Mijn vrouw en ik hebben een nieuwe wasmachine gekocht. Deze zou gebracht worden door de BCC en de oude wasmachine zou opgehaald worden. Ook wij vreesden dat het over het internet niet zo goed geregeld zou kunnen worden als in en "echte" winkel, face to face, met een verkoper.
Er was eerst miscommunicatie (weigering om) waardoor de oude wasmachine niet mee werd genomen door de bezorg en ophaal dienst. Na enige tijd aan de 0900 nummer te hebben gehangen werd er toe gezegt dat de oude machine een week later op zou worden gehaald. Het zou niet beter opgelost kunnen worden.
Het probleem was dat onze oude wasmachine echter in de tussentijd op straat voor de deur achter was gelaten door de bezorg dienst van de BCC. Hier kan een boete voor uit worden gedeeld en de buren waarderen het natuurlijk ook niet. Ik heb de regionale politie gesproken en zij adviseerden mij aan te dringen om het hoofd bezorgdienst te spreken omdat dit geen goede oplossing was.
Wederom heb ik gebeld met de BCC en na een andere medewerker te hebben gesproken werd er beloofd dat de machine alsnog dezelfde opgehaald zal worden.
Dit is zo geschied. Maar niet voordat ze, met een hoop kabaal, de bovenkant van de oude wasmachine en de doos en hout werk van de nieuwe siemens op straat achter lieten.
Low prices, high service? Wij waarderen uw mening etc... De tijd en energie die wij erin hebben moeten steken bewijst het tegendeel. Ze waren borderline brutaal en de bezorgers hebben hun sporen achter gelaten.
We moeten nu alsnog het grofvuil zelf regelen en de rommel binnendeurs bewaren totdat het eindelijk op wordt gehaald.
Ze hebben geen klanten service, want zo ga je niet met klanten om. Maar als ze van mij af willen kunnen ze de handen in elkaar slaan, want mij zien ze niet meer terug.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorg en ophaal service van de BCC is een dump service
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Bezorg en ophaal service van de BCC is een dump service
https://beheer.thuiswinkel.org/certific ... rijfId=171
Je kan een klacht indienen en schadevergoeding eisen, eventueel via de Geschillencommissie
Je kan een klacht indienen en schadevergoeding eisen, eventueel via de Geschillencommissie