Tele2 en verhuizen
Geplaatst: 16 aug 2010 22:00
Beste lezer,
Afgelopen donderdag heb ik een verhuizing ingediend bij Tele2 om mijn internet per 3 september over te schrijven naar mijn nieuwe woning. Vandaag ben ik erachter gekomen dat er in mijn nieuwe woning geen ISRA punt zit en dat betekend geen aansluiting voor ADSL wel voor kabel.
Vandaag bel ik de klantenservice van Tele2 om uit te leggen hoe en wat en krijg als antwoord: "Belt u de KPN maar waar het ISRA punt zit". KPN gebeld zegt: "Ik kan het helaas niet zien." Ik moest zelfs maar even bij de buren kijken/vragen hoe hun het hadden aangesloten het is toch belachelijk!
Nu bel ik weer naar Tele2 en zeg dit is een gevalletje dat jullie niet kunnen leveren en wil mijn contract opzeggen krijg doodleuk als antwoord: "Meneer, volgens ons systeem kunnen wij leveren, u bent zelf verantwoordelijk voor het ISRA punt.". Ze kunnen wel monteurs sturen maar de rekeningen zijn voor ons.
Contract afkopen geen optie: €399,05 ik zie graag toch een oplossing met Tele2 zodat ik mijn contract evt. kan afkopen tegen een fatsoenlijk bedrag.
Iemand ervaring met dit soort gevallen!?
Afgelopen donderdag heb ik een verhuizing ingediend bij Tele2 om mijn internet per 3 september over te schrijven naar mijn nieuwe woning. Vandaag ben ik erachter gekomen dat er in mijn nieuwe woning geen ISRA punt zit en dat betekend geen aansluiting voor ADSL wel voor kabel.
Vandaag bel ik de klantenservice van Tele2 om uit te leggen hoe en wat en krijg als antwoord: "Belt u de KPN maar waar het ISRA punt zit". KPN gebeld zegt: "Ik kan het helaas niet zien." Ik moest zelfs maar even bij de buren kijken/vragen hoe hun het hadden aangesloten het is toch belachelijk!
Nu bel ik weer naar Tele2 en zeg dit is een gevalletje dat jullie niet kunnen leveren en wil mijn contract opzeggen krijg doodleuk als antwoord: "Meneer, volgens ons systeem kunnen wij leveren, u bent zelf verantwoordelijk voor het ISRA punt.". Ze kunnen wel monteurs sturen maar de rekeningen zijn voor ons.
Contract afkopen geen optie: €399,05 ik zie graag toch een oplossing met Tele2 zodat ik mijn contract evt. kan afkopen tegen een fatsoenlijk bedrag.
Iemand ervaring met dit soort gevallen!?