Prijsvraag/hotelcheque bankgiroloterij
Geplaatst: 05 aug 2010 16:07
Onlangs ben ik telefonisch benaderd door de bankgiroloterij om een prijsvraag te beantwoorden, (waar ligt het van goghmuseum) ik heb deze vraag goed beantwoord, en er werd toen mij verteld dat ik hierdoor 3 GRATIS hotel overnachtingen had gewonnen, ik was erg blij dat ik voor het eerst een keer iets gewonnen had,
Enkele dagen later kreeg ik een brief van de bankgiroloterij, met daarin een holland hotel cheque, ik ging er op dat punt nog steeds vanuit dat ik 3 gratis overnachtingen had gekregen.
Na nader bestuderen van de brief cq cheque kwam ik er achter dat ik helemaal geen gratis overnachtingen had gewonnen, maar dat ik afhankelijk van het hotel ruim €50,- per persoon moet betalen, en daarnaast ook nog eens duur ontbijt en diner moet afnemen. Dwz dat er niks gratis aan is, als ik met 2 personen zou gaan ik ruim € 400,- voor deze 3 dagen kwijt zou zijn.
Dit is de reinste vorm van oplichting in mijn ogen, dit is een product aanbieden onder valse voorwendselen, en dus ook in strijd met de wet, ik voel me zeer besodemieterd door de bankgiroloterij.
Dit is toch geen manier van leden werven?? Wel de goede naam uit dragen qua goede doelen wat ze steunen, maar vervolgens achter de rug om van nietsvermoedende burgers zo het geld moeten binnen te slepen. Ik heb ook telefonisch mijn loten geannuleerd, omdat ik van mening ben dat aan zulke praktijken er geen steun moet worden verleend.
Waar ik nog het meeste van baal, is dat ik me had verheugd op een weekendje weg met mijn partner, maar daarin kom ik dus bedrogen uit.
Ik heb hierna ook contact met de bankgiroloterij opgenomen, en ik heb een medewerker gesproken, en deze zou er op toe zien dat deze brief behandeld zou worden.
Als ik dan de klachten procedure er op na sla, is er geenszins een email adres te verkrijgen om de klacht naar toe te sturen, dat heeft tot resultaat dat ik weer heel lang met dure telefoonnummers moet bellen, en er vervolgens achter moeten komen dat er geen e-mailadres voor klachten zou bestaan. Terwijl er op de website staat, en ik citeer letterlijk: onder kopje 1.3 Een klacht kan op schriftelijke wijze (inclusief e-mail) worden geuit. En even daarboven in 1.2: Betrokkene neemt de moeite om te schrijven (of te e-mailen); als ik dan vroeg om het email adres van de klachtencoördinator of van dhr Poelmann zelf werd er weer aangegeven dat er geen e-mailadressen bestaan om naar te mailen. Ook gaf de persoon aan dat hij zijn naam niet wou geven omdat ze alleen maar met voornamen zouden werken, ik zou hebben gesproken met ene Jean – Pierre, op do. 5 aug. Om 15.09. ik word nu gewoon op kosten gedreven terwijl ik niet eens lid ben, en me wil afmelden en zeker na dit gesprek voel ik me helemaal in de **** genomen.
Enkele dagen later kreeg ik een brief van de bankgiroloterij, met daarin een holland hotel cheque, ik ging er op dat punt nog steeds vanuit dat ik 3 gratis overnachtingen had gekregen.
Na nader bestuderen van de brief cq cheque kwam ik er achter dat ik helemaal geen gratis overnachtingen had gewonnen, maar dat ik afhankelijk van het hotel ruim €50,- per persoon moet betalen, en daarnaast ook nog eens duur ontbijt en diner moet afnemen. Dwz dat er niks gratis aan is, als ik met 2 personen zou gaan ik ruim € 400,- voor deze 3 dagen kwijt zou zijn.
Dit is de reinste vorm van oplichting in mijn ogen, dit is een product aanbieden onder valse voorwendselen, en dus ook in strijd met de wet, ik voel me zeer besodemieterd door de bankgiroloterij.
Dit is toch geen manier van leden werven?? Wel de goede naam uit dragen qua goede doelen wat ze steunen, maar vervolgens achter de rug om van nietsvermoedende burgers zo het geld moeten binnen te slepen. Ik heb ook telefonisch mijn loten geannuleerd, omdat ik van mening ben dat aan zulke praktijken er geen steun moet worden verleend.
Waar ik nog het meeste van baal, is dat ik me had verheugd op een weekendje weg met mijn partner, maar daarin kom ik dus bedrogen uit.
Ik heb hierna ook contact met de bankgiroloterij opgenomen, en ik heb een medewerker gesproken, en deze zou er op toe zien dat deze brief behandeld zou worden.
Als ik dan de klachten procedure er op na sla, is er geenszins een email adres te verkrijgen om de klacht naar toe te sturen, dat heeft tot resultaat dat ik weer heel lang met dure telefoonnummers moet bellen, en er vervolgens achter moeten komen dat er geen e-mailadres voor klachten zou bestaan. Terwijl er op de website staat, en ik citeer letterlijk: onder kopje 1.3 Een klacht kan op schriftelijke wijze (inclusief e-mail) worden geuit. En even daarboven in 1.2: Betrokkene neemt de moeite om te schrijven (of te e-mailen); als ik dan vroeg om het email adres van de klachtencoördinator of van dhr Poelmann zelf werd er weer aangegeven dat er geen e-mailadressen bestaan om naar te mailen. Ook gaf de persoon aan dat hij zijn naam niet wou geven omdat ze alleen maar met voornamen zouden werken, ik zou hebben gesproken met ene Jean – Pierre, op do. 5 aug. Om 15.09. ik word nu gewoon op kosten gedreven terwijl ik niet eens lid ben, en me wil afmelden en zeker na dit gesprek voel ik me helemaal in de **** genomen.