Salontafel kapot bij aankoop, nagestelling niet mogelijk
Geplaatst: 05 aug 2010 20:45
Hi allemaal,
Zo´n 2 weken terug heb ik bij de Praxis een salontafel gekocht. Bij thuiskomst bleek echter de glasplaat kapot te zijn. Direct de Praxis gebeld en zij zouden een nieuwe glasplaat bestellen. Vandaag krijg ik echter te horen dat de leverancier dit model niet meer kan leveren en de tafel was ook niet meer op voorraad. Mijn keuze was nu of tafel terugbrengen (en mijn geld terug krijgen) of zelf alle vestigingen afbellen met de hoop dat ze ergens nog een zelfde tafel hebben staan.
Nu heb ik van een vriend een begrepen dat Praxis moet zorgen dat ik alsnog een vervangende glasplaat krijg. In hoeverre klopt dit? Of komt de Praxis mij al genoeg tegemoet met de optie om de tafel weer in te leveren? (iets wat ik eigenlijk niet wil, omdat ik eindelijk het model heb gevonden waar ik al tijden naar zocht )
Zo´n 2 weken terug heb ik bij de Praxis een salontafel gekocht. Bij thuiskomst bleek echter de glasplaat kapot te zijn. Direct de Praxis gebeld en zij zouden een nieuwe glasplaat bestellen. Vandaag krijg ik echter te horen dat de leverancier dit model niet meer kan leveren en de tafel was ook niet meer op voorraad. Mijn keuze was nu of tafel terugbrengen (en mijn geld terug krijgen) of zelf alle vestigingen afbellen met de hoop dat ze ergens nog een zelfde tafel hebben staan.
Nu heb ik van een vriend een begrepen dat Praxis moet zorgen dat ik alsnog een vervangende glasplaat krijg. In hoeverre klopt dit? Of komt de Praxis mij al genoeg tegemoet met de optie om de tafel weer in te leveren? (iets wat ik eigenlijk niet wil, omdat ik eindelijk het model heb gevonden waar ik al tijden naar zocht )