NTI - Ik moet bewijs van mailtje geven?!
Geplaatst: 10 aug 2010 16:20
Heb mijzelf opgegeven voor een cursus Massage bij het NTI op 6 augustus. Had mezelf via de nieuwsbrief opgegeven die ik 1 of 2 dagen daarvoor had ontvangen. In die brief stond dat er een actie was; Geen inschrijfkosten bij inschrijving via deze link. Ik heb me via die link opgegeven. De inschrijfkosten stonden ook niet op de bevestiging die ik op mijn scherm kreeg. Wel een bevestiging via mail gekregen ook, maar daar staan geen specifieke kosten op.
Vandaag krijg ik het pakket binnen, en er zijn nu wel inschrijfkosten gerekend (ik had juist die cursus gekozen want het scheelt toch weer 25 Euro).
Ik bel gelijk de klantenservice, het antwoord was dat ík moest gaan bewijzen dat ik me via die nieuwsbrief ingeschreven had? Alsof ik die nieuwsbrief nog heb (let wel, dit is de nieuwsbrief waar die aanbieding instond, niet het bevestigingsmailtje wat ik nog wel heb, maar waar geen kosten op staan).
Toen ik vertelde dat ik die nieuwsbrief niet meer had, wat ik eerlijk gezegd niet raar vindt, werd me verteld dat IK maar moest gaan bewijzen dat ik die aanbieding gekregen heb, want hij wordt naar honderden mensen gestuurd...
Het lijkt mij eerlijk gezegd niet zo moeilijk voor het NTI om na te gaan of mijn emailadres op de lijst staat om de nieuwsbrief te ontvangen, maar goed.
De bewering van de medewerkster was dat ze niet kunnen nakijken op de bevestiging of er wel of geen inschrijfkosten waren gerekend. Het lijkt mij dat ze dat wel kunnen zien, hoe anders weten ze welke cursus je neemt en de bedragen die je betaald?
Ik hoop nog een telefoontje terug te ontvangen want de medewerkster zou met haar leidinggevende spreken, maar als het antwoord negatief is, de kosten kunnen niet afgetrokken worden, dan gaat het pakket linea recta, aangetekend, terug naar het NTI.
Als ze hier al moeilijk over doen, dan heb ik daar geen trek in! Dan ga ik wel terug naar de NHA, waar ik wél goede ervaringen mee heb.
Vandaag krijg ik het pakket binnen, en er zijn nu wel inschrijfkosten gerekend (ik had juist die cursus gekozen want het scheelt toch weer 25 Euro).
Ik bel gelijk de klantenservice, het antwoord was dat ík moest gaan bewijzen dat ik me via die nieuwsbrief ingeschreven had? Alsof ik die nieuwsbrief nog heb (let wel, dit is de nieuwsbrief waar die aanbieding instond, niet het bevestigingsmailtje wat ik nog wel heb, maar waar geen kosten op staan).
Toen ik vertelde dat ik die nieuwsbrief niet meer had, wat ik eerlijk gezegd niet raar vindt, werd me verteld dat IK maar moest gaan bewijzen dat ik die aanbieding gekregen heb, want hij wordt naar honderden mensen gestuurd...
Het lijkt mij eerlijk gezegd niet zo moeilijk voor het NTI om na te gaan of mijn emailadres op de lijst staat om de nieuwsbrief te ontvangen, maar goed.
De bewering van de medewerkster was dat ze niet kunnen nakijken op de bevestiging of er wel of geen inschrijfkosten waren gerekend. Het lijkt mij dat ze dat wel kunnen zien, hoe anders weten ze welke cursus je neemt en de bedragen die je betaald?
Ik hoop nog een telefoontje terug te ontvangen want de medewerkster zou met haar leidinggevende spreken, maar als het antwoord negatief is, de kosten kunnen niet afgetrokken worden, dan gaat het pakket linea recta, aangetekend, terug naar het NTI.
Als ze hier al moeilijk over doen, dan heb ik daar geen trek in! Dan ga ik wel terug naar de NHA, waar ik wél goede ervaringen mee heb.