Simyo Internet - niet goed geld terug
Geplaatst: 14 aug 2010 15:41
Ik heb mobiel internet van Simyo genomen om dat wat ik dacht dat je betaalde voor 24 uur internet. ( deze maand ben ik al 40 euro aan internet kwijt )
Maar als je even 10 minnuten inlogt om even de mailtjes te bekijken ( die minimaal vertraging van 2 dagen heeft ) blijft het klokje lopen en moet je volgende keer weer betalen.
Nu staat er niet goed geld terug op de site.
Ik wil de dongle terug sturen maar de volgende email krijg ik van ze:
1. Het pakket moet binnen een zichtstermijn van 15 dagen worden
geretourneerd.
2. De inhoud van het Startpakket moet compleet/onbeschadigd en niet gebruikt
zijn.
3.Er dient een bewijs van betaling mee gestuurd te worden. Dit kan een kopie
van uw rekeningafschrift zijn.
Hoe weet je nou of het niet goed is als je het product niet mag gebruiken.
Ik heb het dus wel gebruikt en was niet te spreken over SYMIO.
Dus kan ik dat ding wat 35 euro kosten in de vuilnisbak gooien.
Ik heb nu T-Mobile voor 10 euro per maand onbeperkt + gratis Dongle.
Maar als je even 10 minnuten inlogt om even de mailtjes te bekijken ( die minimaal vertraging van 2 dagen heeft ) blijft het klokje lopen en moet je volgende keer weer betalen.
Nu staat er niet goed geld terug op de site.
Ik wil de dongle terug sturen maar de volgende email krijg ik van ze:
1. Het pakket moet binnen een zichtstermijn van 15 dagen worden
geretourneerd.
2. De inhoud van het Startpakket moet compleet/onbeschadigd en niet gebruikt
zijn.
3.Er dient een bewijs van betaling mee gestuurd te worden. Dit kan een kopie
van uw rekeningafschrift zijn.
Hoe weet je nou of het niet goed is als je het product niet mag gebruiken.
Ik heb het dus wel gebruikt en was niet te spreken over SYMIO.
Dus kan ik dat ding wat 35 euro kosten in de vuilnisbak gooien.
Ik heb nu T-Mobile voor 10 euro per maand onbeperkt + gratis Dongle.