korting4daagse Wehkamp ZONDER korting!
Geplaatst: 26 jul 2010 20:06
Ik had op 22 april 2010 een mediaplayer en toebehoren bij Wehkamp besteld en betaald via iDeal. Dat was om 0:54. De volgende dag zag ik dat de korting4daagse was begonnen op 22 april 2010. Ik zou dan recht hebben op 10% extra korting. Heb er een mailtje aan gewaagd in de veronderstelling dat de fout, het niet doorberekenen van de korting, snel zou worden hersteld. Je krijgt eerst een automatische ontvangstbevestiging waarin staat dat ik binnen 3 dagen een reactie kan verwachten. Om kort te gaan na nogeens 3 mailtjes en een klacht van mij kwam er eindelijk op 9 juli 2010 een inhoudelijke reactie, nl. dat de bedoelde korting reeds in de prijs is verwerkt. Dat is aantoonbaar onjuist. Dan nog maar gemaild met als reactie: Gachte heer, mevrouw G.... (nb. heb in hun administratie aangevinkt 'man'), Hartelijk dank voor uw e-mail .....en dan heel cryptisch:
"U geeft aan dat het door u bestelde artikel in prijs verlaagd is. Helaas kunnen we de prijs niet aanpassen omdat de aankoop buiten de actieperiode heeft plaatsgevonden. Als u via I-deal betaald is dat gelijk aan het bedrag van de bestelde artikelen plus bezorgkosten, voor ons is het nu niet meer mogelijk om die prijs aan te passen."
Niet vermeld in de reactie is wanneer die actieperiode dan WEL was volgens hen. Gelukkig had ik nog een mail van Wehkamp en een printscreen met daarop de actieperiode. Heb vervolgens een betalingsbewijs met daarop de datum toegezonden. Had aangegeven dat ik met iDeal had betaald dus waarom 'als u via iDeal betaald hebt" De enige conclusie kan zijn dat ik nog recht heb op 10% korting.
Heb nu in de maand juli dit onderwerp nogmaals 2 maal onder hun aandacht gebracht. Krijg geen gehoor meer. Ben daar enorm boos over. Wat een behandeling. Geen enkele service. Koop daar nooit van mijn leven meer. Voel mij absoluut niet serieus genomen. Ik kan inmiddels niet meer in "mijn wehkamp" om onbekende reden. Ben geen wanbetaler, heb geen klachtenverleden of wat dan ook. Ik hoop dat TROSRADAR aan dit soort gedrag aandacht besteed. En zo te zien op het forum is er veel aan de hand met Wehkamp.
"U geeft aan dat het door u bestelde artikel in prijs verlaagd is. Helaas kunnen we de prijs niet aanpassen omdat de aankoop buiten de actieperiode heeft plaatsgevonden. Als u via I-deal betaald is dat gelijk aan het bedrag van de bestelde artikelen plus bezorgkosten, voor ons is het nu niet meer mogelijk om die prijs aan te passen."
Niet vermeld in de reactie is wanneer die actieperiode dan WEL was volgens hen. Gelukkig had ik nog een mail van Wehkamp en een printscreen met daarop de actieperiode. Heb vervolgens een betalingsbewijs met daarop de datum toegezonden. Had aangegeven dat ik met iDeal had betaald dus waarom 'als u via iDeal betaald hebt" De enige conclusie kan zijn dat ik nog recht heb op 10% korting.
Heb nu in de maand juli dit onderwerp nogmaals 2 maal onder hun aandacht gebracht. Krijg geen gehoor meer. Ben daar enorm boos over. Wat een behandeling. Geen enkele service. Koop daar nooit van mijn leven meer. Voel mij absoluut niet serieus genomen. Ik kan inmiddels niet meer in "mijn wehkamp" om onbekende reden. Ben geen wanbetaler, heb geen klachtenverleden of wat dan ook. Ik hoop dat TROSRADAR aan dit soort gedrag aandacht besteed. En zo te zien op het forum is er veel aan de hand met Wehkamp.