Slechte service STREGO JUWELIERS NIEUWEGEIN
Geplaatst: 31 jul 2010 21:24
Ik kwam zo af en toe bij Strego Juweliers in Nieuwegein. Elke keer als ik er was, ging het er vreemd aan toe. Het begon met het vervangen van een batterij van een horloge van mijn vrouw. Dit wilden we door een vakman laten doen, dus naar Strego Juweliers te Nieuwegein. Toen we daar aankwamen, stonden ze echt te kijken van wat moet je. Batterijtje vervangen mevrouw??? Komt voor mekaar. Toen we het horloge hadden opgehaald, was het na een paar weken ineens kapot. Dat kan, dachten we nog. We hebben het er toen maar bij laten zitten.
Het tweede voorval was het opnieuw laten graveren van een armbandje van mijn oudste dochter. Toen deden ze al meteen moeilijk omdat het zo klein was en slechte kwaliteit. Ze konden het wel opnieuw palleisten, maar dat was vier keer zo duur als een nieuw armbandje. We hebben toen toch doorgezet, om het erop te laten graveren. Met een zucht deden ze het. Toen we het ophaalden, zag het er best wel goed uit. Wij blij. Was dat nou zo moeilijk meneer de juwelier? Hij had er toen zeker geen zin in?
Het derde voorval was het bijbestellen van een meisjes kopje voor aan een bedel-armbandje. We wilden het ook laten graveren en we werden meteen gewezen dat het aardig zou gaan kosten als we iets speciaals wilden. Gewoon een naam viel uiteindelijk mee en dat wilden we ook. Toen we de naam LOTTE hadden vermeld, vroeg de eigenaar ineens: "Wilt u nou een jongetje of een meisjes-kopje, want dat heeft u nog geeneens gezegd". Lotte lijkt mij een meisjesnaam, dus een meisjes kopje. De eigenaar zei toen niks meer. En wat gaat het ons kosten? Tja, dat kon hij niet zeggen en was niet na te kijken. Hij deed geeneens moeite. We hebben het toen maar wel gedaan, echt duur zou het niet wezen, dachten/hoopten we dan maar.
Toen we het kwamen ophalen, deden ze vrij normaal, want tja...dat was op het moment dat we onze portemonné opentrokken natuurlijk. In deze periode was ons jongste dochtertje 6 maanden en wilden haar een meisjes armbandje op laten doen met een plaatje eraan met haar naam erop. Ons oudste dochtertje had dat ook al drie jaar om en was een succes. Hier begint ons vierde voorval, want het uitzoeken van zo'n armbandje (uiteraard nog steeds bij Strego Juweliers in Nieuwegein) ging ook niet echt service-matig. Het was aardig druk die dag en er kon natuurlijk duurdere sierraden worden verkocht, dan zo'n klein goedkoop *** armbandje voor een baby. Dat hoorde je ze gewoon denken en hun gezichten straalden het ook uit van die verkopers. Uiteindelijk had ik een keuze gemaakt met mijn vrouw en hebben een en ander besteld. Met een nogal rottig gevoel gingen we de winkel uit. Bij het ophalen ging het er weer vriendelijk aan toe, want tja...mijn portemonné moest weer getrokken worden. Nou duurde dat ook erg lang; reden weet ik niet en ze draaiden ook nog even een cijfer om, in ons nadeel. Valt te proberen, mevrouw de winkelier.
Ik zei nog tegen mijn vrouw: "Nog 1 slecht voorval en we komen er nooit meer terug".
Vandaag (vijfde voorval) viel het armbandje van mijn jongste dochtertje ineens af. Ze kan nog geeneens kruipen en zit er nog niet aan. Slechte kwaliteit en de soldeerlaag heeft losgelaten. Wij weer naar Strego juweliers terug en kregen direct te horen, dat dit al lekker lang is gedragen, plaatje totaal afgedragen en er is geeen garantie op breuken. Dit was het eerste wat uit zijn mond kwam met dollar-tekens in zijn ogen. Wij uitgelegd dat ons dochtertje er al 1 drie jaar om heeft en nergens last van heeft. Daar had hij niks mee te maken. Wij vertelden van onze bovenstaande voorvallen en dat deed hem niks. Hij kwam geeneens met een voorstel: Kosten, ideeën, tips....bij ons knapten we toen iets en we zeiden hard in de winkel dat we hier nooit meer terug komen en dat de zaak een slechte service kent. We hadden een rot gevoel de hele dag en eindelijk kan ik het nu even van me af schrijven na de slechte ervaringen van STREGO Juweliers in Nieuwegein (geleden in City Plaza).
Als je je portemonne opentrekt kunnen ze zo nu en dan vriendelijk zijn, maar qua service zijn ze erg slecht en hard en hebben totaal geen luisterend oor.
Het tweede voorval was het opnieuw laten graveren van een armbandje van mijn oudste dochter. Toen deden ze al meteen moeilijk omdat het zo klein was en slechte kwaliteit. Ze konden het wel opnieuw palleisten, maar dat was vier keer zo duur als een nieuw armbandje. We hebben toen toch doorgezet, om het erop te laten graveren. Met een zucht deden ze het. Toen we het ophaalden, zag het er best wel goed uit. Wij blij. Was dat nou zo moeilijk meneer de juwelier? Hij had er toen zeker geen zin in?
Het derde voorval was het bijbestellen van een meisjes kopje voor aan een bedel-armbandje. We wilden het ook laten graveren en we werden meteen gewezen dat het aardig zou gaan kosten als we iets speciaals wilden. Gewoon een naam viel uiteindelijk mee en dat wilden we ook. Toen we de naam LOTTE hadden vermeld, vroeg de eigenaar ineens: "Wilt u nou een jongetje of een meisjes-kopje, want dat heeft u nog geeneens gezegd". Lotte lijkt mij een meisjesnaam, dus een meisjes kopje. De eigenaar zei toen niks meer. En wat gaat het ons kosten? Tja, dat kon hij niet zeggen en was niet na te kijken. Hij deed geeneens moeite. We hebben het toen maar wel gedaan, echt duur zou het niet wezen, dachten/hoopten we dan maar.
Toen we het kwamen ophalen, deden ze vrij normaal, want tja...dat was op het moment dat we onze portemonné opentrokken natuurlijk. In deze periode was ons jongste dochtertje 6 maanden en wilden haar een meisjes armbandje op laten doen met een plaatje eraan met haar naam erop. Ons oudste dochtertje had dat ook al drie jaar om en was een succes. Hier begint ons vierde voorval, want het uitzoeken van zo'n armbandje (uiteraard nog steeds bij Strego Juweliers in Nieuwegein) ging ook niet echt service-matig. Het was aardig druk die dag en er kon natuurlijk duurdere sierraden worden verkocht, dan zo'n klein goedkoop *** armbandje voor een baby. Dat hoorde je ze gewoon denken en hun gezichten straalden het ook uit van die verkopers. Uiteindelijk had ik een keuze gemaakt met mijn vrouw en hebben een en ander besteld. Met een nogal rottig gevoel gingen we de winkel uit. Bij het ophalen ging het er weer vriendelijk aan toe, want tja...mijn portemonné moest weer getrokken worden. Nou duurde dat ook erg lang; reden weet ik niet en ze draaiden ook nog even een cijfer om, in ons nadeel. Valt te proberen, mevrouw de winkelier.
Ik zei nog tegen mijn vrouw: "Nog 1 slecht voorval en we komen er nooit meer terug".
Vandaag (vijfde voorval) viel het armbandje van mijn jongste dochtertje ineens af. Ze kan nog geeneens kruipen en zit er nog niet aan. Slechte kwaliteit en de soldeerlaag heeft losgelaten. Wij weer naar Strego juweliers terug en kregen direct te horen, dat dit al lekker lang is gedragen, plaatje totaal afgedragen en er is geeen garantie op breuken. Dit was het eerste wat uit zijn mond kwam met dollar-tekens in zijn ogen. Wij uitgelegd dat ons dochtertje er al 1 drie jaar om heeft en nergens last van heeft. Daar had hij niks mee te maken. Wij vertelden van onze bovenstaande voorvallen en dat deed hem niks. Hij kwam geeneens met een voorstel: Kosten, ideeën, tips....bij ons knapten we toen iets en we zeiden hard in de winkel dat we hier nooit meer terug komen en dat de zaak een slechte service kent. We hadden een rot gevoel de hele dag en eindelijk kan ik het nu even van me af schrijven na de slechte ervaringen van STREGO Juweliers in Nieuwegein (geleden in City Plaza).
Als je je portemonne opentrekt kunnen ze zo nu en dan vriendelijk zijn, maar qua service zijn ze erg slecht en hard en hebben totaal geen luisterend oor.