KPN stort teveel betaald geld niet terug!
Geplaatst: 02 aug 2010 15:38
Ik heb op 22 mei 2010 een abonnement voor een mobiele telefoon genomen van de KPN: Bel-SMS Sim Only 100 op mijn naam, voor mijn dochter. Ze SMS't veel, daarom dit abonnement met een bundel van 1000 SMS-jes en 100 belminuten.
Op 20 juni j.l. werd een bedrag van € 261,10 afgeschreven, een veel te hoog bedrag. Direct gebeld met de service desk van KPN. Wat bleek: de SMS'jes waren buiten de bundel om in rekening gebracht! Fout van KPN. Het zou binnen 15 werkdagen geregeld worden, het teveel betaalde bedrag zou gecrediteerd worden.
Ik moest wel eerst de rekening betalen. Heb ik gedaan, want dat ging via automatisch incasso.
Tot mijn verbazing was er de volgende maand op 21 juli j.l. weer teveel van mijn rekening afgeschreven nl. € 211,75. Weer een vergissing met diezelfde SMS-bundel hoorde ik van een medewerkster van de KPN. Er werd aan het probleem gewerkt, ik moest nog even geduld hebben.
Ik heb telefonisch een klacht ingediend. Ik zou nu versneld geholpen worden: binnen 5 werkdagen. Helaas, er gebeurde niets. Donderdag 29 juli j.l. ook via de Primafoon winkel een klacht ingediend. Vandaag weer gebeld. Nu zegt de medewerkster dat dit klacht op klacht is en dat de laatste klacht geldt. Ik moet nu 15 werkdagen wachten!!
Nadat ik erg boos werd aan de telefoon zei de medewerkster dat er een landelijk probleem was met de 1000 SMS bundel van KPN. Het is op 12 juli j.l. opgelost. Nu worden alle verkeerde rekeningen herberekend en kan het teveel betaalde geld terugbetaald worden. Maar wanneer?? Daar had ze geen antwoord op! En is het waar wat ze zegt, of is het een smoes om van me af te zijn?
Ik ben woedend en voel me machteloos. Ik heb net een nieuw abonnement en zit er nu nog nog ruim 9 mnd aan vast.
Wat kan ik nu nog doen?
Op 20 juni j.l. werd een bedrag van € 261,10 afgeschreven, een veel te hoog bedrag. Direct gebeld met de service desk van KPN. Wat bleek: de SMS'jes waren buiten de bundel om in rekening gebracht! Fout van KPN. Het zou binnen 15 werkdagen geregeld worden, het teveel betaalde bedrag zou gecrediteerd worden.
Ik moest wel eerst de rekening betalen. Heb ik gedaan, want dat ging via automatisch incasso.
Tot mijn verbazing was er de volgende maand op 21 juli j.l. weer teveel van mijn rekening afgeschreven nl. € 211,75. Weer een vergissing met diezelfde SMS-bundel hoorde ik van een medewerkster van de KPN. Er werd aan het probleem gewerkt, ik moest nog even geduld hebben.
Ik heb telefonisch een klacht ingediend. Ik zou nu versneld geholpen worden: binnen 5 werkdagen. Helaas, er gebeurde niets. Donderdag 29 juli j.l. ook via de Primafoon winkel een klacht ingediend. Vandaag weer gebeld. Nu zegt de medewerkster dat dit klacht op klacht is en dat de laatste klacht geldt. Ik moet nu 15 werkdagen wachten!!
Nadat ik erg boos werd aan de telefoon zei de medewerkster dat er een landelijk probleem was met de 1000 SMS bundel van KPN. Het is op 12 juli j.l. opgelost. Nu worden alle verkeerde rekeningen herberekend en kan het teveel betaalde geld terugbetaald worden. Maar wanneer?? Daar had ze geen antwoord op! En is het waar wat ze zegt, of is het een smoes om van me af te zijn?
Ik ben woedend en voel me machteloos. Ik heb net een nieuw abonnement en zit er nu nog nog ruim 9 mnd aan vast.
Wat kan ik nu nog doen?