LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
EDES
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2010 13:13

Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door EDES »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een dakkapel en heb bij verschillende bedrijven een offerte aangevraagd.
Multiko is al langs geweest, maar zoals te lezen is op dit forum moet ik die maar afzeggen.
Vandaag is er een verkoper van "dakkapellendesign' geweest en ik moet zeggen dat hij een duidelijk verhaal heeft en een mooie prijs kon aanbieden.

Omdat ik verder geen info kan vinden over dit bedrijf en er nog aan de website wordt gewerkt vraag ik me af of iemand ervaring heeft met dit bedrijf?

Volgens mij hebben ze unizondesign overgenomen?

Grt EDES

zeerboos
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2010 09:40

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door zeerboos »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Lasterlijke bijdragen zijn niet toegestaan.

Belastende beweringen dienen altijd te worden onderbouwd.

logisch denken
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2010 08:29

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door logisch denken »

Wij hebben zelfs twee dakkapellen gekocht en nieuwe kozijnen laten plaatsen door dakkapellendesign en zijn zeer tevreden over het totale project zowel v.w.b. de prijskwaliteitverhouding als ook de montage en eindoplevering.
Ook wij dachten eerst dat unizondesign en dakkapelendesign 1 bedrijf waren maar na het e.e.a. te hebben nagetrokken blijkt dat absoluut niet zo te zijn alleen lijken de namen op elkaar en zitten ze allebei in roosendaal. unizon is verhuisd en is daar helemaal niet meer gevestigd en de oude eigenaar van dat bedrijf is met pensioen.
Met andere woorden U KUNT MET EEN GERUST HART IN ZEE GAAN MET
DAKKAPELLENDESIGN EN KOZIJNENRENOVATIE WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN.

FAM. DE VRIES

MAXIEM

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

logisch denken

Ik krijg toch sterk de indruk, dat je een belanghebbende bent. Dit mede gezien het tijdstip en de dag van registratie en uiteraard de plaatsing van jouw bericht.

Aan topic starter edes:

Advies: loop eens door jouw wijk en zoek naar dakkapellen. Bel bij die mensen aan en vraag of zij informatie willen geven over het bedrijf dat de dakkapel geleverd en geplaatst heeft. Vergeet uiteraard niet te informeren naar hun tevredenheid.

Maxiem.

zeerboos
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2010 09:40

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door zeerboos »

[Off-Topic tekst verwijderd door de Moderator]

annemiek01
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2011 07:13

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door annemiek01 »

ook ik heb dakkapellen laten bouwen door dit bedrijf was eerst beetje huiverig,
maar ben zeer tevreden over dit bedrijf er is een nieuwe man gekomen en die stelde me helemaal op mij gemak er waren wel wat problemen maar werden gelijk opgelost dikke pluim ga ze echt overal aan bevelen een zeer tevrede klant

giel1
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:01

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door giel1 »

Hoi Annemiek,

Ik zie dat je bericht is verwijderd ?
Vond je ook niet echt betrouwbaar overkomen als ik eerlijk moet zijn.Een bedrijf die het wel goed doet om die hier zo zwart te maken. Ik ga ook zeker niet voor Dakkapellen Design die vind ik net zo onbetrouwbaar als jij. Zeker als ik hier al die reacties lees.
Maar goed we gaan gewoon verder op zoek naar iemand die je wel kan vertrouwen!!!!

moeke2011
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 mei 2011 19:43

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door moeke2011 »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

moeke2011
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 mei 2011 19:43

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door moeke2011 »

trosradar heeft giel1 een ban gegeven :x

Waarom tros radar,mag de waarheid hier niet worden neergezet :roll:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door trebelski »

De waarheid mag best gezegd worden maar dit is een forum waar regels gelden en geen digitale schandpaal! Die regels zijn er voor iedereen en als je jezelf daar niet aan wenst te houden en je gaat na waarschuwingen van de moderator gewoon stug door moet je niet gek kijken als je tegen een ban oploopt en alles word verwijderd, een domme kortzichtige houding waarbij o.a. gerechtigheid2011 hier even de gedragsregels denkt te bepalen. Niet dus.

http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels

help28
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 aug 2011 11:20

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door help28 »

Zo zie je maar weer dat er niet altijd wordt gelogen !
Want het is ondertussen wel een failliet bedrijf sinds 16 aug. 2011 en er zijn echt veel mensen hun geld kwijt.
Wat dus voorkomen had kunnen worden......helaas

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door bianca82 »

oei als dat waar is hebben we geluk gehad.. die heeft toen in ons lijstje van offertes gestaan uiteindelijk zijn we met een ander in zee gegaan.. als het goed is wordt ons dakkapel binnen een maand geplaatst

help28
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 aug 2011 11:20

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door help28 »

bianca82 schreef:oei als dat waar is hebben we geluk gehad.. die heeft toen in ons lijstje van offertes gestaan uiteindelijk zijn we met een ander in zee gegaan.. als het goed is wordt ons dakkapel binnen een maand geplaatst
Dit is helaas echt waar!
En hebben jullie zeker geluk gehad anders waren jullie je aanbetaling ook kwijt geweest.
Mag ik vragen wie de dakkapel bij u gaat plaatsen en zijn ze aangesloten bij het garantiefonds!
Want er zitten echte grote prutsers tussen, hoop voor jullie dat ze een erkend bedrijf zijn en dat je niet hebt aanbetaald. Een goed bedrijf vraagt meestal geen aanbetaling tot op de dag dat ze gaan plaatsen. Je moet in deze wereld geen aanbetalingen doen tot op de dag van levering.

Ben benieuwd.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door bianca82 »

jordens

gummiekikker
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 sep 2011 17:39

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door gummiekikker »

mensen dit is de omgekeerde wereld jdh van dakapellen desgin in roosendaal mag van de curator in een auto blijven rijden die op naam staat van sgw roosendaal.
dit terwijl de auto verkocht moet worden om de gedupeerden van dakapellen
terug te betalen . om persoonlijke redenen.
te gek voor woorden. de curator van sgw is daan schalken.
de auto rijdt ook nog eens zonder verzekering rond mag dit van de politie.
ik wil dat de gedupeerden hun geld terugkrijgen.

gummiekikker
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 sep 2011 17:39

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door gummiekikker »

mensen kijk allemaal naar de tros uitzending van 7 oktober bij tros opgelicht of vraag aan mensen die dit gezien hebben over sgw.
de waarheid is boven water gekomen.
dus met zijn uitvluchten kan hij niks meer
deze mensen moeten gestraft worden
al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel
sterkte aan alle gedupeerden van sgw.

carpet
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2011 22:02

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door carpet »

Ik weet dat zijn vrouw in een nieuwe auto rijd met reclame van mijndomein.nl
een lease auto.
Het kan allemaal hier in nederland, jdh heeft de auto zelf opgehaald, hij is zelfs opgehaald van het station door een van de medewerkers van mijndomein.nl.

Deze informatie heb ik gekregen na een telefoontje met mijndomein.nl en vertelde hun dus ook of ze wel wisten met wie ze in zee waren gegaan, maar dat wisten ze niet en heb hun verwezen naar de uitzending!

lindaenjan
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2011 19:14

Re: Wie weet er iets van de dakkapellendesign?

Ongelezen bericht door lindaenjan »

Best mensen mijn naam is linda pinto pinheiro en zoals jullie op deze forum lezen, het lijkte wel of ik en jan den hertog oplichters zijn maar en feiten zijn wij net ookgedupeerd zoals hellas ook veel mensen .Wel zijn en paar mensen die ons zwart makt dat ik in en auto van mijndomein rijen wil al zeg dat ik geen cent heb ,want die auto kost mij met verzekering en weigenbelasting 199 euro per maand ik kan hellas niet meer dan dat betalen voor en auto om naar mij werk te kunnen gaan Ik woon in en huis van 455 euro .Dus niet en villa en ook geen mercedes.Soorrrry voor de gedupeerd klanten het was niet ons intentie.Maar niet voor mensen die voor dakkapellen te heb gewerkt of zeggen voor dakkapellen te hebben gewerkt en voor crocodilen trannen die op tv zijn gewest
Ik weet wel dat op de neutronweg nog altijd bezen zijn

Gesloten