Diefstal T-Mobile
Geplaatst: 16 aug 2010 10:58
Al enige jaren had ik een Relax abonnement bij T-Mobile. Met de komst van internet ben ik nu overgestapt naar een I300 abonnement voor het internetten en omdat daar de Iphone in het abonnement zit.
Gisteren keek ik nog op mijn belstatus op My T-Mobile en had nog een beltegoed van € 136,00. Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan en had ik nog maar 59 belminuten (bij een relax abonnement word het restant weergegeven in euro's en bij een I300 abonnement in het aantal belminuten).
Ten eerste kloppen het aantal belminuten niet en ten tweede vind ik het diefstal dat ik mijn vorige tegoed (€136,00) kwijt ben omdat ik mijn abonnement verlengd heb naar een I300 abonnement. Wanneer ik was weggegaan bij T-Mobile begrijp ik dat ik geen aanspraak kan maken op restitutie, maar ik blijf gewoon klant bij hun dus laat dan het beltegoed gewoon staan.
Ik ga er vanuit dat er vele met mij hun beltegoed op de een of andere manier kwijtraken. Op deze manier kan een bedrijf dus zeer makkelijk winst maken als ze STELEN van hun klanten.
Via de website van T-Mobile heb ik ook bovenstaande geschreven en gezegd dat de € 136,00 maar moeten zien als een betaling voor mijn abonnement. Ik ben dan ook niet van plan nog enige rekening te betalen voordat het beltegoed is verrekend. Waarschijnlijk zal ik dan ook binnen afzienbare tijd worden afgesloten.
Mochten er nog meer mensen zijn met een dergelijke ervaring laat dat dan weten, wellicht kan er eens actie op worden ondernomen want diefstal is volgens mij strafbaar.
Peter Hoek
Gisteren keek ik nog op mijn belstatus op My T-Mobile en had nog een beltegoed van € 136,00. Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan en had ik nog maar 59 belminuten (bij een relax abonnement word het restant weergegeven in euro's en bij een I300 abonnement in het aantal belminuten).
Ten eerste kloppen het aantal belminuten niet en ten tweede vind ik het diefstal dat ik mijn vorige tegoed (€136,00) kwijt ben omdat ik mijn abonnement verlengd heb naar een I300 abonnement. Wanneer ik was weggegaan bij T-Mobile begrijp ik dat ik geen aanspraak kan maken op restitutie, maar ik blijf gewoon klant bij hun dus laat dan het beltegoed gewoon staan.
Ik ga er vanuit dat er vele met mij hun beltegoed op de een of andere manier kwijtraken. Op deze manier kan een bedrijf dus zeer makkelijk winst maken als ze STELEN van hun klanten.
Via de website van T-Mobile heb ik ook bovenstaande geschreven en gezegd dat de € 136,00 maar moeten zien als een betaling voor mijn abonnement. Ik ben dan ook niet van plan nog enige rekening te betalen voordat het beltegoed is verrekend. Waarschijnlijk zal ik dan ook binnen afzienbare tijd worden afgesloten.
Mochten er nog meer mensen zijn met een dergelijke ervaring laat dat dan weten, wellicht kan er eens actie op worden ondernomen want diefstal is volgens mij strafbaar.
Peter Hoek