Service Samsung wederom waardeloos!
Geplaatst: 27 jul 2010 12:33
Beste Samsung,
Eind vorige maand is van mijn Wasmachine de printplaat voor het aansturen van de motor gesneuveld. Ik heb toen eerst zelf contact opgenomen met jullie maar dit was vruchteloos, de jufrouw die ik aan de telefoon had luisterde niet eens naar wat ik zei en was alleen geïnteresseerd in het sturen van een servicemonteur. Aangezien ik zelf technicus ben had ik het probleem al opgespoord en wilde ik alleen informatie over de benodigde printplaat en waar ik die kan kopen, maar ze wilde me daarin niet helpen.
Enigszins geïrriteerd ben ik toen naar het onderdelenhuis gegaan om een nieuwe printplaat te bestellen. Nadat zij met jullie in contact zijn getreden is er nog het een en ander heen en weer gebeld over het type en prijsopgaaf zonder vrucht af te werpen.
Nu hebben een print besteld maar is deze nog steeds niet binnen!
Mijn Wasmachine is al vijf weken kapot en ik hoor alleen maar verhalen over dat de betreffende afdeling onderbezet is, dat men het zo druk heeft, dat men het niet weet en zo voort.
Toen ik deze machine aanschafte heb ik nog extra navraag gedaan over service en onderdelen e.d. en volgens de Mediamarkt en Samsung was dit allemaal o.k. en nu de nood aan de man is zit ik gewoon minstens anderhalve maand zonder wasmachine!!
Wel Samsung ik had niet verwacht afgescheept te worden. Ik vind dit echt te waardeloos voor woorden en zal dit ook niet voor me houden. Willen jullie me soms wijsmaken dat jullie geen enkele print hebben liggen bij jullie service afdeling? Of zijn jullie gewoon zo slecht voorbereid! En ja, het is vakantietijd maar dit duurt nu al veel te lang. Een beetje Goodwill van jullie kant was leuk geweest maar blijkbaar te veel gevraagd.
Eind vorige maand is van mijn Wasmachine de printplaat voor het aansturen van de motor gesneuveld. Ik heb toen eerst zelf contact opgenomen met jullie maar dit was vruchteloos, de jufrouw die ik aan de telefoon had luisterde niet eens naar wat ik zei en was alleen geïnteresseerd in het sturen van een servicemonteur. Aangezien ik zelf technicus ben had ik het probleem al opgespoord en wilde ik alleen informatie over de benodigde printplaat en waar ik die kan kopen, maar ze wilde me daarin niet helpen.
Enigszins geïrriteerd ben ik toen naar het onderdelenhuis gegaan om een nieuwe printplaat te bestellen. Nadat zij met jullie in contact zijn getreden is er nog het een en ander heen en weer gebeld over het type en prijsopgaaf zonder vrucht af te werpen.
Nu hebben een print besteld maar is deze nog steeds niet binnen!
Mijn Wasmachine is al vijf weken kapot en ik hoor alleen maar verhalen over dat de betreffende afdeling onderbezet is, dat men het zo druk heeft, dat men het niet weet en zo voort.
Toen ik deze machine aanschafte heb ik nog extra navraag gedaan over service en onderdelen e.d. en volgens de Mediamarkt en Samsung was dit allemaal o.k. en nu de nood aan de man is zit ik gewoon minstens anderhalve maand zonder wasmachine!!
Wel Samsung ik had niet verwacht afgescheept te worden. Ik vind dit echt te waardeloos voor woorden en zal dit ook niet voor me houden. Willen jullie me soms wijsmaken dat jullie geen enkele print hebben liggen bij jullie service afdeling? Of zijn jullie gewoon zo slecht voorbereid! En ja, het is vakantietijd maar dit duurt nu al veel te lang. Een beetje Goodwill van jullie kant was leuk geweest maar blijkbaar te veel gevraagd.