LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonreparatie: rechten na 3x slechte reparatie?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
frank1989

Telefoonreparatie: rechten na 3x slechte reparatie?

Ongelezen bericht door frank1989 »

Hoi,

Ik heb een HTC Desire die tijdens het smsen vrij harde trillingen geeft, meer dan zou moeten. Zelfs zo hard, dat er onderdelen gaan kraken tijdens het smsen. Dit is echt een defect, iedereen die ik het laat voelen merkt het en andere Desires die ik geprobeerd heb, vertonen dit niet.

Dynafix die de reparaties voor HTC doet, had de eerste keer niks gevonden en bij de tweede reparatie de camera vervangen. Dit zou volgens hun het gekraak veroorzaakt hebben. Echter, nog steeds blijft het probleem bestaan.
Het toestel stuur ik nu voor de derde keer ter reparatie. Ik hoorde dat je na drie reparaties (wettelijk) recht hebt op een vervangend exemplaar. Weet iemand hoe dit juridisch in elkaar zit, wat ik eventueel kan eisen?

Groeten,

Frank.

mich24

Re: Telefoonreparatie: rechten na 3x slechte reparatie?

Ongelezen bericht door mich24 »

Pas bij een 4e keer opsturen heb je recht op vervanging. Dit alleen als de vorige 3 keren ook daadwerkelijk een reparatie geweest is. Dus bijvoorbeeld een software update is geen reparatie..

Gesloten