Pagina 1 van 1

Koop echt nooit een telefoon bij de kijkshop

Geplaatst: 30 jul 2010 16:29
door SusannevdL
Ik heb net 4 maanden mijn telefoon en ik was in mijn telefoonboek aan het scrollen en ineens had ik geen beeld meer nadat ik hem probeerde opnieuw aan te zetten was mijn scherm gebroken.Nou had ik hem voor reparatie weg gebracht en kreeg ik 4 weken later te horen u telefoon word niet gemaakt want u heeft u telefoon laten vallen of ergens tegen aan gestoten.Natuurlijk werd ik niet gelooft door hun en nou kon ik mijn telefoon weer terug krijgen maar moet ik wel eerst 25,- euro voor betalen volkomen belachelijk dus aangezien ik vergeten was mijn telefoonnummer op mijn kaartje te zetten ben ik alles kwijt. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: DUS KOOP NOOIT EEN TELEFOON BIJ DE KIJKSHOP.

Re: Koop echt nooit een telefoon bij de kijkshop

Geplaatst: 30 jul 2010 20:34
door henk51
DUS KOOP NOOIT EEN TELEFOON BIJ DE KIJKSHOP.
Dit was u in iedere telefoonwinkel overkomen,ligt niet aan Kijkshop maar aan de reparatie bedrijven.
Neem eens de moeite om alle postings eens door te lezen. Dan kom je alle telefoonwinkels tegen.

gr Henk

Re: Koop echt nooit een telefoon bij de kijkshop

Geplaatst: 02 aug 2010 15:44
door C'est un secret
Iedereen weet dat de kijkshop leuk is voor mensen die hun telefoon nauwelijks gebruiken en/of er niet zoveel om geven en gewoon een goedkope telefoon willen hebben. Als u echt goede service wilt, moet u naar winkels als Belcompany gaan en niet naar een flutwinkel zoals kijkshop. Of u gaat eens goed zoeken naar een betrouwbare webshop. Service kost nu eenmaal geld.

Re: Koop echt nooit een telefoon bij de kijkshop

Geplaatst: 02 aug 2010 16:25
door HTCHenk007
Dit heeft natuurlijk echt niks te maken met de service die de kijkshop levert, wat trouwens in mijn ogen altijd prima gebeurd. Ik verwacht dat je bij elke telecom aanbieder hetzelfde was overkomen. Aangezien dit een typisch gevalletje gebruikersschade is. Hier kan je natuurlijk tegenin gaan maar dat win je nooit aangezien het toestel niet met een lees: kapot beeldscherm de winkel verlaat.

Als je er zeker van bent dat dit geen gebruikerschade is geef dat aan bij de winkel laat hem nogmaals opsturen echter is dat het niet wat het in 99,9% van de gevallen is, dan ben je nogmaals 25 euro kwijt aan onderzoekskosten.

Volgende keer iets delicater met het toestel omgaan, koop voor het behoud van het toestel er misschien een hoesje voor. Dat voorkomt veel gevallen van schade aan het toestel.

Maar je weet hoe het met Nederlanders is die willen voor een dubbie op de eerste rij zitten.

MVG,

Henk