Pagina 1 van 1

Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Geplaatst: 18 aug 2010 10:07
door timmerto
In 2009 abonnemant verlengd en nieuw toestel zonder verdere kosten gekregen. Nu, 1 1/2 jaar, later werkt de touch screen niet meer. Aangezien ik geen factuur heb en de pakbon niet bewaard heb, bel ik de klantenservice. daar werd mij geadviseerd om naar de KPN winkel te gaan. Zonder aankoopbewijs wordt daar de telefoon echter niet aangenomen. Vervolgens weer met klantenservice gebeld en daar kreeg ik een nieuw advies; op de site kan een reparatieformulier ingevuld worden zonder noodzaak van aankoopbewijs. Heb dit geprobeerd, maar dan moet ik WEL een aankoopbewijs meesturen. (is een van de vragen bij het invullen). Weer contact opgenomen met klantenservice. Daar werd me gevraagd om een mail te sturen naar de klantenservice met daarin het ordernummer dat de medewerkster intussen had opgezocht en daarbij het verzoek om een kopie op te sturen. Twee dagen later ontvavng ik een mail waarin staat dat er geen kopie gestuurd kan worden. Vandaag weer twee keer met klantenservice gebeld, maar niemand kan mij aan een kopie of een ander bewijs helpen of mij doorverwijzen naar iemand die met mijn vraag wel iets kan. Er wordt mij doodleuk verteld dat er niets aan te doen is. Dit begrijp ik niet. Ik heb alleen maar een mail of schrijven nodig waarin staat dat ik dat specifieke toestel heb gekregen bij verlenging van het abonnement. De gegevens zijn er, het ordernummer is bekend, maar niemand bij KPN klantenservice is in staat om mij dit te versturen of iemand binnen KPN te vinden die me wel wil/kan helpen. Met andere woorden, ik kan voor de kosten van reparatie zelf opdraaien, als reparatie al mogelijk is. De naam "klantenservice" kunnen ze wel weghalen van de site.

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Geplaatst: 18 aug 2010 10:08
door mich24
Nou,ben je lekker mee :roll: Dus als ik het goed begrijp heb je het toestel bij een telefonische bestelling gekregen van KPN??

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Geplaatst: 18 aug 2010 11:19
door tiptoo
het zal weer eens niet kpn zijn , je zal wel verschillende medewerkers hebben gekregen tijdens het bellen het is zinloos om met de klantenservice van kpn te bellen ze hebben daar echt een plaat voor de kop!

vind dit rot voor je!

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Geplaatst: 18 aug 2010 15:38
door timmerto
Inderdaad, in maart 2009 verlenging van abonnement telefonisch doorgevoerd met daarbij een nieuwe telefoon.

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Geplaatst: 18 aug 2010 15:44
door Risje
Heb je daar geen bevestigingsmail van gehad? Toen ik dit nl deed, kreeg ik dit wel, wat (naar mijn idee) dan dus je aankoopsbewijs is..

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Geplaatst: 18 aug 2010 16:05
door timmerto
Klopt, die heb ik intussen meegenomen naar de KPN winkel. De medewerker geeft daar echter aan dat deze mail niet echt geldig is, omdat iedereen zo iets kan namaken. Hij gaf aan dat de pakbon het bewijs was. Ik stelde daar tegenover dat ik nog nooit een pakbon als garantiebewijs heb bewaard, maar altijd de factuur. En dit geval was dit alleen de mail van de orderbevestiging, het toestel was immers gratis.
De medewerker wilde wel proberen of de reparatieservice de mail als bewijs wil accepteren. De telefoon is intussen verstuurd. Ik zit nu nog op het berichtje te wachten dat de mail niet geldig is, maar ja, ik hoop nog op een wonder

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Geplaatst: 18 aug 2010 16:07
door Willy.T
Er is wel meer misleidend bij KPN. Ik heb zeer slechte ervaringen met de klantendienst van KPN, maar ik vraag me wel eens af waar het wel goed gaat?

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Geplaatst: 18 aug 2010 17:36
door tiptoo
@timmerto

als de mail niet geldig is , dan zouden ze ook niet via de mail of via de telefoon een contract mogen afsluiten , want dat ken ook nagemaakt worden dus gewoon onzin van kpn,

hoop voor je dat ze het alsnog maken!