Telfort verlenging annuleren
Geplaatst: 12 aug 2010 21:41
Onlangs heb ik mijn Telfortabonnement verlengd waarbij ik een nieuw toestel had gekozen. Nadat ik het nieuwe toestel in gebruik wilde nemen, sprong het netwerk steeds op roaming, ook als ik het handmatig instelde, bleef het probleem bestaan.
Ook het mobiel internet ging steeds via de roaming.
Elke dag wel contact met de klantenservice gehad over dit probleem, maar had het gevoel niet echt serieus genomen te worden, en het enig wat ik te horen kreeg was, dat het niet aan Telfort lag, maar aan het type toestel.
Uiteindelijk rade een medewerker me aan naar een Belcompany winkel te gaan om het probleem op te lossen, die konden dat namelijk uitzetten, was een code in het toestel.
Maar volgens belcompany lag het aan mijn sim .
Dus geen stap verder.
Ik besloten om de klantenservice nogmaals maar eens te bellen en dan mijn verlenging te annuleren. Maar dat ging bij de eerste mede werker niet omdat de verpakking open was geweest, tja had ik dat niet gedaan zei ik wist ik ook niet dat er een probleem was... dus ze had verbond me door naar de klachteninstantie.
Daar gesproken met een medewerker en die heeft een mail verstuurd intern en belde me na een uurtje terug dat ik het toestel kon terug sturen en dat dan de annulering van mijn verlenging rond was.
Krijg ik een dag laten mail van de Telfortshop dat de verpakking open was geweest en daardoor dat ze het niet retour namen en ik dus nog twee jaar aan het abonnement vastzit.
Dus nogmaals een boos telefoontje naar de klantenservice. Met de mededeling dat ik serieuze stappen ga ondernemen als het niet naar afspraak wordt opgelost. Blijkt dat het wel genoteerd staat dat ik het mag terug sturen , maar niet goed is gecommuniceerd en ze hebben er nu een klacht van gemaakt, daar heb ik nu ook een bevestigingsmail van , dus wordt in behandeling genomen.
Vandaag werd door de TNT mijn toestel retour gebracht, maar ik het het pakket geweigerd dus is nu weer terug naar Telfort. Want ik had een afspraak gemaakt met een medewerker. (Waarvan ik de naam heb genoteerd.)
Maar ik baal nu enorm dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt en ook een behoorlijk bedrag kwijt ben door het bellen met de klantenservice die naar mijn mening niet echt service verlenen!!
Heeft er iemand nog meer deze ervaring? En hoe is het opgelost?
Mvg Leonie
Ook het mobiel internet ging steeds via de roaming.
Elke dag wel contact met de klantenservice gehad over dit probleem, maar had het gevoel niet echt serieus genomen te worden, en het enig wat ik te horen kreeg was, dat het niet aan Telfort lag, maar aan het type toestel.
Uiteindelijk rade een medewerker me aan naar een Belcompany winkel te gaan om het probleem op te lossen, die konden dat namelijk uitzetten, was een code in het toestel.
Maar volgens belcompany lag het aan mijn sim .
Dus geen stap verder.
Ik besloten om de klantenservice nogmaals maar eens te bellen en dan mijn verlenging te annuleren. Maar dat ging bij de eerste mede werker niet omdat de verpakking open was geweest, tja had ik dat niet gedaan zei ik wist ik ook niet dat er een probleem was... dus ze had verbond me door naar de klachteninstantie.
Daar gesproken met een medewerker en die heeft een mail verstuurd intern en belde me na een uurtje terug dat ik het toestel kon terug sturen en dat dan de annulering van mijn verlenging rond was.
Krijg ik een dag laten mail van de Telfortshop dat de verpakking open was geweest en daardoor dat ze het niet retour namen en ik dus nog twee jaar aan het abonnement vastzit.
Dus nogmaals een boos telefoontje naar de klantenservice. Met de mededeling dat ik serieuze stappen ga ondernemen als het niet naar afspraak wordt opgelost. Blijkt dat het wel genoteerd staat dat ik het mag terug sturen , maar niet goed is gecommuniceerd en ze hebben er nu een klacht van gemaakt, daar heb ik nu ook een bevestigingsmail van , dus wordt in behandeling genomen.
Vandaag werd door de TNT mijn toestel retour gebracht, maar ik het het pakket geweigerd dus is nu weer terug naar Telfort. Want ik had een afspraak gemaakt met een medewerker. (Waarvan ik de naam heb genoteerd.)
Maar ik baal nu enorm dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt en ook een behoorlijk bedrag kwijt ben door het bellen met de klantenservice die naar mijn mening niet echt service verlenen!!
Heeft er iemand nog meer deze ervaring? En hoe is het opgelost?
Mvg Leonie