Pagina 1 van 1

Onderdeel Express

Geplaatst: 02 aug 2010 20:11
door sandrablijleven
Ik heb geprobeerd een onderdeel van een scheerapparaat te kopen via deze webwinkel. Alles zag er prima uit en ik had niet de indruk dat dit om een niet bonavide bedrijf zou gaan. Alles leek goed te gaan. Ik heb al heel vaak spullen via internet besteld en nog nooit een probleem gehad.

Na een aantal dagen toen ik niets hoorde ben ik gaan mailen, ze claimen namelijk dat ze binnen enkele dagen na betaling zouden leveren. Ik heb zelfs een orderbevestiging ontvangen.

Maar via mail en ook via de telefoon kan ik niemand bereiken. Telefoon wordt beantwoord met een bandje en daarna de verbinding verbroken. En op de mail wordt helemaal niet gereageerd.

Ik heb dan ook nu aan dit bedrijf aangegeven dat ik stappen zal ondernemen.
Wat ik nog het meest storend vind is dat je gewoon met ideal kunt betalen. Wat mij toch sterk de indruk geeft van goed bedrijf. Maar niets blijkt minder waar. Want zelfs als je betaald met ideal kun je worden opgelicht.

Heel jammer is dat.
Voor het bedrijf onderdeel express geldt. wees op je hoede en koop er niets, alleen als het onder rembours kan. ik hoop dat ik mensen heb kunnen waarschuwen.

Groeten
Sandra Blijleven

Re: Onderdeel Express

Geplaatst: 02 aug 2010 21:13
door dhc
a: zijn ze misschien op vakantie?
b: leveringstermijn is max. 30 dagen, hoeveel zijn daarvan al voorbij?
c: denk zelf dat je even geduld moet hebben.

Re: Onderdeel Express

Geplaatst: 20 okt 2010 14:12
door WebcareOnderdeelexpr
Beste Sandra,

Wij betreuren ten zeerste de gang van zaken. Wij verzoeken u om als u onopgeloste klacht heeft contact op te nemen via [email protected] en de volgende gegevens te vermelden:

- Naam
- Adres
- Ordernummer
- Bestelling
- Klacht

We nemen uw klacht meteen in behandeling en bieden u zo snel mogelijk een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Webcare
Peter
Onderdeelexpress.nl