Pagina 1 van 1

Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Geplaatst: 27 jul 2010 21:46
door Quint62
Een paar maanden geleden heb ik mijn mobiele abonnement bij telfort verlengd en er een mobiel internetabonnement bij genomen. De aanbieding voor mobiel internet was de eerste 3 maanden €2,50 in plaats van €10. De korting van €7,50 per maand is echter nooit verrekend en maandelijks wordt er €10 in rekening gebracht (de kortingen op het mobiele abonnement zelf en op de sms bundel zijn trouwens wel netjes verwerkt). Op een email aan de klantenservice is nooit een reactie gekomen..

Zijn er mensen met gelijksoortige ervaringen?

Re: Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Geplaatst: 28 jul 2010 12:39
door HTCHenk007
De top 3 op dit forum gaat niet voor niks over telfort, nu is het wachten op Telfort webcare ;-)

"komt u maar in"

Re: Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Geplaatst: 28 jul 2010 15:42
door Telfort webcare
@Quint62,

Graag ontvang ik in een privébericht het desbetreffende 06-nummer, uw e-mail adres en NAW-gegevens om naar uw probleem te kunnen kijken.

Hugo

Re: Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Geplaatst: 28 jul 2010 16:32
door b1ke
ja ik heb dit ook mogen ondervinden

klaag al sinds juni en het is nu nog steeds niet volledig opgelost

Re: Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Geplaatst: 29 jul 2010 09:48
door Telfort webcare
@b1ke

U geeft aan dat uw klacht nog niet volledig is opgelost. Na uw eerdere post is er telefonisch contact met u geweest. Het volgende is voor u in orde gemaakt:
- de sms-bundel verhoogd naar 300.
- de surf & mailbundel is toegevoegd.
- het misgelopen bedrag m.b.t. korting van het eerdere abonnement is gecrediteerd.
- aan de tweede aansluiting is de surf & mailbundel toegevoegd.
- de misgelopen korting op de surf & mailbundel is in één keer voor u gecrediteerd.

Ik laat telefonisch contact met u leggen om erachter te komen hoe wij u verder nog van dienst kunnen zijn.

Daphne

Re: Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Geplaatst: 29 jul 2010 16:48
door b1ke
Telfort webcare schreef:@b1ke

U geeft aan dat uw klacht nog niet volledig is opgelost. Na uw eerdere post is er telefonisch contact met u geweest. Het volgende is voor u in orde gemaakt:
- de sms-bundel verhoogd naar 300.
- de surf & mailbundel is toegevoegd.
- het misgelopen bedrag m.b.t. korting van het eerdere abonnement is gecrediteerd.
- aan de tweede aansluiting is de surf & mailbundel toegevoegd.
- de misgelopen korting op de surf & mailbundel is in één keer voor u gecrediteerd.

Ik laat telefonisch contact met u leggen om erachter te komen hoe wij u verder nog van dienst kunnen zijn.

Daphne
Beste daphne
er zijn 2 crediteringen toegepast
1 van 40 euro voor 2009
en 1 van 12,61 voor kosten data verbruik nl terwijl ik een surf en mail bundel hoorde te hebben


de korting op de surf en mail bundel a 22,50 voor 3 maanden is niet toegepast

voorts is er voor de periode 22-06 tot 21-07 8,15 voor data verbruik in rekening gebracht terwijl ik een surf en mail bundel heb

terwijl ik dit type ben ik gebeld door telfort en is mij beloofd dat het nu wel in orde komt.

ik wacht de factuur van juli af en zal dan feedback geven of de problemen dan eindelijk allemaal zijn opgelost mits ik tegen die tijd niet afgesloten ben, aangezien ik nu volgens de telfort website een betalings achterstand heb

Let op! U heeft een betalingsachterstand. Achterstand: € -5,82

vraag me af hoe je een betalings achterstand kan hebben van min 5 euro maar goed.

Re: Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Geplaatst: 29 jul 2010 17:10
door Telfort webcare
@b1ke

De factuur van juli is al opgemaakt. Hierop vindt u een gedeelte van de toegezegde correctie terug. Het resterende deel ziet u terug op de factuur van augustus.

Achter de schermen houd ik het hoe dan ook voor u in de gaten.

daphne