LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bol.com Betalingsherinneringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Tesske
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2010 01:28

bol.com Betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door Tesske »

Heb bij bol.com 3 art. besteld waarvan ik er 2 heb aangekregen. Het derde is ondertussen al 3 weken overtijd. Nu kreeg ik ineens betalingsherinneringen van de 2 art. die ik al heb gekregen, terwijl ik alles al had betaald bij de bestelling met Maestro(België). Als je met Maestro betaald (is hetzelfde als je in de winkel betaald met je kaart) krijg je op je bankafschriften geen rekeningnr te zien van Bol.com alleen staat de naam vermeld "Nieuwegein".
Heb over de betalingsherinneringen een hele dag gemaild, maar ze vinden het zogezegd niet terug die betaling terwijl ik het bankafschrift ook al heb doorgemaild. Ondertussen krijg ik ook het 3de art. niet toegezonden en dit is een artikel van 22,90 euro. Terwijl ik alles al heb betaald.
Antwoorden doen ze ook al niet meer op mijn mails. Service??????
Dus als je vraagt aan mij wat ik vind van "Bol.com", moet ik er zeker geen tekeningetje bij maken zeker.
Ik werk zelf op een facturatiedienst. Nakijken of iemand betaald heeft is niet zo moeilijk als je de naam hebt en het rekeningnr waar het vandaan komt, het bedrag en de datum. Maar bij "Bol.com" is dat precies heel moeilijk.

bol.com
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 feb 2010 14:33

Re: bol.com Betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door bol.com »

Beste Tesske,

Vervelend dat er een aantal zaken niet goed zijn gegaan. Ik zou je willen vragen om je vraag nogmaals te sturen naar [email protected]? Wij gaan dan kijken hoe we je probleem kunnen oplossen.

Alvast bedankt,

bol.com

rechtvaardigheid
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2010 10:51

Re: bol.com Betalingsherinneringen

Ongelezen bericht door rechtvaardigheid »

Mijn ervaring met bol.com is uitsluitend positief. Nette en niet wantrouwende klantenservice en prettig contact. (in tegenstelling tot sommige andere webwinkels)

Of je nu een keer een betaling over het hoofd ziet waarna je netjes geatendeerd wordt middels mail waarna post, of dat je artikel beschadigd is, krijg je bij bol.com als klant (bijna) altijd het voordeel van de twijfel.

Ik bestel behoorlijk bij bol.com en heb nog geen enkele negatieve ervaring gehad! :D

Gesloten