Dixons verandert spelregels.
Geplaatst: 21 aug 2010 10:21
In het verleden kreeg ik bij deze zaak mijn geld terug, wanneer een gekocht artikel niet voldeed, mits je hun voorwaarden eerbiedigde.
De info van de verkoper klopte echter niet, nadat ik op Internet informatie had gezocht. Zelfs de doos had ik niet geopend.
Dus na 4 (vier) dagen ging ik terug naar de winkel met het artikel.
Mijn verbazing was groot toen ik een waarde/tegoedbon kon krijgen.
Dit weigerde ik, en na enkele onvriendelijkheden deelde ik mee de winkel niet te verlaten alvorens ik mijn geld kreeg.
Vervolgens kreeg ik van het personeelslid een afgescheurd papiertje met daarop een email-adres, waarop de man mij verzocht naar huis te gaan, het bedrijf te mailen, en dan kwam HET misschien (!!!) wel voor elkaar.
Dat weigerde ik.
Op mijn vraag hoe ik moest weten dat zij een andere policy hadden, trok de man van onder de toonbank twee geplastificeerde kaarten, en toonde mij de nieuwe regels.
Op mijn volgende vraag hoe ik bekend moest zijn van het bestaan van deze kaarten, kreeg ik als antwoord:
"Ja, daar had U naar kunnen vragen ".
Vooral het daarbij behorende lachje maakte me boos.
Ik deelde hem mee, dat ik in deze maand 71 jaar word, dat ik nog nooit van een gevecht ben weggelopen, en dat ik daar ook vandaag niet aan zou beginnen.
Kortom de sfeer werd van begin aardig (ik kreeg koffie en/of een stoel aangeboden, wat ik overigens weigerde) steeds grimmiger.
Na 2 1/2 uur ging de zaak sluiten en verliet ik de winkel, met de mededeling de volgende dag weer terug te komen.
De volgende dag arriveerde ik, en mijn geld lag klaar.
Balans voor mij:
2 1/2 uur verloren, die ik nooit meer terug krijg.
Een nacht toch slecht geslapen.
Dus als U een artikel aanschaft bij Dixons, stel U (alvorens te betalen) op de hoogte van hun regels.
In de winkel of achter de kassa is niets te vinden.
De info van de verkoper klopte echter niet, nadat ik op Internet informatie had gezocht. Zelfs de doos had ik niet geopend.
Dus na 4 (vier) dagen ging ik terug naar de winkel met het artikel.
Mijn verbazing was groot toen ik een waarde/tegoedbon kon krijgen.
Dit weigerde ik, en na enkele onvriendelijkheden deelde ik mee de winkel niet te verlaten alvorens ik mijn geld kreeg.
Vervolgens kreeg ik van het personeelslid een afgescheurd papiertje met daarop een email-adres, waarop de man mij verzocht naar huis te gaan, het bedrijf te mailen, en dan kwam HET misschien (!!!) wel voor elkaar.
Dat weigerde ik.
Op mijn vraag hoe ik moest weten dat zij een andere policy hadden, trok de man van onder de toonbank twee geplastificeerde kaarten, en toonde mij de nieuwe regels.
Op mijn volgende vraag hoe ik bekend moest zijn van het bestaan van deze kaarten, kreeg ik als antwoord:
"Ja, daar had U naar kunnen vragen ".
Vooral het daarbij behorende lachje maakte me boos.
Ik deelde hem mee, dat ik in deze maand 71 jaar word, dat ik nog nooit van een gevecht ben weggelopen, en dat ik daar ook vandaag niet aan zou beginnen.
Kortom de sfeer werd van begin aardig (ik kreeg koffie en/of een stoel aangeboden, wat ik overigens weigerde) steeds grimmiger.
Na 2 1/2 uur ging de zaak sluiten en verliet ik de winkel, met de mededeling de volgende dag weer terug te komen.
De volgende dag arriveerde ik, en mijn geld lag klaar.
Balans voor mij:
2 1/2 uur verloren, die ik nooit meer terug krijg.
Een nacht toch slecht geslapen.
Dus als U een artikel aanschaft bij Dixons, stel U (alvorens te betalen) op de hoogte van hun regels.
In de winkel of achter de kassa is niets te vinden.