LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zogenaamde aanmelding oxxio
zogenaamde aanmelding oxxio
Ik zit sinds nov 09 bij EnergieDirect en betaal voor gas en licht 177 per maand.
Deze maand kreeg ik ineens een rekening voor maar 82,99.
Dus ik mailen. Krijg ik als antwoord dat ik per 26 Juni overgestapt zou zijn naar Oxxio voor gas
De rekening was dus alleen voor electra en een opzegvergoeding voor gas omdat ik voortijdig opgezegd zou hebben.
Nu komt het: ik weet dus van niks. Ben helemaal niet overgestapt naar Oxxio, waarom zou ik.
Ik heb op geen enkele wijze contact gehad met die lui.
Ben dus absoluut niet van plan om ook maar 1 cent aan die lui te betalen, en de opzegvergoeding aan EnergieDirect gaat natuurlijk ook niet gebeuren.
Heb vandaag een mail gestuurd naar de Oxxiomedewerker dus maar afwachten.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, dat ze zogenaam (ongevraagd) naar Oxxio zijn overgestapt
Deze maand kreeg ik ineens een rekening voor maar 82,99.
Dus ik mailen. Krijg ik als antwoord dat ik per 26 Juni overgestapt zou zijn naar Oxxio voor gas
De rekening was dus alleen voor electra en een opzegvergoeding voor gas omdat ik voortijdig opgezegd zou hebben.
Nu komt het: ik weet dus van niks. Ben helemaal niet overgestapt naar Oxxio, waarom zou ik.
Ik heb op geen enkele wijze contact gehad met die lui.
Ben dus absoluut niet van plan om ook maar 1 cent aan die lui te betalen, en de opzegvergoeding aan EnergieDirect gaat natuurlijk ook niet gebeuren.
Heb vandaag een mail gestuurd naar de Oxxiomedewerker dus maar afwachten.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, dat ze zogenaam (ongevraagd) naar Oxxio zijn overgestapt
Re: zogenaamde aanmelding oxxio
Deze mail kreeg ik net van Oxxio,
Geachte mevrouw .............,
Per abuis is de levering van gas bij Oxxio geheractiveerd. Dit gaan wij uiteraard zo snel mogelijk corrigeren. Inmiddels is er al bericht uitgegaan naar energie:direct om de levering per direct over te nemen. Er zal verder door Oxxio niets in rekening gebracht geworden voor deze onterecht geleverde periode.
Mijn excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Geachte mevrouw .............,
Per abuis is de levering van gas bij Oxxio geheractiveerd. Dit gaan wij uiteraard zo snel mogelijk corrigeren. Inmiddels is er al bericht uitgegaan naar energie:direct om de levering per direct over te nemen. Er zal verder door Oxxio niets in rekening gebracht geworden voor deze onterecht geleverde periode.
Mijn excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ook ons is het overkomen redelijke tijd geleden, na heel veel keren contact zou alles geregeld en ontbonden zijn en zou er geen contract zijn wat wij overigens nooit heben afgesloten.Dat werd aangeprezen als een informatiepakket en dat is voor mij nog geen contract. En dan ineens wordt er weer 500 euro afgeschreven. Gelukkig is er nog iemand kalm hier want ik zelf heb voor gesteld om persoonlijk langs te gaan na ongeveer 1en 1/2 jaar om toch eens even duidelijk te maken dat ze van ons geld moeten afblijven. Wij zijn van zins om Das rechtsbijstand in te schakelen indien nodig, maar wat mij betreft gooien ze maar een bom op dat kantoor van oxxio zijn we d'r vanaf stelletje oplichters want ik heb het gehad.
Wettelijk moeten ze toch ook de sleezy verkopers(sters) maar eens aan banden gaan leggen en wat ook vreemd is dat er zomaar geld afgeschreven kan worden, en als je dan naar de bank gaat krijg je ook daar geen duidelijk antwoord in.
Wettelijk moeten ze toch ook de sleezy verkopers(sters) maar eens aan banden gaan leggen en wat ook vreemd is dat er zomaar geld afgeschreven kan worden, en als je dan naar de bank gaat krijg je ook daar geen duidelijk antwoord in.
Voor hun is dit een contract,dat is hun werkwijze.plumes schreef:Ook ons is het overkomen redelijke tijd geleden, na heel veel keren contact zou alles geregeld en ontbonden zijn en zou er geen contract zijn wat wij overigens nooit heben afgesloten.Dat werd aangeprezen als een informatiepakket en dat is voor mij nog geen contract.
Lees het topic "Colportage voor energie de andere kant van u deur" maar eens,een ex-oxxio medewerker aan het woord.(pag 3 van het forum energie)
Bij mij is het gelukkig opgelost.
Oxxio heeft contact gehad met Energie Direct, en nu wordt mn oude contract bij Energie Direct weer hersteld en heb ik geen kosten.
Ik ben opgelucht.
Al met al toch nog snel opgelost
Oxxio heeft contact gehad met Energie Direct, en nu wordt mn oude contract bij Energie Direct weer hersteld en heb ik geen kosten.
Ik ben opgelucht.
Al met al toch nog snel opgelost
Zo ging het bij ons ook. Ondertussen is het zover gekomen dat we naar de bank zijn gegaan en hebben we Oxxio laten blokkeren want ondanks al hun brieven en e mails dat alles recht gezet zou zijn schreven ze steeds toch een bedrag af.
Dus hou je bank afschriften goed in de gaten beter nog laat Oxxio blokkeren.
Dus hou je bank afschriften goed in de gaten beter nog laat Oxxio blokkeren.
Ik word helemaal gek van Energie Direct, die blijft rare rekeningen en afrekeningen sturen, en nu moet ik weer de meterstanden van gas binnen 2 dagen doorgeven om mijn overstap goed af te ronden.
Ik vraag me af wat voor mensen er bij die energiebedrijven werken
Btw: Oxxio heeft tot nu toe niks van mn rekening afgeschreven. Zowizo laat ik nooit iets automatisch afschrijven, maar ik check het natuurlijk wel.
Ik vraag me af wat voor mensen er bij die energiebedrijven werken
Btw: Oxxio heeft tot nu toe niks van mn rekening afgeschreven. Zowizo laat ik nooit iets automatisch afschrijven, maar ik check het natuurlijk wel.
"Wat een poespas allemaal zeg", poespas.
Ik heb ook problemen gehad met oxio, 6 jaar geleden. Zonder dat ik het wist had mijn ex oxio afgesloten. Nadat hij bij mij weg ging wilde ik contract op mijn naam, kon niet was persoon gebonden, maar het wel van een rekening gehaald die niet meer gebruikt werd, maar nog wel op mijn naam. Gebeld met oxio maar ik kon niet het contract opzeggen, dus aangemeld bij nuon en die hebben het over genomen. Oxio kon mij niets maken, contract was niet op mijn naam. Dus laat mij maar bij nuon blijven. Al die beloftes geloof ik niet meer in.
Gr Sonja
Gr Sonja
-
- Contacteer:
Beste poespas,
Ik ben sinds kort namens energie:direct gestart met het verlenen van online service. In uw bericht van 6 augustus 2010 geeft u aan dat uw terugkomst bij energie:direct niet vlekkeloos verloopt.
Helaas vind ik in uw profiel en het bericht geen persoonlijk gegevens, waarmee ik de huidige status kan achterhalen. Ik wil graag met u kijken of ik u ergens bij kan assisteren.
Als u dat ook wilt, laat dan uw persoonlijke gegevens achter via [email protected]. Vermeldt bij uw reactie het volgende nummer: 2088424.
Met vriendelijke groet,
Jochem van energie:direct
Ik ben sinds kort namens energie:direct gestart met het verlenen van online service. In uw bericht van 6 augustus 2010 geeft u aan dat uw terugkomst bij energie:direct niet vlekkeloos verloopt.
Helaas vind ik in uw profiel en het bericht geen persoonlijk gegevens, waarmee ik de huidige status kan achterhalen. Ik wil graag met u kijken of ik u ergens bij kan assisteren.
Als u dat ook wilt, laat dan uw persoonlijke gegevens achter via [email protected]. Vermeldt bij uw reactie het volgende nummer: 2088424.
Met vriendelijke groet,
Hallo Jochem,
Voor zover ik weet is het nu wel opgelost, alleen heb ik nog een toegoed van electra van 16,64 en dat heb ik nog steeds niet ontvangen. Wel moet ik 33,25 betalen voor stroom voor Augustus. Lijkt mij dat zij die 16,64 dan kunnen verrekenen.
Mocht je hier niet antwoorden dan mail ik wel even
Voor zover ik weet is het nu wel opgelost, alleen heb ik nog een toegoed van electra van 16,64 en dat heb ik nog steeds niet ontvangen. Wel moet ik 33,25 betalen voor stroom voor Augustus. Lijkt mij dat zij die 16,64 dan kunnen verrekenen.
Mocht je hier niet antwoorden dan mail ik wel even
-
- Contacteer:
Beste poespas,
Graag ontvang ik een mailtje met hierin uw persoonlijke gegevens, zodat ik de huidige status van uw vraag kan achterhalen.
Heeft u overigens ook al op Mijn energie:direct gekeken? Hier kunt u namelijk al uw nota's inzien.
U kunt uw e-mail richten aan [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Graag ontvang ik een mailtje met hierin uw persoonlijke gegevens, zodat ik de huidige status van uw vraag kan achterhalen.
Heeft u overigens ook al op Mijn energie:direct gekeken? Hier kunt u namelijk al uw nota's inzien.
U kunt uw e-mail richten aan [email protected]
Mail is onderweg
Tjonge dat is snel op een post van 7 aug,8 sept reageren.energie:direct schreef:Beste poespas,
Met vriendelijke groet,
Gelukkig heeft ie wel snel gereageerd op mijn mailtje van net, want hij heeft net gebeld en als het goed is is alles nu opgelost, amen
Gelukkig dan.
Als je op een mailtje ook 4 weken moet wachten,schiet niet op
Als je op een mailtje ook 4 weken moet wachten,schiet niet op
En dan maar hopen dat idd alles nu weer normaal is.
Ik had trouwens binnen 7 dagen na aanmelding toendertijd bij Energie Direct telefonisch opgezegd, maar je raadt het al, ze wisten van niks dus ik zat er gewoon een jaar aan vast.
Ik zit dus tegen mn wil in bij Energie Direct maar niks aan te doen
Ik had trouwens binnen 7 dagen na aanmelding toendertijd bij Energie Direct telefonisch opgezegd, maar je raadt het al, ze wisten van niks dus ik zat er gewoon een jaar aan vast.
Ik zit dus tegen mn wil in bij Energie Direct maar niks aan te doen
-
- Contacteer:
Beste poespas,
Via dit bericht wilde ik u graag laten weten dat inmiddels alles correct is afgehandeld. Uw betalingen zullen weer als vanouds verlopen.
Ik las in uw vorige bericht dat u tegen uw wil in klant bent geworden bij energie:direct. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik wilde u daarom laten weten dat uw contract doorloopt tot 9 november 2010. U kunt dan overstappen naar een energieleverancier naar keuze.
Mocht u toch bij energie:direct klant willen blijven, dan hoeft u hier niets voor te doen. Uw contract zal dan automatisch verlengd worden.
Wanneer u verder nog vragen heeft dan kunt u deze altijd stellen.
Jochem, van energie:direct
Via dit bericht wilde ik u graag laten weten dat inmiddels alles correct is afgehandeld. Uw betalingen zullen weer als vanouds verlopen.
Ik las in uw vorige bericht dat u tegen uw wil in klant bent geworden bij energie:direct. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik wilde u daarom laten weten dat uw contract doorloopt tot 9 november 2010. U kunt dan overstappen naar een energieleverancier naar keuze.
Mocht u toch bij energie:direct klant willen blijven, dan hoeft u hier niets voor te doen. Uw contract zal dan automatisch verlengd worden.
Wanneer u verder nog vragen heeft dan kunt u deze altijd stellen.
Laatst gewijzigd door energie:direct op 20 sep 2010 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Beste Snepke,
Het klopt inderdaad dat het enige tijd heeft geduurd voordat een reactie is gekomen op dit forum. Vanuit energie:direct ben ik namelijk onlangs begonnen met het online verlenen van service.
Ik ben het volledig met u eens dat sommige berichten te lang hebben open gestaan en ik begrijp ook dat dit als vervelend wordt ervaren. Ik zal er dan ook alles aan doen om steeds eerder te reageren op berichten, dit is iets waar ik naar toe moet werken gezien het feit dat er nog een aantal openstaande berichten zijn.
Hopelijk heb ik u met dit bericht voldoende geïnformeerd, mocht u verder nog vragen, tips of opmerkingen hebben dan kunt u deze richten aan [email protected].
Het klopt inderdaad dat het enige tijd heeft geduurd voordat een reactie is gekomen op dit forum. Vanuit energie:direct ben ik namelijk onlangs begonnen met het online verlenen van service.
Ik ben het volledig met u eens dat sommige berichten te lang hebben open gestaan en ik begrijp ook dat dit als vervelend wordt ervaren. Ik zal er dan ook alles aan doen om steeds eerder te reageren op berichten, dit is iets waar ik naar toe moet werken gezien het feit dat er nog een aantal openstaande berichten zijn.
Hopelijk heb ik u met dit bericht voldoende geïnformeerd, mocht u verder nog vragen, tips of opmerkingen hebben dan kunt u deze richten aan [email protected].
Nou Jochem poespas zit dus nu bij energie:direct.energie:direct schreef:Beste poespas
Ik wilde u daarom laten weten dat uw contract doorloopt tot 9 september 2010. U kunt dan overstappen naar een energieleverancier naar keuze.
Als poespas 20 sept pas weet dat ze 9 sept kan overstappen is hij/zij dan wel te laat met overstappen,het contract is dan al wel automatisch verlengd.
Jullie zijn echt lekker bezig zo,lekker snel.