artikel in prijs verlaagd is. Helaas kunnen we de prijs niet aanpassen omdat de aankoop buiten de actieperiode heeft plaatsgevonden. Als u via I-deal betaald is dat gelijk aan het bedrag van de bestelde artikelen plus bezorgkosten, voor ons is het nu niet meer mogelijk om die prijs aan te passen."
Niet vermeld in de reactie is wanneer die actieperiode dan WEL was volgens hen. Gelukkig had ik nog een mail van Wehkamp en een printscreen met daarop de actieperiode. Heb vervolgens een betalingsbewijs met daarop de datum toegezonden. Had aangegeven dat ik met iDeal had betaald dus waarom 'als u via iDeal betaald hebt" De enige conclusie kan zijn dat ik nog recht heb op 10% korting.
Heb nu in de maand juli dit onderwerp nogmaals 2 maal onder hun aandacht gebracht. Krijg geen gehoor meer. Ben daar enorm boos over. Wat een behandeling. Geen enkele service. Koop daar nooit van mijn leven meer. Voel mij absoluut niet serieus genomen. Ik kan inmiddels niet meer in "mijn wehkamp" om onbekende reden. Ben geen wanbetaler, heb geen klachtenverleden of wat dan ook. Ik hoop dat TROSRADAR aan dit soort gedrag aandacht besteed. En zo te zien op het forum is er veel aan de hand met Wehkamp.

Re: korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 27 jul 2010 08:56
door Webcarewehkamp.nl
Geachte heer Polkaster,

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Frits Pieters
wehkamp.nl

Re: korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 27 jul 2010 18:32
door polkaster
Wehkamp geeft aan te bemiddelen. Heb nu via de mail mijn gegevens kenbaar gemaakt. Zal hier melden of en hoe Wehkamp deze kwestie oplost.

Re: korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 27 jul 2010 18:46
door polkaster
Heb geprobeerd te mailen naar de heer Pieters via het door hem vermelde email-adres. De mail komt onbezorgd retour. Heb natuurlijk het emailadres nogmaals getest. Gekopieerd en ook simpel door op de link te klikken. Dat werkt dus niet. Ik ga ervan uit dat dit een fout is. Verzoek hierbij de heer Pieters mij een mail te sturen waarop ik mijn gegevens aan u kenbaar kan maken. Mijn adres: [email protected]. Dit adres vervalt over enige tijd. Dus kan ik het hier noemen.

Re: korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 27 jul 2010 19:30
door poespas
Als de periode inging op 22 april, en jij hebt op 22 april om 0.54 besteld heb je gewoon recht op 10% korting.

Snap niet wat daar moeilijk aan is voor Wehkamp.

Zij moeten alsnog de 10% aan je overmaken :idea:

Re: korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 27 jul 2010 20:00
door polkaster
Bedankt 'poespas' voor jouw reactie. Ben uiteraard met je eens dat het heel simpel is. Kennelijk is het te veel moeite en tijd om de administratie te regelen. Overal waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, zo luidt het gezegde. Maar van de emails van Wehkamp snap ik niets. En dan de bijna 3 maanden om te antwoorden. Gelukkig heb ik een printscreen van de actieperiode destijds gemaakt, anders zou ik wellicht nog moeten aantonen wanneer die actie plaatsvond. Het antwoord was namelijk dat de bestelling (en betaling) buiten de actieperiode was gedaan zonder daarbij aan te geven wanneer die actieperiode volgens hen was. Nou ja, ik wacht af wat de bemiddeling voor mij betekent.

Re: korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 04 aug 2010 23:01
door polkaster
Vandaag alsnog de korting van Wehkamp ontvangen. Ook is mij een kadobon van 10 Euro in het vooruitzicht gesteld voor een eventuele volgende bestelling. Vind dat Wehkamp dit uiteindelijk keurig heeft opgelost.

Re: korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 04 aug 2010 23:03
door Chocomelk
polkaster schreef:Vandaag alsnog de korting van Wehkamp ontvangen. Ook is mij een kadobon van 10 Euro in het vooruitzicht gesteld voor een eventuele volgende bestelling. Vind dat Wehkamp dit uiteindelijk keurig heeft opgelost.
Ja haha en voor hoeveel moet je minimaal besteden wil je die 10 euro tegoedbon in kunnen wisselen ?

Re: korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 04 aug 2010 23:22
door polkaster
Het gaat mij om het gebaar en niet om het bedrag en eventuele voorwaarden voor de besteding van die bon. Voorlopig hebben ze mij als klant terug.

Re: korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!

Geplaatst: 05 aug 2010 10:58
door poespas
Dit vind ik heel netjes opgelost van Wehkamp.
Gefeliciteerd :D