Telfort ,geen verbinding en toch berekend !!oplichterij?????
Geplaatst: 13 aug 2010 14:57
Begin 2007 kreeg ik een brief van Telfort waarin instond dat Telfort permanent bellen via het hoogwaardig KPN-netwerk,en uiteraard blijft u bellen tegen Telfort- voorwaarden en tarieven
Toen ik eind juni 2008 mijn abonnement telefonisch verlengde ben ik nooit verwittigt dat ze de minuten zouden afronden.
Ik kwam er achter doordat mijn factuur de laatste maanden hoger waren,ik bleef altijd wel binnen mijn bel bundel. dus dan let je er niet op.
Dit jaar maart 2010 kreeg ik een rekening van 40 euro
ik zat 15 min over mijn belbundel heen en betaal voor 300 belminuten 7.95 per maand.
Dus dat klopte helemaal niet.
Ik heb mijn factuur bekeken, en kwam er achter dat de personen die ik belde door het 3x te laten overgaan,dus geen verbinding gewoon 1 minuut gerekend
De maand erop weer 10 euro te veel!!
En dan heb ik het nog niet over de voorgaande factuur.
Toen ben ik alle factuur gaan nakijken,en zag ik dat alles op 1 minuut werd afgerond.
Wat ik zag op verschillende van factuur dat net op de grens van binnen en buiten de belbundel er wel in seconde stond,en daarna gewoon weer afgerond op 1 minuut.
Ik heb de laatste maanden telefonische ,als per email contact gehad,maar je word afgescheept met het kan niet dat als u het alleen laat overgaan u de minuut word gerekend.
Ik kon praten als brugman., technische is het allemaal in orde is volgens hun.
Ze kijken naar je factuur,als dat technische is dan hoor je daar niet thuis!!
Thuis heb ik met mijn mobiel mijn vaste nummer gebeld,(1x laten overgaan,dus geen verbinding) en dat staat wel op mijn factuur dat ik verbinding heb gehad .
Alleen ze geloven mij niet..!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn abonnement nog 1 jaar verlengt bij Telfort van zakelijk naar particulier .heb namelijk een belbundel van 400,dus ik zorg dat ik daar niet overheen gaat.
En ik ook niet wist welke provider ik moest nemen.
Inmiddels heb ik mijn eerste factuur binnen ,en jawel precies het zelfde.!!!
ik heb de persoon in kwestie volgens de nota gebeld,terwijl ik die persoon wel geprobeerd heb te bellen (maar geen verbinding heb gemaakt dus 1 minuut werd gerekend )maar nog erger dat ik daar ook nog verschillende keren heb gesproken.
Terwijl ik helemaal geen gesprek heb gehad.
Weer heb ik aan de telefoon gehangen,maar elke keer het zelfde antwoord,
U heb verbinding gehad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie kan mij helpenn ???ik word er moedeloos van.
TELFORT OPLICHTERS ZIJN HET.
WIE HEEFT DIT OOK AAN DE HAND GEHAD ?????????/
Toen ik eind juni 2008 mijn abonnement telefonisch verlengde ben ik nooit verwittigt dat ze de minuten zouden afronden.
Ik kwam er achter doordat mijn factuur de laatste maanden hoger waren,ik bleef altijd wel binnen mijn bel bundel. dus dan let je er niet op.
Dit jaar maart 2010 kreeg ik een rekening van 40 euro
ik zat 15 min over mijn belbundel heen en betaal voor 300 belminuten 7.95 per maand.
Dus dat klopte helemaal niet.
Ik heb mijn factuur bekeken, en kwam er achter dat de personen die ik belde door het 3x te laten overgaan,dus geen verbinding gewoon 1 minuut gerekend
De maand erop weer 10 euro te veel!!
En dan heb ik het nog niet over de voorgaande factuur.
Toen ben ik alle factuur gaan nakijken,en zag ik dat alles op 1 minuut werd afgerond.
Wat ik zag op verschillende van factuur dat net op de grens van binnen en buiten de belbundel er wel in seconde stond,en daarna gewoon weer afgerond op 1 minuut.
Ik heb de laatste maanden telefonische ,als per email contact gehad,maar je word afgescheept met het kan niet dat als u het alleen laat overgaan u de minuut word gerekend.
Ik kon praten als brugman., technische is het allemaal in orde is volgens hun.
Ze kijken naar je factuur,als dat technische is dan hoor je daar niet thuis!!
Thuis heb ik met mijn mobiel mijn vaste nummer gebeld,(1x laten overgaan,dus geen verbinding) en dat staat wel op mijn factuur dat ik verbinding heb gehad .
Alleen ze geloven mij niet..!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn abonnement nog 1 jaar verlengt bij Telfort van zakelijk naar particulier .heb namelijk een belbundel van 400,dus ik zorg dat ik daar niet overheen gaat.
En ik ook niet wist welke provider ik moest nemen.
Inmiddels heb ik mijn eerste factuur binnen ,en jawel precies het zelfde.!!!
ik heb de persoon in kwestie volgens de nota gebeld,terwijl ik die persoon wel geprobeerd heb te bellen (maar geen verbinding heb gemaakt dus 1 minuut werd gerekend )maar nog erger dat ik daar ook nog verschillende keren heb gesproken.
Terwijl ik helemaal geen gesprek heb gehad.
Weer heb ik aan de telefoon gehangen,maar elke keer het zelfde antwoord,
U heb verbinding gehad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie kan mij helpenn ???ik word er moedeloos van.
TELFORT OPLICHTERS ZIJN HET.
WIE HEEFT DIT OOK AAN DE HAND GEHAD ?????????/