GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna
Geplaatst: 23 aug 2010 12:14
Enige tijd geleden zagen we een advertentie om digitenne eens 4 weken op proef te nemen, geen huur of aansluitkosten te betalen ,nee helemaal gratis.
Wij dachten van he mischien wat voor op boot, dus wij hier op in gegaan.
Alles geregeld en wij digitenne kijken, maar uiteindelijk zagen we hier toch maar vanaf.
Geen probleem er moest telefonisch contact met kpn worden opgenomen om op te zeggen dit dus gedaan en ook binnen de 4 weken, nou geen probleem er werd gelijk een afspraak gemaakt om de tuner weer op te halen en alles was geregeld.
Helaas !!!
Enkele dagen later krijg ik via de mail een factuur binnen van 45,02 euro en het word binnen 3 dagen van de rekening afgeschreven.
??? nou dan maar eens even bellen , uiteraard even lekker in de wacht maar dat is meestal met 0900 nummers, er moet uiteraard wel wat verdient worden.
Krijg ik een mevrouw aan de lijn die het even na gaat zoeken, ook dit duurt uiteraard even.
En ja hoor , de factuur is te vroeg in het systeem gezet waardoor het geld wel degelijk van mijn rekening word afgeschreven en dat storten ze dan in september weer een keer terug.
Ik hier dus niet blij mee maar ze zegt ik bied u toch een oplossing, ze is niet goed wijs.
Een oplossing is dat je dit direct corrigeert en zorgt dat het niet meer kan gebeuren.
Uiteraard ligt het weer aan het systeem (niemand die dat er in zet ?? ).
Dit is een fout van kpn maar ze kunnen het niet veranderen, nee stel je voor.
Belachelijk gewoon, kpn denkt dat ze alles zomaar kunnen doen.
Wij dachten van he mischien wat voor op boot, dus wij hier op in gegaan.
Alles geregeld en wij digitenne kijken, maar uiteindelijk zagen we hier toch maar vanaf.
Geen probleem er moest telefonisch contact met kpn worden opgenomen om op te zeggen dit dus gedaan en ook binnen de 4 weken, nou geen probleem er werd gelijk een afspraak gemaakt om de tuner weer op te halen en alles was geregeld.
Helaas !!!
Enkele dagen later krijg ik via de mail een factuur binnen van 45,02 euro en het word binnen 3 dagen van de rekening afgeschreven.
??? nou dan maar eens even bellen , uiteraard even lekker in de wacht maar dat is meestal met 0900 nummers, er moet uiteraard wel wat verdient worden.
Krijg ik een mevrouw aan de lijn die het even na gaat zoeken, ook dit duurt uiteraard even.
En ja hoor , de factuur is te vroeg in het systeem gezet waardoor het geld wel degelijk van mijn rekening word afgeschreven en dat storten ze dan in september weer een keer terug.
Ik hier dus niet blij mee maar ze zegt ik bied u toch een oplossing, ze is niet goed wijs.
Een oplossing is dat je dit direct corrigeert en zorgt dat het niet meer kan gebeuren.
Uiteraard ligt het weer aan het systeem (niemand die dat er in zet ?? ).
Dit is een fout van kpn maar ze kunnen het niet veranderen, nee stel je voor.
Belachelijk gewoon, kpn denkt dat ze alles zomaar kunnen doen.