LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelgoldcard

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
paul179

Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door paul179 »

Een aantal weken geleden werd ik gebeld door een mevr. van Hotelplan met de mededeling dat ik een reis gewonnen had. Om deze daadwerkelijk in ontvangst te nemen zou ik gebruik moeten maken van de hotelgoldcard.
Kosten voor deze card 139.90.

Zo wantrouwend als ik ben deelde ik de dame mede dat ze maar het e.e.a. op moest sturen. Dit was allemaal geen probleem alles zou worden opgestuurd en de betaling zou pas in gaan als ik niets had terug gezonden. Gesprek werd zelfs opgenomen, echter onderbrak ik de dame een paar waarna ze het gesprek opnieuw moest opnemen. Dit ging o.a over de bataling achteraf na goedkeuren en de zogenaamde gewonnen reis.

Tot op heden niets ontvangen wel is er op 13 juli 2010
139,90 euro van mijn rekening af geschreven. Probeer het nu met een terugboeking voor elkaar te krijgen maar als ik de berichten lees heb ik er een hard hoofd in.

Echt boeven zijn het !! :twisted:

Mensen let a.u.b op geef nooit je rekeningnummer op als ze hier naar vragen.

lourensl

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door lourensl »

Ja, ik ben 26 augustus jl. telefonisch benaderd en was als enige uit mijn gemeente uitgekozen om van de HGC aanbiedingen en nog veel meer te kunnen genieten.
Op e.o.a. manier ontfutselen zij toch het bankrekening nummer. Helaas voor HGC kreeg de vriendelijke beller van mij een bankrekeningnummer met incassoblokkade. Als HGC iets wil van mij, dan sturen zij maar een normale rekening....

purewellness

Ongelezen bericht door purewellness »

Hallo Allemaal,

Vandaag werd ik benaderd door bekende maatschappij..
het verhaal is intussen bekend en het volgende is gebeurt:

Ik moet de opname band ter gehore aanluisteren en mijn bevestigingen aangeven met dat klopt,accoord of een ja..

Mevrouw Sonja, was nog bezig met het opnoemen van mijn naam en adres gegevens (geen bankgegevens of iets over deze card), vervolgens had ik toch zoiets van Nee....dit moest toch maar niet, ik heb het niet zo met bandopnames! vervolgens heb ik de hoorn er op gegooid.

Nu rest mijn vraag......

Kunnen ze me nu nog vervolgen?
kan ik nog iets doen?
nu is het wel zo dat mijn naam en banknummer niet geheel overeen komen, heb mijn getrouwde naam gebruikt en meisjes naam, maar rekening staat alleen op meisjes naam..

is er iemand die me iets meer duidelijkheid kan verschaffen omtrent dit zooitje ongeregeld?

groetjes,

San

paul179

San,

Volgens mij kunnen ze daar helemaal niets mee. Ze hebben een duidelijke en volledige bandopname nodig om immers jou toesteming te hebben.

Daarnaast is jou naam niet gelijk aan de naam van de rekeninghouder dus afschrijven lijkt me ook lastig.

Maar je weet nooit he.. het blijven boeven..

Mochten ze incasseren, direct terugboeken !
Ik heb het bedrag inmiddels terug geboekt en verder niets meer vernomen.

groet,

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Gisteren, bij de uitzending van "MAX", is de Hotelgoldcard aan pas gekomen.
De Director, heeft beloofd, om alle gedupeerden schadeloos te stellen.
Zij moeten dit alleen kenbaar maken!
Of dit werkelijk ook is, blijft af te wachten!

emerald

Ongelezen bericht door emerald »

Klopt wat tennis schrijft, de directeur zelf ontkende dat hij de directeur was, woont in flatgebouwtje is een double-crosser.

lourensl

Daar ben ik weer, het blijkt dat die jongens van HGC geprobeerd hebben om 139,99 te incasseren, ik kreeg met Banking-on-line een melding van een geweigerde incasso en dat klopt, betreffende rekeningnummer is geblokkeerd. Overigens heb ik van die club nooit iets ontvangen en dat is maar beter ook!
Ik raad jullie aan, wanneer je telefonisch benaderd wordt en je tuint er helaas in, blokkeer dan je rekeningnummer voor alle incasso's. Het is even lastig, omdat je de goedbedoelde automatische incasso's handmatig moet gaan verwerken. Maar ja..., je gunt die oplichters ook je geld niet...!

Priya

Ongelezen bericht door Priya »

Hotelcard
Postbus 1031
6201 BA MAASTRICHT

AMSTERDAM, 26 Augustus 2010

Geachte heer/mevrouw,

Met verwijzing naar mijn brief van 19 juli 2010, waarbij ik verwees naar door uw toegezonden kaarten, ingaande juli 2010, terwijl mijn jaarabonnement was ingegaan in september 2009, ben ik ontzettend geïrriteerd en kwaad over uw vrijpostigheid om een nieuwe goldcard toe te sturen met aangepaste datum en mij te vertellen dat ik geen annulering van abonnement heb aangevraagd volgens uw voorwaarden.

Ten eerste heb ik aan uw telefonische verkoper vorig jaar duidelijk gemaakt dat dit een EENMALIG AANKOOP betrof.
Ten tweede is de terugzending en mededeling dat ik GEEN PRIJS stel op uw kaartverstrekking WEL BINNEN DE TIJD VAN 10 maanden na verkoopdatum, gezien het feit dat U GELD VAN MIJN REKENING heeft afgeschreven op 19 SEPTEMBER 2009 en mijn brief aan jullie gedateerd is: 19 JULI 2010, ook al heb ik niet de kleine letters gelezen van uw verdomde OVEREENKOMST, omdat ik niet wist dat jullie zo LAAG waren.

In ieder geval weiger ik jullie kaart te gebruiken en ik stuur het deze keer wederom terug. Dat heeft mij de vorige keer 7.50 EURO GEKOST en is geld dat niet door u vergoed word. Als u mij blijft lastig vallen met uw kaart en geld probeert af te schrijven van mijn bankrekening dan sleep ik u voor de rechter.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met een kwade groet,

Mw K. Jaharia

Priya

Hotelgoldcard
Postbus 1031
6201 BA MAASTRICHT

Amsterdam, 19 juli 2010

Betreft: ongevraagde toezending nieuwe hotelgoldcard

Geachte heer/mevrouw,

Vorig jaar in september werd ik telefonisch benaderd met een aanbieding van Hotelgoldcard.
Er is op 18 september een bedrag van € 139.90 van mijn rekening afgeschreven middels een eenmalige machtiging.

Hoewel ik duidelijk heb aangegeven dat ik eenmalig van deze kaart(en) gebruik wilde maken, dus geen doorlopend abonnement wenste, ontving ik gisteren toch een brief met nieuwe kaarten geldig notabene vanaf juli 2010 tot juli 2011.

Ik heb slechts 1 keer gebruik kunnen maken van deze kaarten en wel in oktober 2009. Deze kaarten zijn voor mij verder van geen enkele waarde, omdat de hotels om te beginnen peperduur zijn, naar mijn budget en de gratis aanbiedingen werkelijk out of nowhere liggen.

Hierbij geef ik dus nadrukkelijk aan, dat ik geen prijs stel op nieuwe kaarten en stuur deze aangetekend notabene, wat ook een verkoopstunt van jullie is, maar enfin – samen met de toegezonden kaarten retour.

Rest mij nog te vermelden dat ik in de toekomst GEEN gebruik wens te maken van uw diensten.

Met vriendelijke groet,

Priya

Geachte heer/mevrouw,

Zoals blijkt uit bijgaande brieven en kopie van uw eigen schrijven, waarbij u zo vervelend bent geweest,
om ONDANKS DAT IK UW KAART GEREGISTREERD RETOUR HEB GESTUURD, mij een NIEUWE MET AANGEPASTE DATUM TE STUREN
en mijn oorspronkelijk verzoek te negeren, hoewel deze hoe dan ook bezien, wel binnen alle normen en regels vielen,
laat ik u langs deze weg weten dat ik uw verkoopmethoden meer dan zat ben.

Als u mij gaat dreigen met incassobureaus e.d. of probeert geld van mijn rekening te laten overschrijven, dan schroom ik er niet voor om naar de rechter te stappen.
Ik heb genoeg advocaten in de familie en zelfs een rechter die mij met raad en daad terzijde zullen staan, dus denk maar niet dat ik een hulpeloze slachtoffer ben,
van uw verdraaide verkooppraktijken.

Groet,

Mw Jaharia

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

@Priya

Wat is de bedoeling, om al je e-mails hier te plaatsen? :mrgreen:

lourensl

Dit mailtje naar aanleiding van een "betalingsherinnering"van Hotelgoldcard, en..., ze zien het maar!..., "Bedrieger bedrogen?"

Mevrouw of mijnheer Hotelgoldcard,

Daar ik 26-7-2010, 15:16 uur een aangetekende brief met de barcode 3RZAA0539944 naar jullie heb verzonden, met daarin vermeld de annulering van mijn bestelling van je Hotelgoldcard, ga ik derhalve vanuit dat betalingsherinnering een fout is. Ik beschouw de betalingsherinnering als niet aan mij gericht.

Voor de duidelijkheid; ik heb geen Hotelgoldcard van jullie ontvangen! En dat is terecht ook, overigens hebben jullie ook geen bewijs dat ik iets van jullie ontvangen heb!

Ik hoor het allemaal wel van jullie...!
;-) de groeten, lourensl

paul179

donderdag 26/08/2010, de eerste BETALINGSHERINNERING is binnen.

Maar direct een aangetekende brief verzonden. Hierbij voor diegene die met het zelfde bijltje hakken en er mogelijk iets aan hebben.

Aan :

Hotelcoldcard
Postbus 113
3958 ZV Amerongen

Hoogvliet, 26 augustus 2010

Betref t : Betalingsherinnering
Uw kenmerk : 129576

Geachte heer/mevrouw,

Op 26 augustus 2010 is door mij een herinnering factuur ontvangen waarin u sommeert een bedrag van € 139,90 over te maken op uw rekening 5123765

Ik kan u hierover het navolgende mededelen.

Enkele weken geleden werd ik telefonisch benaderd door één van uw medewerkers. Deze medewerkster feliciteerde mij direct omtrent een reis die ik gewonnen had.

Het enige wat ik als winnaar zou moeten doen was de Hotelcoldcard aanschaffen, welke mij voor het buitengewone bedrag van € 139,00 werd aangeboden.
De coldcard zou worden toegezonden, waarna binnen 7 dagen besloten kon worden de coldcard te houden of retour te zenden.

Bij reactie binnen de termijn zouden er geen enkele kosten aan verbonden zijn.
Uw medewerkster maakte omtrent deze afspraak een bandopname.

Door mij werd buiten uw herinnering van 25 augustus 2010 tot op heden niets ontvangen.

Het bedrag € 139,90 bleek inmiddels wel afgeschreven. Omdat dit niet conform de afspraken middels de bandopname was, is dit bedrag door mij terug geboekt.

Tenzij u mij kan aantonen dat de Hotelcoldcard. door mij is ontvangen, lijkt mij van een overeenkomst geen sprake.

Mij is uit diverse internet bronnen gebleken dat uw medewerkers potentiële klanten op deze wijze er in luizen.

Voorbeelden te over zijn te lezen op Tros Radar en Kassa.Vara.nl.
In een uitzending van “MAX”geeft u aan alle gedupeerden schadeloos te stellen. Echter, uit onderzoek blijkt dat voornoemde praktijken nog steeds plaats vinden.

Overbodig wil ik u er op wijzen dat u als onderneming verantwoordelijk gesteld zal worden voor deze zwendelarij en ik alles in het werk zal stellen om u te laten stoppen.

Ik wil u met klem vragen uw verzonden factuur € 139.90 in te trekken, anderzijds treffen wij elkaar mogelijk op de rechtbank.

In de hoop op een wijze reactie, verblijf ik met vriendelijke groet,

paul179

Inmiddels een brief binnen van het samenwerkende incassobureau Direct Incasso.
Met deze krijg je echter wel kontakt. De medewerkster verzocht mij om mijn brief als aangetekend verzonden naar Hotelgoldcard digitaal naar haar te verzenden. Vreemd als incassobureau werk je toch alleen met volledige dossiers was mijn vraag. Toch maar even verzonden.

Na controle bij de balastingdienst bleek echter het BTW-identificatienummer genoemd op de brief van Direct Incasso niet akkoord te zijn. Hiervan alsmede van de praktijken van Hotelgoldcard heb ik melding gemaakt bij de Fiod-ecd.

Na mijn vraag aan Direct Incasso om mij te voorzien van het BTW-identificatienummer kreeg ik via de mail een mooie uitleg uit welke vormen en namen Direct Incasso bestond.
Mooi stukje geschiedenis maar geen antwoord op mijn vraag.

Heb ze nogmaals verzocht mij het BTW-identificatienummer kenbaar te maken.
Begrijp niet dat Direct incasso met een bedrijf als Hotelgoldcard in zee gaat. Of zijn deze net zo INTEGER ?

sterretje77

Ongelezen bericht door sterretje77 »

Ik ben niet eens telefonisch benaderd nee ik kreeg een mail en die zal ik effe hier neerzetten

hotelgoldcard
Geachte Dhr

Wij verzoeken u het verschuldigde bedrag over te maken op RABO rek. 1528.80.763 t.n.v. Hotel Express Nederland o.v.v. factuurnummer 625.

Voor betalingen vanaf een buitenlandse rekening:
IBAN NL12 RABO 0152 8807 63
BIC RABONL2U

U kunt ook het bestelformulier opnieuw invullen en alsnog uw betaling via iDEAL verrichten.

Product Prijs
12 maanden Goldcard gezinskaart inclusief gratis:
- Silvercard jaarkaart
- Dinnerjaarkaart
- Korting attractieparken € 149,00
Subtotaal: € 149,00
Verzendkosten: € 4,95
Totaal: € 153,95

Veel vakantieplezier,
Hotelgoldcard

IBAN NL12 RABO 0152 8807 63
BIC RABONL2U

Hotelgoldcard
Mail: [email protected]

Ik heb mijn naam verwijderd en heb ze gebeld vanmorgen en moest deze door sturen naar [email protected] met het verzoek dit te anuleren en ze zeggen te gaan uitzoeken wie dit heeft besteld en op onze naam gezet heeft

Wij hebben mijn moeder gebeld en die heeft een brief gehad van hun en die kent ze ook niet dus die hebben we het advies gegeven ook te bellen

Het vreemde aan dit zaakje is wel dat ons postcode niet in hun systeem te vinden is en het factuurnummer ook niet dus hoe kan dat ik kreeg geen antwoord op die vraag denk dat iedereen moet blijven bellen en melding maken tot het opgelost is

sterretje77

Ongelezen bericht door sterretje77 »

Zo hier ben ik weer

Had wederom een mail met het verzoek om te betalen deze keer weer gebeld en de mensen waren niet vriendelijk en zou het wel besteld hebben nog steeds geen klantnummer of iets te vinden in de mail

Deze keer heb ik ze gezegt dat ik er met de rechtsbijstand en een advocaat op ga zitten want dat het nu klaar moet zijn heb ook gebeld met een advocaat en die gaat het uitzoeken ben benieuwd dus dit wordt vervolgt

Gesloten