Wanprestatie hovenier Quendo Goossens
Geplaatst: 18 aug 2010 21:29
Ik ben erg benieuwd of er meerdere mensen zijn die gedupeerd zijn door hovenier Quendo Goossens.
Anderhalf jaar geleden is hij begonnen aan onze tuin. Elke dag hadden we ander personeel rondlopen die allemaal met een onderdeel van de tuin bezig waren en geen idee hadden hoe het er eigenlijk uit moest komen te zien. Bovendien was het altijd even afwachten of er iemand kwam opdagen, hoe laat en hoe lang die persoon bleef.
Na lang duwen en trekken werd de tuin opgeleverd en leek alles oke op een aantal kleine dingetjes na. In goed vertrouwen (stom!!!) hebben wij toen de laatste rekening betaald. Niet wetende dat na enkele dagen bleek dat het kunstgras slecht gelegd was, de zelf getimmerde boxen voor de kussens van de loungeset amateuristisch in elkaar geklust waren en ook de valmatten onder het speeltoestel door een beginner gelegd waren.
Na vele mooie beloftes, veel bellen (om dan te horen "ik wilde jullie net bellen") hebben we aangegeven dat we alles wat niet oke is wel laten opknappen door iemand die er wel verstand van heeft, maar dat we nog wel de waterdichte box voor de loungeset willen hebben (die hadden we nota bene bij hem uitgezocht als goedmakertje voor die ander boxen). Die box ontvangen we ook maar niet en op onze sms-en blijft het angstaanjagend stil.
Leer van onze fout: betaal echt niet voordat je zeker weet dat alles 100% op orde is.
Ik ben wel benieuwd of er meerdere mensen zijn die slechte ervaringen hebben met deze firma, omdat ik toch nog benieuwd ben of ik op éen of andere manier nog geld kan terugeisen van deze wanpresterende toko.
Anderhalf jaar geleden is hij begonnen aan onze tuin. Elke dag hadden we ander personeel rondlopen die allemaal met een onderdeel van de tuin bezig waren en geen idee hadden hoe het er eigenlijk uit moest komen te zien. Bovendien was het altijd even afwachten of er iemand kwam opdagen, hoe laat en hoe lang die persoon bleef.
Na lang duwen en trekken werd de tuin opgeleverd en leek alles oke op een aantal kleine dingetjes na. In goed vertrouwen (stom!!!) hebben wij toen de laatste rekening betaald. Niet wetende dat na enkele dagen bleek dat het kunstgras slecht gelegd was, de zelf getimmerde boxen voor de kussens van de loungeset amateuristisch in elkaar geklust waren en ook de valmatten onder het speeltoestel door een beginner gelegd waren.
Na vele mooie beloftes, veel bellen (om dan te horen "ik wilde jullie net bellen") hebben we aangegeven dat we alles wat niet oke is wel laten opknappen door iemand die er wel verstand van heeft, maar dat we nog wel de waterdichte box voor de loungeset willen hebben (die hadden we nota bene bij hem uitgezocht als goedmakertje voor die ander boxen). Die box ontvangen we ook maar niet en op onze sms-en blijft het angstaanjagend stil.
Leer van onze fout: betaal echt niet voordat je zeker weet dat alles 100% op orde is.
Ik ben wel benieuwd of er meerdere mensen zijn die slechte ervaringen hebben met deze firma, omdat ik toch nog benieuwd ben of ik op éen of andere manier nog geld kan terugeisen van deze wanpresterende toko.