Waterpomp in auto geplaatst terwijl het NIET hoeft!
Geplaatst: 28 jul 2010 11:56
Mijn auto is weggetakeld door een bedrijf wat aangesloten is bij Route Mobiel.
De monteur van dit bedrijf stelde als diagnose dat mijn waterpomp vastgelopen was.
Bij de garage hebben ze dus gekeken en bleek dat het niet de waterpomp was maar de dynamo was vastgelopen. Ondertussen hebben ze er dus wel een waterpomp ingezet van 125 euro! Dan hoeft dat toch niet? Garagehouder antwoordde dat hij de waterpomp er al in had (en er dus niet weer uitgehaald heeft??). Dat kost mij wel extra geld! Hij had als smoes "dat Route Mobiel het ook niet altijd juist heeft". En dan laat je de nieuwe waterpomp er maar in zitten? Ook zei hij er twee dagen mee bezig geweest te zijn, maar mij toch maar 8 uren werkloon gerekend heeft (hij zou me geen 2 dagen gaan rekenen). Wat al meer dan genoeg is lijkt me. Zo lang hoeft dat toch niet te duren?
Ik ben al met al helemaal niet tevreden. Volgens mij berekent deze garagehouder veel te veel. Al met al heeft dit grapje me een kleine 500 euro gekost. Ik voel me opgelicht. Ik heb geen idee als ik er niet bij ben wat hij met mijn auto doet.
Ik vertrouw autohandelaren zo langzamerhand voor geen cent meer.
Wie heeft ook ervaring met dit soort zaken? En wat kan ik doen?
Groet,
Lucie
De monteur van dit bedrijf stelde als diagnose dat mijn waterpomp vastgelopen was.
Bij de garage hebben ze dus gekeken en bleek dat het niet de waterpomp was maar de dynamo was vastgelopen. Ondertussen hebben ze er dus wel een waterpomp ingezet van 125 euro! Dan hoeft dat toch niet? Garagehouder antwoordde dat hij de waterpomp er al in had (en er dus niet weer uitgehaald heeft??). Dat kost mij wel extra geld! Hij had als smoes "dat Route Mobiel het ook niet altijd juist heeft". En dan laat je de nieuwe waterpomp er maar in zitten? Ook zei hij er twee dagen mee bezig geweest te zijn, maar mij toch maar 8 uren werkloon gerekend heeft (hij zou me geen 2 dagen gaan rekenen). Wat al meer dan genoeg is lijkt me. Zo lang hoeft dat toch niet te duren?
Ik ben al met al helemaal niet tevreden. Volgens mij berekent deze garagehouder veel te veel. Al met al heeft dit grapje me een kleine 500 euro gekost. Ik voel me opgelicht. Ik heb geen idee als ik er niet bij ben wat hij met mijn auto doet.
Ik vertrouw autohandelaren zo langzamerhand voor geen cent meer.
Wie heeft ook ervaring met dit soort zaken? En wat kan ik doen?
Groet,
Lucie