T-mobile benadeeld haar klanten.
Geplaatst: 19 aug 2010 12:54
Ik heb mijn Flex abonnement verlengd met daarbij gratis web and walk.
Nu is het kort voordat het nieuwe abonnement ingaat en valt mij op dat web and walk niet gratis is.
Hierop heb ik gemaild met T-mobile.
Het 1e antwoord:
"U geeft aan dat u graag wilt weten waar u kunt terugvinden dat u gebruik maakt van gratis internet. Ik geef u graag meer uitleg. Uit mijn gegevens blijkt dat u uw contract heeft verlengd en dat deze verlenging ingaat op 18 september 2010. Hierbij heeft u ook een internetbundel afgesloten. U zal vanaf deze periode internet op uw factuur terugvinden. Op dit moment heeft u geen internetbundel op uw contract geactiveerd staan. Deze is actief per 18 september. Tot deze datum gelden de bundel die u heeft afgesloten op uw huidige contract. Als u wilt kunt u per direct alsnog een internetbundel laten activeren zodat u al eerder gebruik kunt maken van internet op uw mobiel."
Ik antwoord daarop, dat dit niet het antwoord op mijn vraag is, ik wil graag weten waarom ik geen gratis Web and Walk krijg, terwijl ik het tijdens het verlengen wel heb aangevinkt.
Momenteel bied T-mobile het nog steeds aan(mijn vader moet ook nog verlengen met een Flex en hij kan nog steeds gratis Web and walk aanvinken).
Op internet krijgen Relax abonnees, dit ook nog steeds.
2e Antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mailbericht. Door het grote aantal ontvangen e-mailberichten, kon ik u helaas niet eerder van een gepast antwoord voorzien. Namens T-Mobile bied ik hiervoor excuses aan.
U wilt weten of u tijdens de contractsperiode korting krijgt op uw internet. Ik heb het voor u nagekeken en u heeft uw abonnement vernieuwd met een Flex 15 in combinatie met een Web'n'walk Standaard. Voor de Web'n'walk Standaard gaat u 9,95 euro per maand betalen. De vernieuwing gaat in op 18 september 2010."
Weer geen antwoord op mijn vraag.
3e Antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat Flex abonnementen benadeeld worden omdat deze geen w'n'w standaard bundel gratis kunnen krijgen. Flex abonnementen gaan eruit, dit zijn oude abonnementen.
Uiteraard is het niet bedoeld om u als klant voor het hoofd te stoten. Ik ben mij er terdege van bewust dat dit voor verwarring kan zorgen. Hierdoor ontstaat ontevredenheid, die ik momenteel helaas niet kan wegnemen. T-Mobile kiest er daarom voor in haar e-mailberichten zo helder en onomwonden mogelijk over deze zaak te communiceren. Ik bied mijn welgemeende excuses aan indien dit op u verkeerd overkomt.
Aangezien deze discussie steeds op hetzelfde neerkomt en herhaling hierin onvermijdbaar is, zullen wij eventuele toekomstige e-mailberichten over dit onderwerp niet meer in behandeling nemen. Op dit moment kan ik u geen andere informatie geven dan de informatie die u al heeft ontvangen."
Weer geen antwoord op mijn vraag, ik weet ondertussen al dat Flex abonnees benadeeld worden, dat hoeft T-mobile niet nog eens te bevestigen! Ik vraag waarom mijn keuze (die ik tijdens het verlengen gemaakt heb) voor gratis internet, NIET wordt meegenomen.
T-mobile, kom nu eindelijk eens met een antwoord op mijn vraag!
Nu is het kort voordat het nieuwe abonnement ingaat en valt mij op dat web and walk niet gratis is.
Hierop heb ik gemaild met T-mobile.
Het 1e antwoord:
"U geeft aan dat u graag wilt weten waar u kunt terugvinden dat u gebruik maakt van gratis internet. Ik geef u graag meer uitleg. Uit mijn gegevens blijkt dat u uw contract heeft verlengd en dat deze verlenging ingaat op 18 september 2010. Hierbij heeft u ook een internetbundel afgesloten. U zal vanaf deze periode internet op uw factuur terugvinden. Op dit moment heeft u geen internetbundel op uw contract geactiveerd staan. Deze is actief per 18 september. Tot deze datum gelden de bundel die u heeft afgesloten op uw huidige contract. Als u wilt kunt u per direct alsnog een internetbundel laten activeren zodat u al eerder gebruik kunt maken van internet op uw mobiel."
Ik antwoord daarop, dat dit niet het antwoord op mijn vraag is, ik wil graag weten waarom ik geen gratis Web and Walk krijg, terwijl ik het tijdens het verlengen wel heb aangevinkt.
Momenteel bied T-mobile het nog steeds aan(mijn vader moet ook nog verlengen met een Flex en hij kan nog steeds gratis Web and walk aanvinken).
Op internet krijgen Relax abonnees, dit ook nog steeds.
2e Antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mailbericht. Door het grote aantal ontvangen e-mailberichten, kon ik u helaas niet eerder van een gepast antwoord voorzien. Namens T-Mobile bied ik hiervoor excuses aan.
U wilt weten of u tijdens de contractsperiode korting krijgt op uw internet. Ik heb het voor u nagekeken en u heeft uw abonnement vernieuwd met een Flex 15 in combinatie met een Web'n'walk Standaard. Voor de Web'n'walk Standaard gaat u 9,95 euro per maand betalen. De vernieuwing gaat in op 18 september 2010."
Weer geen antwoord op mijn vraag.
3e Antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat Flex abonnementen benadeeld worden omdat deze geen w'n'w standaard bundel gratis kunnen krijgen. Flex abonnementen gaan eruit, dit zijn oude abonnementen.
Uiteraard is het niet bedoeld om u als klant voor het hoofd te stoten. Ik ben mij er terdege van bewust dat dit voor verwarring kan zorgen. Hierdoor ontstaat ontevredenheid, die ik momenteel helaas niet kan wegnemen. T-Mobile kiest er daarom voor in haar e-mailberichten zo helder en onomwonden mogelijk over deze zaak te communiceren. Ik bied mijn welgemeende excuses aan indien dit op u verkeerd overkomt.
Aangezien deze discussie steeds op hetzelfde neerkomt en herhaling hierin onvermijdbaar is, zullen wij eventuele toekomstige e-mailberichten over dit onderwerp niet meer in behandeling nemen. Op dit moment kan ik u geen andere informatie geven dan de informatie die u al heeft ontvangen."
Weer geen antwoord op mijn vraag, ik weet ondertussen al dat Flex abonnees benadeeld worden, dat hoeft T-mobile niet nog eens te bevestigen! Ik vraag waarom mijn keuze (die ik tijdens het verlengen gemaakt heb) voor gratis internet, NIET wordt meegenomen.
T-mobile, kom nu eindelijk eens met een antwoord op mijn vraag!